Nej, för jag är inte din knä hund.

Jag är förbannad och less på det här.
Allt jag gör är fel och ska fråga sättas, visste ni att folk till och med ifråga sätter min uppdatering här, fast den är på topp?
Jag är trött på att skriva och aldrig få feedback, att alla frågar varför jag gör som jag gör?
De två senaste åren har jag förändrats.
För bara några månader sedan kollad jag mig i spegeln och ville spy, jag log aldrig och hatade min kropp.
Jag var inte självständig, och brydde mig waaaay to much om va andra tyckte.
Då skulle jag gjort som alla säger, fortsatt uppdatera, bytt tröja och lyssnat på alla andra.
Det är bara det att jag inte är sån längre.
Jag tänker inte vänta in dig längre, följa efter mina vänner som nån liten knä hund.
Jag vägrar känna mig som en idiot ign, jag är nöjd med min kropp, och lyssna, jag Ä-L-S-K-A-R mig själv.
Jag vill ha minst tre kommentarer med
S-Y-N-P-U-N-K-T-E-R.
Något ni gillar eller något jag kunde skrivit anorlunda, från olika IP:adresser.
Nästa del kommer inte innan dess.
Och ni går miste om något, för det är helt otroligt grymt.
Tänk på vad ni säger, och ifrågasätt mig inte.
För jag är inte den lilla knä hunden jag var förre den 13 juni 2011.


Kommentarer
Postat av: Elwira

Jag vet hur det känns...

Att anda kommenterar hur man ser ut.

Jag ändrade mycket på mig själv efter alla kommentarer jag fått i mitt liv. Men sen gjorde jag som dij, kollade mig i spegeln och sa till mig själv "Detta är inte jag"

Och nu är jag mig själv och bryr mig inte vad andra säger. Du gör rätt i att vara nöjd med dig själv. Du är inte världelös eller något det är bara dom som säger något till dig som är.

Du ska inte förändra dig själv och låssas vara någon du är.



OCH! jag älskar din novell-blogg, bryr mig inte om hur dålig uppdateringen är eftersom att det tar sin tid vet ju det själv eftersom jag har en egen.

Bara om alla kan sluta klaga på uppdateringen.



och nej inget du gör är fel du är ju bara dig själv eller hur? :)



Och jag älskar verkligen att läsa dina noveller vilket jag gjort typ några gånger haha :D!



Aa ha det bra och hoppas allt fixar sig :)<3

Postat av: Hanni

Sötnos, är det något som har hänt? Jag vet att du oftast har det jobbigt, men är det något nytt, eller samma som kommer tillbaks?



Jag vill inte att du ska må dåligt, och jag vill kunna finnas här om du vill prata.



Puss// Din Hink

2011-12-05 @ 09:58:25
URL: http://mittsuperintressantaliv.bloggo.nu/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0