Ellen.

Du är den ända jag har sett som kopierat, det är ALDRIG okej att kopiera, om jag ser någon så mailar jag personen som skrivit det. Att du inte fattar själv att det inte är okej att kopiera är konstigt. Varenda jäkla bloggare blir pist of när någon kopierar, skärlskillt novellbloggare, eftersom någon då säger att det dem skrivit har de skrivit. Vilket är olagligt. Jag tänker släppa det här nu. Jag har en julklapp att skriva till alla mina underbara läsare.
Du har sagt förlåt och nu är det bra. Detta var inte okej, maila mig gärna adresserna till bloggarna som kopierat mig. Kommer göra precis samma sak då. Hoppas du lär dig av det här. Nästa gång kanske någon drar in polisen. Och då är det du som sitter där. Med en polis anmälan, och du kommer inte kunna göra något åt det. Eftersom detta är olagligt.
Så, nu släpper vi det här.
Puss.

Kommentarer
Postat av: ellen

Jag är ledsen! Vi känner inte varandra! Så jag ber om ursäkt! Jag har ändrat nu! Puss

2011-12-22 @ 17:50:51
URL: http://jelenaastooryys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0