Born To Survive - Time 2 Go Famous. - Del 22

Hon sjunker ned i sängen bredvid mig och jag drar in henne i min famn.
"Det...häär var helt otroligt" flämtar hon, jag ler.
"Det var åzum" hon skrattar till och kysser mig mjukt.
"I want more" flinar hon, jag smeker henne över brösten.
"det ska du få, men nu ska jag sova" hon ler stort och kysser mig ömt.
"Godnatt älskling" ler jag, hon skrattar.
"Sov gott."


Kiddo's perspektiv.

Jag vaknar av att min mobil piper till, jag stänger tyst av alarmet så att Justin inte ska vakna, jag krånglar mig försiktigt ur Justins grep, jag smyger in på badrummet, låste dörren och satte på duschen, efter en ganska lång dusch stänger jag av vattnet, drar en vit handduck runt kroppen och går ut till Justins rum.
Jag kollar igenom min väska och efter att ha valt ut en bra outfit sätter jag snabbt på mig underkläder och drar sedan på mig kläderna.
Jag kysser Justins kind och tar min väska, jag går ner i köket och möts av en sprudlande glad Pattie.
"Ska du träffa Scooter?" undrar hon.
Jag ler och nickar, "Jepp" Jag tar ett äpple och går ut i hallen.
"Du kan låna min bil."
"Tack" ler jag och tar emot bil nycklarna.
"För du har väl kör kort" Hon ser alvarligt på mig.
"Jag kanaks ehar gjort mycket dumt, men så dum är jag inte" Hon skrattar till och nickar.
"Nejdå, det trodde inte jag heller"
Hon ler mot mig.
"Vi ses"
"Det gör vi"
"Hälsar du Justin att jag kommer sen"
"Det gör jag"
"Hej"
"Hej" jag stänger dörren efter mig och går mot Patties svarta bil.
Jag öppnar dörren men innan jag startar bilen drar jag upp mobilen och skriver en ny tweet.
Jag startar bilen och rullar ut på vägen, jag kör mot Islands Records, samma bolag som Justin fått sitt skiv kontrakt av.
*
Jag parkerar bilen och hoppar ur, jag går snabbt in genom de stora dörrarna och möts av en leende Scooter.
"Kiddo!" utbrister han, "Gud vad roligt att se dig igen!" Jag skrattar.
"Roligt att se dig med" Han kramar snabbt om mig och leder mig sedan in i en lång korridor, och sedam in i en studio.
Där inne sitter det kanske tio olika män klädda i kostym.
"Kiddo Swag?" undrar en av dem.
"Ja, det här jag det." Han ler mot mig, och skakar min hand.
"Jag är Brusch Dalton, det är jag som bestämmer vem som ska få skivkontrakt här på Island Records. Det var till exempel jag som gav Justin Bieber hans skiv kontrakt, om du vet ve det här."
Scooter brister ut i skratt och Brusch ser frågande på honom.
"Du pratar med Justins flickvän" flinar han.
"Oh" säger Brusch, "trevligt att träffas" ler han, jag skrattar.
"Så, låt oss börja" Jag nickar och tar emot en gittar av dem, jag tänker igenom vilken låt jag ska ta och bestämmer mig tillslut.
"For those who don't know me, I can get a bit crazy"

*

Alla i hela rummet börjar applådera och jubla.
"Helt otroligt!" flämtar Brusch, "En naturbegåvning!"
Jag skrattar och alla i rummet ler mot mig.
"Kiddo, vänta utanför så kommer jag och Brusch med beskedet om ett litet tag"
Jag nickar och öppnar dörren och går ut.
Jag stänger dörren efter mig och hör genast hur de börjar prata, ett svagt mumel hörs genom dörren, jag ler lite och sätter mig ner på en av stolarna som står längs väggarna.
Jag börjar fippla med min mobil men plötsligt lägger någon händerna framför mina ögon.
"Har du tråkigt baby?" hör jag Justins röst flina i mitt öra.
"Äh, kom hit bara" flinar jag och drar runt honom så att han hamnar på stolen bredvid mig.
Han skrattar och lyfter upp mig i sitt knä, jag ler och läggger armarna runt hans hals och kysser honom mjukt.
*
Justin och jag är mitt i en diskution om hur vida det är patetiskt att bli kär i någon man aldrig träffat eller inte.
"Men joooo!" gnäller jag.
"Nej, det är det inte!" skrattar Justin.
"Jo"
"Nej"
"Jo"
"Nej"
"Jo"
"Nej"
"Jo"
"Nej" Jag och Justin ser på varandra och båda brister ut i skratt.
"Jo" skrattar jag i den sekunden kommer Scooter ut.
"Ehm, följ med här Kiddo" Justin kysser mig snabbt innan han försvinner in i studion som han skulle till från början.
"Här" Scooter öppnar dörren och innanför den sitter Brusch vi ett bord med stolar för tre.
Scotter drar ut en stol åt mig jag ler åt honom och sätter mig ner, sedan sätter sig han sig bredvid mig.
"Du är mycket talangfull Kiddo.." börjar Brusch medans han pillar på en bunt papper som han har framför sig.
"Men?" undrar jag.
"Det finns inget men, du får kontraktet" Allt jag kan göra är att gapa, jag är inte riktgt van vid att få saker.
"Öhh va?" säger jag inteligent.
"Haha, ja, du fick det" flinar Scooter.
"Åh, tack så jätte jätte jätte jätte jätte mycket!" ler jag stort.
*
Efter kontrakt skrivande och all annan skit kan jag äntligen öppna dörren, jag ler mot Brusch och säger hejdå.
Vi har bestämt att min blivande maneger Karina Swarch ska ringa mig i morgon.
Och att jag ska ha en konsert på lördag kväll.
Juste, lördag kväll.
Det är sista kvällen här
Jag skinner upp när jag kom på att om jag nu har ftt skivkontrakt här.
Så kanske jag måst flytta hit?
Precis som Justin?
Jag kollar upp och ser en vilt vinkande Justin i andra änden av korriodoren.
Han ler stort mot mig och när jag kom fram till honom lyfte han upp mig och snurrade runt.
"Jag hörde!" log han stort, "det kanske betyder att du måste flytta hit!" Jag skrattar och ler mot honom, han pressar sina läppar mot mina.
"Inget negativt!" ler jag.
"By the way sötnos, vi ska på ett event i kväll!"
"Okej" ler jag.
"Ska vi dra och käka lunch?" undrar han.
Jag ler mot honom och nickar.
"KENNY!" ropar Jutin, sekunden efter står Kenny bakom oss och vi kan gå ut på gatan.
*
Justin kollar i backspegeln och parkerar smidigt bilen framför hans hus.
"Justin! De väntar!" säger Kenny stressat och kollar upp från sin mobil.
"Okej" ler Justin och öppnar dörren och hoppar ut, jag har vant mig vid att han kommer och öppnar, och eftersom jag inte gillar att bli behandlad som en prinssesa -vilket Justin tycker om lite för mycket- så öppnar jag snabbt bildörren och hoppar ut.
Justin flinar mot mig, tar min hand och så går vi in genom dörren ill hans hus.
Vi möts av en leende Pattie och fem stylister, fyra tjejer och en kille.
*
Två tjejer drar iväg med mig och de andra två drar iväg med Justin.
De börjar sminka mig och sedan gör de mitt hår.
Jag får sedan den ljust gula klänningen, den är kanske inte riktigt min smak.
Men extremt vacker.
Justin's perspektiv.

Jag drar på mig kläderna och går sedan ut och väntar på Kiddo.
Limon väntar utanför.
Dörren in till rummet där de har fixat henne och ut kommer Kiddo.
W.O.W
Jag drar henne intill mig.
"Du är den vackraste människan på jorden" Hon kollar generat ner i marken.
"Har du sett dig själv i spegeln eller?" Hon ler mot mig och vi går ut till limon.
Jag öppnar dörren åt henne och hon går in, sedan hoppar jag efter.
*
Bilen stannar och någon öppnar dörren åt oss, jag gå ut först och sedan tar jag Kiddos hand och hjälper henne ur bilen.
Vi börjar gå längs den röda mattan, efter ett litet tag stannar vi och poserar och paparatzzis tar kort, och så fortsätter det tills vi har kommit hela vägen in.
Oscar's perspektiv.

Jag kollar upp och ser ett välbekant annsikte -Kiddo


Jag följer hennes kropp med blicken men stelnar sedan till när jag ser att hon håller någon i handen.
Och denna någon är Justin Bieber.
Jag försöker komma ihåg om hon är arg på mig.
Jag ler lite smått när riksen är förjävligt stor att hon hatar mig, jag drar ett djupt andetag och börjar gå mot dem.
"Kiddo!" ropar jag hon tittar upp och ser på mig med en intensiv blick.
Oh no, det här ser inte bra ut.

Vart tvungen att stoppa mig för att det inte skulle bli för mycket, eftersom jag ELSKAR spännande slutxD
Nästa del kommer imon!
Går upp riktigt tidigt, eftersom ja vill ta en promenad runt halv 7, ska ju vara hemma!
Pussi!

Kommentarer
Postat av: Superparlan

Bra! ;) men bilderna på Kiddo är väl Miley Cyrus? :)

2011-12-18 @ 21:15:47
Postat av: Linnea

MEEEEEEEER!!!!!!!!!!!!!!!

2011-12-18 @ 22:25:04
Postat av: C

give me moooore!!c

2011-12-18 @ 23:05:55
Postat av: Elwira

seriöst stör mig på dina slut dom får mig bara och vilja läsa mer människa :D HAAH ^^



ÅMG.. DEN VAR AS BRA.. OCH SEDAN..

LÄNGTAR TILL EN NY ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0