Born To Survive - Linnéa. - Del 20

"Tyck va ni vill, jag älskar dem i alla fall, utan dem skulle jag inte stått här idag"
"Stackars dig" flinar jag sarkastiskt vilket leder till att Justin slår till mig.
"Jag älskar dig också" jag ler mot honom och kysser honom mjukt.
"Ni är ett jätte gulligt par och jag önskar er all lycka, jag har hört att du sjunger Kiddo?"
"Det stämmer, jag ska kaaaaanske på ett skivkontakt."
"Nej älskling, du ska få det"
"Aja, det där får ni lösa själva, men Justin, vi ses ju nästa vecka, och Kiddo, det var jätte kul att tröffa dig, vi ses säkert sanrt igen" Hon kramar om oss.
"Tack för att ni kom."
"Tack för att vi fick komma" svarar vi och går av sceenen.


Justin's perspektiv.

Jag ler snett mit Kiddo.
"Nästa, Meat N Great" hon flinar mot mig.
"ska jag få träffa dina...pat...söta fans" Hon rättar sig i sista sekunden.
"I know baby, du älskar dom inte, emn försök för mig?" Jag gör mitt puppyface mot henne.
"Gaah, jag hatar dig!" muttrar hon men kysser mig mjukt.
"Det är bara så patetiskt att vara så besatt av någon!" Jag flinar.
"Du är nog lika besatt av Biebz som dom" flinar Kenny.
"Ohhh" skrattar jag.
"jag hatar dig" jag flinar.
"Älskar dig med" ler jag och drar in henne i min famn.
*
Jag öppnar bil dörren och tar hennes hand, vi går bort in i arenan som jag ska ha konsert på imorgon, de håller redan på att bygga upp sceenen.

"Kommer du sötnos?" Hon nickar och vi går in i min loge.
"Hänger du med?"
"Gärna" vi lämnar våra grejer och går bort till bordet där snart flera hundra tjejer kommer köa för att få träffa mig, men det är en speciell tjej som mitt crew kommer välja ut som kommer få träffa mig efteråt.
Älskar att göra mina fans glada.
"Dom släpps in om tre minuter shawty" ler jag.
"Hej kom och hjälp mig" skrattar Kiddo, hennes varma skratt och leende får pirra till i magen på mig.
"Älskar dig" ler jag och kysser henne samtidigt som dörrarna öppnas.
"Älskar dig med" jag ler mot hennes läppar och gör mig berädd för att få möta det första fanet, vi har organiserat det så att de köar i ett rum utanför, sedan så tas de in, två och två eller hur många de nu är som kommer tillsammans, eller ensama om de nu är det.
Så får det prata emd mig i enrum.
"Jag lovar att inte flörta för mycket" flinar jag samtidigt som dörren öppnas och det första fanet kommer in.

*
Vi har suttit här i snart tre timmar, och Kiddo pillar otåligt med mina fingrar, det är sista fanet, hon som ska få "träffa mig personligen"
Dörren öppnas och in kommer hon.
Hon stirrar på oss innan hon börjar skrika, jag skrattar mjukt.
"Hey, sötnos, vi är inte farliga" Hon stirrar på mig.
"Eyy, tala för dig själv" jag skrattar till och lägger handen på hennes lår, sedan vänder jag uppmärksamheten mot fanet.
"OH MY FUCKING BIEBER" andas hon, "jag kah..n inte fatta att d..et här händer.." stammar hon fram, jag skrattar och reser mig upp.
"En kram sötnos?" Hon ler benundrande mot mig och jag kramar om henne.
"Så, vad kan en sådan sötnos hete?"
"Liii...hnnea" stammar hon fram.
Jag ler mot henne.
"Så, Linnéa det här är min flickvän Kiddo."
"Tjo" svarar Kiddo och ler mot henne, Linnéa ler svagt tillbaka.
"Du har sånn tur..." mumlar hon, Kiddo skrattar och ler lite,k
"Att bli kär i den där tönten" hon skrattar och nickar mot mig, "Nja...jag vet inte."
Linnéa stirrar med sytora ögon på henne.
Kiddo skrattar och reser sig upp.
"Haha, jag bara skoja" flinar hon. "I love him" Jag känner värmen sprida sig i hela min kropp när hon säger det och ler stort mot henne, jag släpper taget om Linnéa och drar in Kiddo i min famn för att kyssa henne mjukt.
Linnéa ser avundsjukt på Kiddo, jag skrattar.
"Han älskar er också" ler hon och sätter sig i soffan bakom oss, Linnéa lysser upp och sätter sig bredvid henne i siffan.
"Gör du?"
"Klart jag gör" ler jag och sätter mig mellan henne och Kiddo i soffan, jag lägger armen om Kiddo och drar in henne i min famn.
"Du har varit så upptagen...bara...mumlar hon, jag ler lite.
"Tro mig, det är inte mitt fel!" Linnéa skrattar till.
"Nejså, det trodde jag inte, ni är jätte gulliga! Och så har han äntligen skaffat en tjej som kan stå för sig själv och som kan se till att vi får lite av honom också." Jag och Kiddo börjar skratta.
"Jadå, jag tänker inte hålla den här tönten för mig själv, I promise" hon ruffsar om mig i håret och kysser mig mjukt.
"Lova inget som du inte kan hålla"
"Vadååå, jag hade inte tänkt att bli beroende av dig" flinar hon.
"Alla blir beroende av the Biebz" flinar Linnéa.
"Oh Yeah! Give me five!" skrattar och och räcker henne min hand.
"Ni två.." Kiddo pekar på oss, "är heöt klart emot mig" Jag skarttar.
"Självklart älskling, självklart!" Linnéa ler mot oss.
"jag hörde dig sjunga, på videon du la ut, Kiddo." Jag nickar och ser på henne.
"Du sjunger jätte bra, jag kan jag få en bild med er?"
"Klart" ler jag och Justin nicka, hon ler och tar vi tar en bild, vi singerar lite grejer och sedan frågar hon.
"Kan jag få en bild på bara er två?"
"Visst" Justin skrattar och kysser mig på kinden.
"Lägger du upp den?" undrar Justin.
"Twitter" ler hon.
"Let me see" Hon vänder mobilen mot mig så jag kan läsa och se bilden.

I'm soooooo fkn happy! Cant belive im in the same rum like @biieberrboy n @kiddo_swag !!
They are so sweet, just like a normail couple!
Love them! Cant wait 2 Kiddos first album!

Kiddo's perspektiv.

Jag ler.
"Jag tror du har fått ditt första fan, hottie" Kiddo ler.
"Ska du släppa en skiva?"
"jag har gjort en själv, men den har inte släppts, du kan få en om du vill?"
"åh, kan jag?"
"Självklart, jag har flera hemma."
"Kan du singera det?"
"Klart" ler jag och skriver.

Till den normalste belibern någonsin!
Love Kiddo♥

"Hoppas vi ses igen" ler jag och räcker henne skivan.
"Det gör vi, men nästa gång är det på din konsert" jag skrattar och jag och Justin kramar om henne, sedan försvinner hon över lycklig ut genom dörren.

jag fick till det! Wooohop!
Nu ska jag sova!
Puss!
Xoxo Matti♥

Kommentarer
Postat av: Elwira

Okej, Nu ska jag vara ärlig fullt ut.



Jag har följt din blogg sedan du skapade den.

Och helt seriöst har älskat den.

du blir bara bättre och bättre.

Är beroende. vill ha mera delar.

Älskar på det sätt du skriver omg...

Längtar sjukt redan till nästa del.

Du borde veta sj hur duktig du är.

Finns nog ingen bättre än dig.

På det sätt du skriver.

Du har liksom kunskapen i det liksom aaa svårt och förklara hur jag tänker.

Men du är grym och jag vet att jag inte är själv med det tyckandet.



MER! ^^



Kram / Elwira

Postat av: Linnea

asså matti du är medveten om att ditt liv kommer att bli hemskt nu va...... THE GAME IS ON B*ATCH!!!!



LUV YA //linnea

2011-12-15 @ 17:26:39
Postat av: Hanni

AHAHAHAHAHAHA!!

Linnea, ÄLSKAR DEJ ^^ Ahahahaha....



Och Matti, älskar dej oxå! Såklart ;) <3

2011-12-15 @ 18:33:36
URL: http://mittsuperintressantaliv.bloggo.nu/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0