Born To Survive - The Intimate Scene. - Del 21

Till den normalste belibern någonsin!Love Kiddo♥
"Hoppas vi ses igen" ler jag och räcker henne skivan.
"Det gör vi, men nästa gång är det på din konsert" jag skrattar och jag och Justin kramar om henne, sedan försvinner hon över lycklig ut genom dörren.
Justins perspektiv.

Jag är fullt medveten om att mamma inte är hemma när Kenny släpper av mig och Kiddo utanför mitt hus och säger.
"Gör inget dumt, jag vill inte passa massa små biebers" Vilket i sin tur får Kiddo att asgrava.
"Ne, jag tänker inte bli gravid med den här idioten" Jag länger igen dörren och himlar med ögonen, Kenny står kvar på parkeringen tills vi kommit in i huset, jag låser dörren innan jag pressar upp Kiddo mot väggen.
"Jaså? Jag är en idiot?" väser jag hest, på det sättet som får henne upphetsad, hon biter sig löst i läppen.
"Jaså? Det är så Bieber ska ha det?" flinar hon och kysser ömt min hals, min svaga punkt.
Hon förflyttar sina läppar högre upp bakomörat och suger till.
Ett upphetsat stön lämnar mina läppar.
Jag placerar händerna på hennes rumpa och lyfter upp henne, jag bär sakta in henne i mitt sovrum.
Hon kysser mig intensivt och jag besvarar kyssen, fortfrande kyssandes lägger jag ner henne i min säng.

Kiddo's perspektiv.

Hans läppar masserar mina, jag pressar mig närmare honom och kysser hans hals.
Ytterligare ett stön smiter över hans läppar, jag skrattar lågt och kysser honom passionerat.
Han drar i min tröja för att visa att jag ska ta av den, jag flinar mot hans läppar och hjälper honom att dra av den.
Justin's perspektiv.

När jag fått av henne tröjan drar hon av mig min tröja.
Hon smeker min mage och vi kysser varandra intensivt.
*
Vi har strulat runt ett tag och ligger nu i bara underkläder, jag ligger ovanpå Kiddo, men är noga med att inte lägga all min tyngd på henne.
Jag känner hur det reser sig i samma sekund som hon nuddar mina kalsonger, hon smeker mig retsamt.
Jag knäpper upp hennes bh och slänger iväg den.
Hon låter sin hand vandra innanför mina kalsonger innan hon sakta börjar runka av mig.
Jag stönar högt och smeker henne intensivt.
Hon drar av mig mina kalsonger samtidigt som jag drar av hennes trosor.
Jag ger henne en kondom som hon sakta trär på, haf stönar och hon flinar mot mig.
Jag lipar åt henne och kysser henne passionerat, när hon är klar tränger jag sakta och njutningsfull in i henne.
Hon stönar högt och pressar sig mot mig.
Jag trycker mig djupt in henne och hon stönar högt, jag flinar mot hennes läppar men stönar högre när hon pressar sig mot mig.
Gaah, sjukt skönt!
Hon sätter sig gränsle över mig och börjar sakta rida mig, sedan snabbare och snabbare.
I takt med att hon blir snabbare blir mina stön högre.
Hon pressade sig så nära mig att det var så sjukt skönt att ett upphetsat lågt skrik smiter över mina läppar.
Vi rullar runt och jag smeker hennes kropp medans jag glider in och utur henne.
*
Hon sjunker ned i sängen bredvid mig och jag drar in henne i min famn.
"Det...häär var helt otroligt" flämtar hon, jag ler.
"Det var åzum" hon skrattar till och kysser mig mjukt.
"I want more" flinar hon, jag smeker henne över brösten.
"det ska du få, men nu ska jag sova" hon ler stort och kysser mig ömt.
"Godnatt älskling" ler jag, hon skrattar.
"Sov gott."

Kortaste delen ever!
I know!
Men men!
Bättre än inget!
+ att min hjärna är dööö!
Fem kommantarer för mer.
Puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jättebraaa

2011-12-17 @ 09:19:12
Postat av: Anonym

Du har fått bilden från Justins Instagram ;) men bra!!

2011-12-17 @ 17:04:25
Postat av: Elwira

Shiet. as bra för att vara så kort.

Riktigt bra ^^



Längtar tills nästa del. :)

Postat av: Linnea

MATILDA DU KAN NT ANVÄNDA ÅZUM I EN SÅN HÄR SCEN.....

2011-12-18 @ 21:21:23
Postat av: Smile

Du skriver sjukt bra!

2012-01-02 @ 17:59:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0