Born To Survive - Those There Words. - Del 17

"My heart beats for love
My heart beats for love
It's the sound that I hear
Tells me not to give up
It breathes in my chest
And it runs through my blood
My heart beats for love
My heart beats for love"

Justin's perspektiv.

"Wow."  mummlar Scooter. Jag kollar på honom.
Kiddo sjöng klart de sista tonerna på låten och vände huvudet upp mot oss.
Hon såg mig djupt i ögonen och kom sakta ut ur båset.
Hon tar tag i min arm och vrider den mot sig.
"Vad gör du?" skrattar jag.
"Kollar var klockan är" ler hon och släpper min arm.
"jag måste gå..." mumlar hon.
"Varför?" undrar jag och drar in henne i min famn.
"Om jag inte vill att du går du..?" mumlar jag.
Hon ler mot mig, och utan förvarning kysser hon mig mjukt och lätt på läpparna.
Sedan ler hon mot de andra, fortfarande hållande i min hand.
"Vi kanske se?" ler hon.
"Du och jag ska prata om ett skivkontrakt" flinar Scooter, Kiddo ler.
"Tack." säger hon bara, hon smeker lätt min hand med sin tumme innan hon släpper den och går ut genom dörren.
Kiddo's perspektiv.

Jag stänger dörren efter mig, jag ler lite vid tanken på vem jag ska träffa.
Jag suckar sedan vid tanken på att jag nyss kysst Justin.
Jag drar upp mobilen och skriver.
Jag suckar, öppnar dörren ut från studion, går ut på gatan, några paparatzzis tar kort på mig, och jag ser ett par av Justins fans, hur fan lyckad se hitta honom?
Jag ler lite, jag tittar upp från mobilen och ser han stå två meter ifrån mig.
Han ler svagt och vi kramar omvarandra.
"Vi drar till Starbucks" ler han, jag nickar och vi börjar gå till närmaste Starbucks, vi går in och beställer varsin late, sedan går vi ut på Atlantas gator igen.
Vi går omkring innan Mark tillslut tar till orda.
"Jag har informatin om din mamma..."
Jag stelnar till och kollar frånvarande bort mot några tonåringar en bit bort.
"Hon har varit på rehab.." fortsätter Mark.
"Vet du när de släpper henne?" undrar jag oroligt.
"Idag" Jag stirrar på honom, det kan inte vara sant, det får inte vara sant.
Jag tar ett djupt andetag.
"Nej." flämtar jag.
Han nickar sakta.
"Ja, nej."
"Vet hon...var jag är?"
"Jag tror inte det...om hon kontaktar dig, ring genast mig, lova mig det"
"Jag lovar" mumlar jag tyst.
"Jag har dina grejer i ett fråd en bit bort, vill du hänga med?"
"Visst." muttrar jag och förljer efter honom till ett stort lägenhets område, efter det följer jag honom ner till fråden och han leder mig till numer 290, han öppnar dörren och jag går in.
Jag ser mig omkring på alla de välbekanta möblerna, jag drar sakta ut en låda ur en byrå.
Jag ler svagt, mammas handskar.
Jag öppnar en annan låda, en gammal vinflaska.
Hela mitt jävla liv finns i det här frådet.
"Det är helt sjukt" mumlar jag och strycker med handen över soffans armstöd.
"Du har rätt." Mark ler lite.
"Kom nu, jag skjussar dig hem, så kan du få den sista informationen om din mamma."
*
"Om hon kontaktar dig, ringer du mig, så bokar vi första bästa plan hit, okej?"
"Okej" jag suckar tungt.
"Jag kan bara inte fatta att jag har haft en bror..." Mark ler ömt.
"Det är därför vi måste ta vara på dig." Jag nickar.
"Här, ta mitt visit kort, bär det alltid med dig, så du kan nå mig var du än är" Jag nickar.
"Tack Mark" säger jag och kramar om honom.
"Glöm inte pulvret"
"Nejdå" suckar jag, han strycker min kind,
"Vi hörs"
"Det gör vi" Jag smäller igen dörren till Marks svarta Range Rover, jag ser hur den står på väggen ett tag, innan Mark gasar och bilen försvinner i fjäran.
Jag öppnar sakta dörren och möts av en orolig Justin som genast drar in mig i en kram, jag ler.
"Jag har varit orolig" mumlar han, jag skrattar och kramar hårt om honom tillbaka.
"Vad är klockan egentligen?"
"Halv ett" flinar Justin.
"Shiet!" flämtar jag förvånat, inte konstigt att jag är så trött.
"Nope, kom, jag följer dig upp."
Justin följer mig till badrummet, jag går in och stänger dörren efter mig.
*
När jag kommer in på mitt rum igen sitter Justin på sängen.
"Jag såg din tweet..." han tar ömt mina händer.
"Jag vet inte vad du känner men jag vet vad jag känner" han tar ett djupt andetag.
"Och det är att jag älskar dig" Jag tittar på honom med stora ögon innan jag försiktigt för mina läppar mot hans.
Vi möts i en underbar kyss.
"Jag älskar dig också, Justin"
Justin's perspektiv.

Jag känner glädje ruset inom mig ta fart.
Jag sa det jag tönkt på så långe, och hon hade svarat precis det jag ville.
Jag besvarar mjukt hennes kyss innan jag lyfter upp henne i min famn för att sedan varsamt lägge ner henne i sängen och lägga mig ovanpå henne, noga med att inte placera hela min kropps vikt på henne.
"Så, Shawty, är vi tillsammans nu?" väser jag hest och kysser hennes hals.
"Ja.." ler hon och kysser mina läppar istället, jag ler mot hennes läppar och drar in henne i min famn.
Jag ska precis resa mig upp när jag känner någon ta tag i min arm.
"Sov hos mig, det ar hänt så mycket idag?" ber hon, jag ler mjukt och lägger mig ned bredvid henne igen.
"Allt för dig sötnos"
Hon ler mot mig och kysser mig intensivt.
"Jag älskar dig Biber" mumlar hon trött och flätar in sina fingrar i mina medans jag lindar armarna om henne.
"jag älskar dig också Sunshine" mumlar jag tyst och kysser hennes hjässa.
Två sekunder senare sover hon sött i min famn.
Våran kärlek är helt galen, jag, killen som alla vet vem det är.
Och tjejen som aldrig haft någonting alls.
Men det kanske är så det ska vara, kärlek?
Galet.

Waalla! Haha, nej men ville visa den där idioten!
Så, vad tycker ni?
Kanske kommer en till del inatt, om jag orkar!
Pussar!

Kommentarer
Postat av: Linnea

SKIIITA BRAAA!!!!

och du ska bara skita i idioten. snigeln vet ju för faan nt vad den snackar om!!!

2011-12-09 @ 22:46:10
Postat av: Elwira

Shit,

asså du är grymt duktig hoppas du vet det gmn!!!!!!!



mer :) längtar tills nästa du skriver liksom levande.

Jag ska fan tipsa din blogg på min novell blogg för din är riktigt bra ! :D

Har läst alla typ 3 gånger var :D

Postat av: Emma

2011-12-10 @ 14:02:09
Postat av: Emma

Bry dig inte om din hater, kill him/her with kindness..



Jätte bra kapitel!

Jag har startat en bieber novell om du vill kolla in den. Den heter theheartofbieber.blogg.se

2011-12-10 @ 14:03:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0