Born To Survive - I Wanne Fly Away. - Del 12

Fem timmars bilfärd till Tontoro, sedan tre timmar med flyg, jag luftar huvudet mot Justins axel, och tittar ut på stjätnhimmeln som passerat utanför fönstret.
Justin är min stjärna, tänker jag.
Min stjärna i mörktet.

Jag vaknar av att Justin skakar om mig lätt.
"Dags att vakna Sunshine" flinar han, "vi är framme"
Jag gnuggar mig sömning i ögonen.
"Kom nu, vi ska till planet" skrattar Justin, jag nickar och vi går ut ur bilen, Justin fattar min hand när vi blir attackerade av paparatzzis och fans, jag ler lite smått.
Inte för att vi är tillsammans, Justi är abslolut inte min typ.
För nördig, hehe.
"Kan vi få ett nman på Miss?"
"Justin! Ny flickvän?" Herregud nej! Han är min lilla nörd, inte min pojkvän, absolut inte!
"Justin! Justin! Ska du krossa dina fans hjärtan med en flickvän?" Vad uppmuntrande mot Justin när det kommer till hans kärleksliv...!!
"JUSTIN! JUSTIN! VI ÄLSKAR DIG!" skriker hans fans,
"VEM ÄR FLICKAN?!" Flickan?! Flickan?! Seriöst! Jag skulle kunna slå ner dig med en hand din lilla....
Jag känner att Justin kramar om min hand och jag lungnar ner mig lite.
Justin drar in mig innanför säkerhets kontrollen och vi går igenom den.
Tillslut är vi igenom på andra sidan, Justin släpper min hand eftersom varken fans eller paparatzzis eller fans får gå hit, efter som, Det är Justin Bieber som flyger med privat plan och därför har egen V.I.P gate, där ingen förutom vi får komma in.
Så är det lungt här, jag sätter mig ner och knappar in ett sms till Sew och Joy.

På planet på väd te Atl, miss U guys!
Hoppas ni klarar att vandlalisera stället utan mig.
Puss -K♥

Jag stänger snabbt av mobilen och i börjar gå mot planet.
Justin ler mot mig och jag besvarar snett leendet.
*
Justin's perspeektiv.

Kiddo kom tillbaka från toaletten och sjönk ner i stolen bredvid mig, hon log trött mot mig innan hon somnade i sin stol.
Hennes ögon lock slöts och hennes andning blir tyngre.
*
Jag rycker till av att planet skakar till, jag öppnar sakta ögonen och möts av en leende Kiddo.
"Hey Bieber" flinar hon, jag ler mot henne.
"Tjo Swag" flinar jag, "Fubbigt att du har ett sånt förbannat bra efternman" flinar jag.
"It's cuz' I have Swag, and you not" flinar hon elakt, jag slår till henne löst.
"Skulle inte göra så om jag var du Bieber, jag slåt tillbaks" flinar hon och ruffsar om i mitt hår, "vi har landdat" säger hon sedan och reser sig upp.
*
Jag drar ur min väska ur baklukan på min bil, mamma och Kiddo gör likadant.
"Familjen Sun och Gla' kommer på middag ikväll" ler mamma, jag slänger en blick på klockan, halv fem på morgonen, jag slänger ytterligare en blick, den här gången på Kiddo, hon ser verkligen trött ut.
Hon ler lite trött mot mig och mamma låser upp dörren, jag går in och Kiddo kommer efter mig, jag tar hennes väska ur hennes hand och visar henne in till gästrummet som ligger väg i väg med mitt rum, jag stäler ner väskan bredvid sängen.
"Godnatt eller något" ler jag, hon skrattar, jag går mot dörren när jag hör hennes röst.
"Och du Justin"
"Ja" svarar jag.
"Tack igen" jag ler och drar igen dörren, men innan jag hunnit stänga den helt här jag hennes röst.
"Jag skulle verkligen inte klarat det här utan dig, du är min stjärna i mörkret, tack"
Jag ler stor för mig själv innan jag drar igen dörren helt och går in till mig, jag drar på mig ett bar mjukisbyxor och drar av mig tröjan, jag kryper ner under täcktet.
Sluter ögonen och dras in i drömmarnas värld.Där jag återigen mäts av Kiddo's leende läppar.

Kiddo's perspektiv.

Jag suckar lågt och drar ner en av gittarerna som sitter på väggen, Justin hade sagt att jag fick låna dem.
Jag öppnar försiktigt fönstret och sätter mig försiktigt i fönster karmen, jag drar några försiktiga accord på gittaren.
"Well, it's good to hear your voice" börjar jag sakta sjunga, jag behöver bara sjunga av mig, rakt från hjärtat.
"I hope you doing fine
And if you ever wonder,
I'm lonely here tonight
Lost here in this moment and time keeps slipping by
And if I could have just one wish
I'd have you by my side"
Jag kämpar mot gråten, smärtan och saknaden efter Oscar är näst intill outlidlig, jag tar ett djupt andetag och fortsätter.
"Oooh, oh I miss you
Oooh, oh I need you

And I love you more than I did before
And if today I don't see your face
Nothing's changed, no one can take your place
It gets harder everyday

Say you love me more than you did before
And I'm sorry it's this way
But I'm coming home, I'll be coming home
And if you ask me I will stay, I will stay"
Orden strömmar ur mig, jag byter tonläge, fortsätter sjunga tyst, trårarna riner sakta ner för mina kinder, jag suckar djupt.
"Well I try to live without you
The tears fall from my eyes
I'm alone and I feel empty
God I'm torn apart inside

I look up at the stars
Hoping your doing the same
Somehow I feel closer and I can hear you say"
Jag kollade upp på himmelen, och upptänkte att solen var på väg upp.
Vi är under samma himmel i allafall.
"Oooh, oh I miss you
Oooh, oh I need you

And I love you more than I did before
And if today I don't see your face
Nothing's changed, no one can take your place
It gets harder everyday

Say you love me more than you did before
And I'm sorry that it's this way
But I'm coming home, I'll be coming home
And if you ask me I will stay, I will stay
Always stay

I never wanna lose you
And if I had to I would choose you
So stay, please always stay
You're the one that I hold onto
'Cause my heart would stop without you

And I love you more than I did before
And if today I don't see your face
Nothing's changed no one can take your place
It gets harder everyday"
Jag kännde tårarna droppa ner från mina långa ögonfransar och vidare ner på mina kinder.
"Say you love me more than you did before
And I'm sorry that it's this way
But I'm coming home, I'll be coming home
And if you ask me I will stay, I will stay
I'll always stay

And I love you more than I did before
And I'm sorry that it's this way
But I'm coming home I'll be coming home
And if you ask I will stay, I will stay
I will stay"

Jag lägger ner gittaren och ser ut över den vackra staden.
Jag hoppade tyst ner från fönster karmen och gick bort till min väska, jag drog upp ett tomt not papper och gick tillbaka till fönster karmen.
Började sakta fylla i pappret, skriva ditt notter och tonrter, jag ler smått för mig själv, även om tårarna rinner ner för mina kinder.
Jag döper tillslut låten till Stay.
Jag suckar, och skriver sedan till,
Tillängnas min älskade Oscar, det blir snart vi igen ska du se♥

Jag suckar och hoppar ner från fönster kramen, drar tyst igen fönstret och lämnar notterna i fönstret.
När ska jag få se Oscar igen?
Jag smyger bort till sängen.
När ska jag få kyssa hans underbara läppar?
Jag drar av mig tröjan och bh:n.
När ska jag få känna hans närhet?
Jag sätter på mig en sport bh och ett part pyjams byxor.
Ibland önskar jag att jag bara kunde flyga iväg.
Jag tassar bort till min väska och drar upp den svarta slitna boken.
Ibland önskar jag att jag bara kan fly, flyga långt långt bort.
Men, med Justin.
Fly långt långt bort med Justin.
Lämna allt och alla bakom oss.
Justin har tagigt med mig till Atlanta, hem till honom.
Jag känner mig äntligen hemma någonstans.
Det är bara det att det här är Justins hem...ska det vara så?
Jag vet inte vad jag ska göra.
Mitt liv har varit sämre, men det är så jag vill ha det.
Att gå upp på mprgonen och inte veta om man testat en ny drog eller överhuvutaget vaknar imorgon.
Man kanske inte ens överlever fram till lunch.
Jag har inte hört från mamma på sex månader, lite orolig.
Skit i det nu.
Tillbaka till Justin.
Jag vet inte hur jag ska kunna tacka honom nog.
Jag fixade mitt liv till skit och mörker.
Och han kom tillbaka till mig, lysste upp min värld igen.
Jag älskar dej Justin, mer än allt annat♥



Woohoop!
Vad tycker ni?
Ni kommer inte säga nå negativt anyway, soo vrf fråga?xS
Puss på er!
Nästa del kommer imon!


Kommentarer
Postat av: C

so freaking amazing!!

2011-12-03 @ 09:05:41
Postat av: Anonym

ÄLSKAR DENN

2011-12-03 @ 10:30:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0