Born To Survive - If You Just Say, Say That You Love Me. - Del 23

(Oscars perspektiv)
Jag följer hennes kropp med blicken men stelnar sedan till när jag ser att hon håller någon i handen.
Och denna någon är Justin Bieber.
Jag försöker komma ihåg om hon är arg på mig.
Jag ler lite smått när riksen är förjävligt stor att hon hatar mig, jag drar ett djupt andetag och börjar gå mot dem.
"Kiddo!" ropar jag hon tittar upp och ser på mig med en intensiv blick.
Oh no, det här ser inte bra ut.

Kiddo's perspektiv.

Jag ser på personen som står fem meter ifrån mig.
Personen som ler tveksamt mot mig.
Personen jag älskade.
Jag vänder mig mot Justin som redan följt min blick.
"Kan vi gå vidare?" Han nickar.
"Vad hände egentligen?"
"Inget..." mumlar jag bara och ser upp för att kunna hälsa på Demi Lovato.
*
Justin låser trött upp dörren, jag går in och sprakar genast av mig mina klackskor.
Mina fötter värcker efter att ha gått runt i minst tio timmar i ett par skor med tio centimers klackar.
Justin tar min hand och gäspar stort innan vi går upp till hans rum.
Han drar av sig kläderna och sätter på sig ett par stora mjukisbyxor som han alltid sover i.
Jag byter om och kan hela tiden känna Justins brännande blick på min kropp.
Jag drar å mig ett linne och ett par hotpants och lägger mig sedan bredvid Justin i hans stora säng.
Han somnar snabbt med jag kan inte få hans annsikte hur huvudet.
Jag krånglar mig försiktigt ur Justins grep för att inte väcka honom och smyger in till mitt rum.
Jag tar ner en gittar från väggen och sätter mig i det öppna fönstret.
Även fast det snart är december så är det riktigt varmt och den svala nattluften hjälper mig att rensa tankarna lite.
Jag började dra några accord på gittaren och plötsligt kom orden.
"I'm pretty sure
Prettu sure you even can't amigen
Hove much I love you.
Oh, boy, when you cry I wanne stand next to you.
Oh, boy, when you smile I wanna stand next to you.
I can do everything for you, my love
If you just say, say that you love me"

Justin's perspektiv.

Jag vakanar av en svag röst, jag reser mig sakta upp och smyger tyst mot Kiddos rum.
Det är hennes vackra röst.
"Oh, boy ehen you cry, I wanna stand next to you
Oh, boy, when you smile I wanna stand next to you
I can do everything for you, my love
If you just say, say that you love me"
Jag ldf och smyger fram och lägger armarna om henne.
"I love you" viskar jag mjukt i hennes öra.
Hon ldf mig djupt i ögonen.
"Jag älskar dig mer, Justin" Jag ldf mot henne och en härlig värme sprider sig i kroppen.
"Omöjligt"
"Never say never" flinar hon, jag skrattar.
"Jo, för en gång sku..." längre hinner jag inte efterso hon pressar sina läppar hårt mot mina.
Jag lägger händerna i hennes midja och känner hennes händer fläta in sig i mitt hår.
Jag lyfter upp henne och sätter sedan ner henne i gen i mitt knä, hon fortsätter kyssa mig mjukt och passionerat.
Jag låter sakta mina händer glida ner till hennes rumpa samtidigt som jag kännder att hon smeker min bara mage.
Hon avslutar mjukt kyssen och gäspar stort, jag skrattar åt henne, aw, hur gullig får an bli?
"Sova?" undrar jag och smeker hennes kind.
"Sova" konstaterar hon med ett trött leende och hoppar ner från fönster karmen, jag flinar och lyfter upp henne och bär in henne till mitt rum.
"Juustin...!!" gnäller hon, "slääpp ner mig" jag flinar och släpper ner henne i min säng, jag lägger mig bredvid henne och hon pressar sig mot mig, jag ler och drar in henne i min famn.
"Jag älskar dig" andas hon.
"Jag älskar dig också" viskar jag, några sekunder senare hörjag att hon anndas tyngre och låter mig själv försvinna in i drömmarnas värld.
*
Jag vaknar morgonen efter av att Kiddo rör på sig i min famn, jag öppnar ögonen och ser i samma sekund hur Kiddo öppnar sina vackra ögon.
"Go'morrn shawty" ler jag och kysser henne mjukt,
"Morron Bieber" svarar hon med ett stort leende.
Kiddo's perspektiv.
"Jahaa, vad ska vi göra idag då?"
"Det är redan fredag" suckar Justin
"Jag kan stanna hur länge som helst, pallar ändå inte med pappa" Han skrattar mjukt.
"Vad sägs om att du och jag käkar frukost på ett café?"
"Sounds god to me" ler jag, vi reser oss upp och börjar göra oss i ordning.
*
Vi går ut från caféet och börjar gå om kring i en park, solen värmer och plörsligt känner jag tt par armar om min midja som drar ner mig i gräset.
Jag skratar och lägger mig på Justins mage, jag lägger armarna om mig och skrattar.
"Älskar dig sötnos"
"Älskar dig och snygging" svarar jag med ett stort leende.
Jag skramar om Justin hårt, och Justin lindrar armarna om mig.
"Jag är förbannat glad att vi gik ut med vårt förhållande så snabbt" ler han.
"Jasp?" flinar jag.
"Hade inte stått ut en skund utan dina läppar" ler han och kysser mig mjukt.
Jag ler stort och kramar om honom en gång till.
*

De blir bara gulligare och gulligare.

Käleks paret Jiddo nlir bara gulligare och gulligare.
Vart de än går så gullar de med vanrandra, vi tycker bara att det är gulligt, men tycker alla det?
Vi hörde igår Justin säga till sin flickvän att han inte skulle klara sig en sekund utan hennes läppar mot sina.
Och på ett event i veckan syntes ett svagt sugmärke på Kiddos hals, garanterat över sminkat men det syntes svagt, bakom hennes ena öra.
Har det redan börjar bli så passionerat mellan paret?

Justin gillar även ett ta på sin flickvän, han taffsar hela tiden och som det ser ut så verkar inte Kiddo ha något emot det.
Han tar henne på rumpan oc även brösten, och detta på en offentliga platser, så vad händer då när dörren är stängd och lådt och gardinerna fördragna?
Vi måste ändå tänka på att de är ett tonårs par, och att de vill prova nya saker.


Jag suckar och kastar över tidningen till Justin, han ler lite smått.
"Det är nog dags att du vänjer dig, för jag hade tänkt vara tillsammans med dig et bra tag till"
Jag ler stort mot honom och kysser han mjukt.

JAAAAAA!
Jag bllev klar innan nån annan vakna!
Wooohooo!
Puss


Kommentarer
Postat av: Elwira

Lika bra som vanligt.

du blir ju bara bättre och bättre :D

Längtar till nästa :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0