Born To Survive - Of Stage. - Del 19

"Så, Justin, är ni tillsammans?" Jag ler och kysser Kiddo mjukt.
"Vi är tillsammans, ja" Kiddo elr stort mot mig.
Dåså, då är vi ett officielt par.
Jiddo.

Kiddo's perspektiv.

Jag vaknar av att någon tittar på mig, jag öppnar sakta ögonen.
"Godmorgon sötnos" ler Justin och kysser mig mjukt, jag ler mot hans läppar.
"Idag ska vi på interjuv" flinar han, jag stönar högt.
"Fan" suckar jag, Justin bara skrattar.
"Upp med dig, vi ska vara där om en halv timme" Jag tittar surt på honom innan jag flyger upp ur sängen för att snabbt byta om.
*
Jag lägger handen på Justins ben medans han kör oss mot tv studion, Kenny grymtar varnande i baksättet.
"Inget sånt när jag är med" Jag och Justin skrattar till samtidigt som Justin parkerar bilen, han hoppar ut och jag tar min väska och ska precis öppna dörren när Justin gör det åt mig, jag ler förvånat mot honom.
"Du är med mig nu baby, vänj dig, du kommer bli behandlad som en prinsess" jag rynkar på näsan vis tanken, Justin skrattar.
"Min prinssesa" jag ler och kysser honom lätt innan vi går in i tv studion.
*
Jag kollar nervöst på Justin som bara flinar som svar, han drar in mig i sin famn och väser sexigt.
"Är Swag närvös?" Jag bitter mig i läppen.
"Fan dig" muttrar jag och kysser honom intenivt, Justin besvarar kyssen men sekunden senare ropar dem i hörgtalarna.
"Välkommen in, Justin Bieber och Kiddo Swag, eller Jiddo!"
Jah, Here we go...
Justin ler mot mig och drar med mig ut på sceenen, så fort jag komme rut i strålkastar ljuset känner jag mig hemma igen.
Justin tar min hand och ler mot mig, vi möts av en strålande glad Ellen som kramar om oss båda och sedan sätter vi oss ner i soffan.
"Så, till och börja med, grattis! Ni ser strålande ut tillsammans!" Ellen ler mot oss.
"Tack" svarar vi i mun på varandra.
"Så, Kiddo, trodde du första gången du träffade Justin att du skulle sitta här idag?"
"Haha, nej verkligen inte" Justin flinar.
"Första ången jag såg henne hade hpn nyss slagigt ner Ryan" flinar han retsamt mot mig.
"Jag älskar dig också" muttrar jag och himlar med ögonen, Justin bara skrattar.
"Men, om jag försår det rätt har ni inte alls varit tillsammans länge?"
"Tre dagar" säger Justin.
"Men är du inte rädd för Justins fans, även om de är hur underbara som helst, så kan det ju finnas en viss risk..?"
Jag fnyser och himlar med ögonen.
"Hon slog ner en kille som typ tjugo cemtimeter längre än henne och du frågar om hon är rädd för mina fans?"
"Men Justin, var det inte, don't mess whit my belibers, they ar estronger than any army?"
"Jo, men hon bråkar inte med dem, eller mig, okej, hon är skit jobbig ibland, men bara för att jävlas, hon gör mig lycklig, och alla mina riktiga fans kommer stödja oss"
Ellen nickar.
"Men, du värkar vara en tjej som kan ta hand om sig själv, och skulle kunna vara ganska farlig om du vill?"
"Det är viktigt att alla vet att jag inte vill skada någon annan, men om någon klipper till mig slår jag tillbaka, jag kanske kan börja jävlas för att få till ett slags mål, men jag skulle aldrig utnytja Justin, för varken det eller pengar."
"Så du skulle inte kunna gå fram till en beliber och typ, haha, jag har en Justin Bieber, det har inte du, hahah?"
Jag och Justin börjar genast att skratta.
"Nej, inte med någon människa över huvudtaget."
"Nejmen gud vad bra" Ellen skrattar, "Justin, du dejtar en helt galen tjej"
"Jag vet, hon är lite skum, men jag älskar henne ändå" säger Justin malligt och tittar på mig, jag vrider på huvudet och möter hans blick.
"Då ska få" muttrar jag, han ler mot mig, och som alltid får hans leende mig att smälta så jag kan inget annat än att le tillbaks.
"Ni är verkligen för gulliga" skrattar Ellen, jag flinar, "bara det inte blir för mycket för Justins fans..."
"Om man tänker sig Justins fans som hans bästa vänner, och så vet du att de har en chrus på dig, om han då har en flickvän så gullar han mindre när de är närvarande, så tänker jag att man kan göra, jag kanske inte är tjejen som följer reglerna eller bryr sig om vad andra tycker, men när det kommet till känslor och kärlek är det viktigt."
"Mm, man kan ju tänka sig att man drar ner på gullandet när man är ute officiellt, men varför tänker du så?" Ellen ser på mig.
"Innan jag träffade Justin, innan jag flyttade till Stanford hade jag en vän som var helt galen i honom, Justin hade nån flickvän, som jag inte kommer ihåg namnet på, varje gång de två syntes gullande i tidningen brött hon ihop och ringde mig. Man vill inte bli väckt klockan fem på morgonen av att Justin tagigt på en tjej, man vill inte att en galen beliber ska ringa och väcka en, för det är helt jävla livsfarligt" Publiken, Ellen och Justin skrattar.
"Nej, det låter inte så kul, min dotter är beliber själv, så, ja, jag vet hur de kan bli" jag och Ellen flinar och Justin bara himlar med ögonen.
"Tyck va ni vill, jag älskar dem i alla fall, utan dem skulle jag inte stått här idag"
"Stackars dig" flinar jag sarkastiskt vilket leder till att Justin slår till mig.
"Jag älskar dig också" jag ler mot honom och kysser honom mjukt.
"Ni är ett jätte gulligt par och jag önskar er all lycka, jag har hört att du sjunger Kiddo?"
"Det stämmer, jag ska kaaaaanske på ett skivkontakt."
"Nej älskling, du ska få det"
"Aja, det där får ni lösa själva, men Justin, vi ses ju nästa vecka, och Kiddo, det var jätte kul att tröffa dig, vi ses säkert sanrt igen" Hon kramar om oss.
"Tack för att ni kom."
"Tack för att vi fick komma" svarar vi och går av sceenen.

Jag är bäst, 5 kommentarer på den här delen och fem på den andra för nästa!
Pussar och go'natt!

Kommentarer
Postat av: Linnea

MEEEEEEEEERAAAAAAAAA MATILDA MEEEEEEEEERAAAAAAAAA

2011-12-11 @ 22:23:21
Postat av: Emma

Mer Matilda. Jag behöver mer

2011-12-12 @ 09:46:55
Postat av: Anonym

skribeaaaaaa

2011-12-14 @ 07:20:13
Postat av: Anonym

mer

2011-12-14 @ 15:22:16
Postat av: Emma

Meeeeer ! Shiit vad azuuuum

2011-12-14 @ 18:45:20
Postat av: Jasmine

grymt bra! Mer!

2011-12-14 @ 19:14:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0