Born To Survive - It's December, And Time 2 Figth. Again. - Del 29

Från dolt nummer.
Justi kikar över axeln på mig så att han kan se vad som står.
"Vem?" undrar han, jag rycker på axlarna.
"Jag vet inte, det är från dolt numer" säger jag och stoppar ner mobilen i fickan igen.
"Hum..." mumlar Justin innan han kysser mig igen.


Kiddo's perspektiv.

December.
Jag hoppar snabbt ur bilen och drar jackan tättare omkring mig.
Jag tittar ut över trädgården.
Inte riktigt kolkt. Snö.
Jag ser ut över de vita kullarna och börjar nynna lite.
"Did you forget
That I was even alive
Did you forget
Everything we ever had
Did you forget
Did you forget
About me"
Jag suckar, hur fan hamnade jag här?
Jag flinar lite för mig själv.
Jag vet precis, jag klarade inte av Justin längre.
Hans tjat om att han älskar mig, och att jag inte får droga.
Inte borde röka. Inte borde det.
Fuck no. Jag gör precis vad jag vill.
"Did you regret
Ever standing by my side
Did you forget
What we were feeling inside
Now I’m left to forget
About us"
Jag tar ett steg från trädet och börjar dansa runt i snön, jag tar i och sjunger för full hals.
"But somewhere we went wrong
We were once so strong
Our love is like a song
Ypu can't forget it"
Jag låter mig falla ner i snön och titta upp på den mörk blå himelen som fläkas vit av vackra små snöflingor.
"So now I guess
This is where we have to stand
Did you regret
Ever holding my hand
Never again
Please don't forget
Don't forget"
Jag börjar göra snö änglar och rullar runt i snön, jag känner mig lycklig och fri.
Justin kanske inte var bra för mig.
Men jag älskar honom.
"We had it all
We were just about to fall
Even more in love
Than we were before
I won't forget
I won't forget
About us"
Jag sätter mig upp i snön och placerar händerna bakom ryggen så att jag kan se upp på den stjärnklara himelen.
"But somewhere we went wrong
We were once so strong
Our love is like a song
You can't forget it
Somewhere we went wrong
We were once so strong
Our love is lika a song
You can't forget it
At all"
Jag skrattar och reser mig upp igen, jag börjar dansa runt på gården.
"And at last
All the pictures have been burned
And all the past
Is just a lesson that we've learned
I won't forget
Please don't forget about us"
Jag skrattar men plötsligt fastnar skrattet i halsen och jag känner en tår rinna ner för min kind, jag suckar djupt och sjunger med skälvande röst.
"But somewhere we wnt wrong
Our love is like a song
But you won't sing along
You've forgotten
About us"
Jag sjunker ner i snön och stirrar upp på himmelen.

"Please don't forget" viskar jag innan jag sluter ögonen och låter kylan omfamna mig.                                     "It's december and time to figth, again"


Ledsen men min dator muppade upp isig när ja började gråta, #timing
Tidsinställt!

Anyway, tycks? puss

xoxo matti

Juste!

GOTT NYTT ÅR! SKULLE INTE KLARAT DETTA UTAN ER! TACK FÖR ATT NI FINNS! SYND ATT NI INTE FATTAR HUR MYCKET JAG ÄSLAKR ER!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0