Born To Survive - Fucking Whore - Del 26

"Sover hon?" undrar rösten som jag nu hör är en killes.
"Ja, ska vi väcka henne åt dig?" undrar Sew.
"Nejdå, låt sötnosen sova, hon är så söt när hon sover"
Så slår det mig.
"JUUUUUUUUUUSTTIIIIIIIIIN!" skriker jag och flyger ur sängen.

Justin's perspektiv

"JUUUUSTIN!!!!!!!!" hör jag Kiddo skrika inne från hennes rum och skekunden efter kommer hon in störtandes i köket och slänger armarna om mig, jag skrattar och kramar om henne hårt.

"hey på dig med subshine" ler jag hon skrattar.

"Gud va ja har saknat dig!" ler jag,

"jag har saknat dig också!" le hon och kysser nig intensivt.

Först då inser jag att hon bara har hotpants och bh.

Ni känner mig, nej jag kan inte låta bli att titta på hennes klyfta.

"Justin!" flinar Kiddo, "mitt ansikte ät här uppe!" jag flinar retsamt mot henne.

"men" jag ler finurligt mot henne, "det finns något intresant här nere också" flinar jag och kysser hennes hals.

"sluta med det där!" skrattar Sew.

"och gå och klä på dig kiddo" flinar Sew.

"ska bli sir!" skrattar hon och drar sig ifrån mig och försvinner in på sitt rum.


*


Jag såg på Kiddo som kom ut från sitt rum, lika vacker som alltid.

"Var är de andra?" undrar hon och ler mot mig.

"Det drog på stan"

"Övertalade du dem?" flinar ho och kysser mig mjukt.

"Nej, jag hotade med att jag skulle gulla med dig, de var utanför dörren på tre röda sekunder" Hennes bubbliga skratt får det att pirra i magen, precis som när man är ny kär.

Jag kysser henne mjukt och lyfter upp henne i mitt knä.

Hon ler mot mig och det pirrar bara mer och mer i min mage.

Gud, jag har verkligen saknat henne.

"Så, vad vill fröken göra idag?"

"Vetefan, kolla på film?" undrar hon och ler mot mig.

"Visst sötnos" Hon hoppar ner från mitt knå och tar min hand och drar med mig ut till vardagsrummet.

"Romantisk komedi?" undrar hon, jag skrattar och nickar.

Hennes mobil börjar ringa och kollar på skärmen.

"måste ta det här, kommer snart..." ler hon snabbt och försvinner ut i hallen.

Jag sätter mig i soffan, jag hör hur hon pratar med någon, i kanske fem minuter, innan hon lägger på och säger något frusterat för sig själv.

Vad fan kan ha hänt.

Henne mobil ringer igen och när hon svarar den här gången så skriker hon.

"JAG TÄNKER INTE FLYTTA NÅGONSTANS MED DIG DIN JÄVLA HORA!!" skriker hon.

"VADÅ FÖRÄNDRATS?! AVGIFTING?! INTE DROG BEROENDE!! DU KANSKE HAR FÖRÄNDRATS, MEN DET HAR FAN INTE JAG!" skriker hon högre, en liten paus.

Sedan hör man hur hon fräser något och sekunden efter så kommer hon in till mig.

"Vem var det?" frågar jag försiktigt.

"Mamma" säger hon bara nonchalant.

"Kallade du nyss din mamma för hora?" frågar jag försiktigt och förvånat.

"Ja, något problem med det?"

"Ehh, man brukar inte göra det bara..."

"Sen när gör jag som man brukar, och mammor brukar inte vara horor heller" Jag har aldrig sett henne så förbannad.

"Jag måste ringa en person, jag kommer ner om en halvtimme eller så" Hon ler mot mig innan hon störtar upp för trappan.

 

Kiddo's perspektiv.


Jag sturtar upp för trappan och låser dörren till mitt rum.

Jag börjar snabbt rota igenom alla mina väskor men kan inte hitta den lilla lappen med Marks nummer.

Jag drar åt mig byxorna som jag tror att jag hade på mig den dagen.

Där, jag drar upp lappen läser snabbt numret som står på det och slår sedan in det på min mobil.

"Mark" svarar han.

"Hej...det är Kiddo" Jag kan höra att Mark genast hamnar på hel spän, "hon har ringt."

 


 

Ojoj, tredje tidsinställda, anyway...

Nu har mamman visst kommit ut på riktigt...hur ska det här gå?


Kommentarer
Postat av: ellen

Jätte bra,mera!

2011-12-25 @ 17:46:32
URL: http://ztoryzaboutjustinbieber.blogg.se/
Postat av: Linnea

SNÄLLA MATTI JAG HAR SAGT DET HÄR FÖRR......... SÅ SNÄLLA SLUTA MED DERAS GULLI GULL!!!!!! annars jättebra :P

2011-12-26 @ 00:31:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0