Born To Survive -Togheter Forever- Del 18

"Jag älskar dig Bieber" mumlar hon trött och flätar in sina fingrar i mina medans jag lindar armarna om henne.
"jag älskar dig också Sunshine" mumlar jag tyst och kysser hennes hjässa.
Två sekunder senare sover hon sött i min famn.
Våran kärlek är helt galen, jag, killen som alla vet vem det är. Och tjejen som aldrig haft någonting alls.
Men det kanske är så det ska vara, kärlek?
Galet.

Justin's perspektiv.

"Vakna Sötnos" mumlar jag mot Kiddos läppar, hon öppnar sakta ögonen och ler mot mig innan hon kysser mig mjukt.
"Vet du att jag älskar dig?" undrar hon och kramar om mig.
"Jag vet sötnos, jag vet." Hon ler stort mot mig.
"Jag älskar dig också, Shawty" hon skrattar tyst och jag pussar henne på munnen.
Vi ler mot varandra och jag drar ner henne i min famn.
Jag kysser henne intensivt hon skrattar mot mina läppar.
"Kan du inte få nog?" flinar hon.
"Självklart inte" skrattar jag, jag kysser henne ner mot halsen och leter efter hennes svaga punkt.
Jag kysser henne upp bakom ena örat och hon stönar lågt.
Jag flinar mot hennes hud och kysser henne intensivare, hon stönar högre vilket bara får mig ivrrigare.
Jag börjar suga och naffsa lite och hon stönar ännu lite högre.
"Justi..n..n...sluta" stönar hon.
Jag skrattar bara och kysser henne mjukt.
"Ska vi gå upp?" undrar jag, hon nickar och ler mot mig.
Hon reser sig upp och jag kranskar hennes kropp.
"Justin! Sluta glo!" skrattar hon, jag flinar och börjar klä av henne med blicken istället.
"Juuustin!" gnäller hon jag skrattar bara och reser mig upp för att dra in henne i min famn.
Hon skratar åt mig, "släpp mig, jag ska byta om" flinar hon.
"Om jag får en kyss" flinar jag, hon ler och kysser mig mjukt.
Jag släpper henne och hon drar av sig sin pyjams, hon drog av sig bh:n med ryggen vänd mot mig, och satte snabbt på sig en ny, hon drog av sig trosorna och satte på sig ett par i lila spets.
"Hottie" flinar jag, Kiddo himlar med ögonen och drar på sig resten av kläderna.
Jag kysser henne mjukt innan jag själv byte om.
Jag drar på mig ett par jens och en tröja.
"Ska i gå ner?"
"Gärna" ler hon.
*
Mamma ler mot oss när vi kommer in genom dörren hand i hand.
"Så ni är äntligen tillsammans?" skrattar hon.
"Jepp" ler jag, mamma skrattar.
"Var försikiga bara, har ni tänkt att gå ut med det?"
Kiddo's perspektiv.

Jag sväljer hårt vid tanken, jag hatar att gömma mig.
"Du behöver inte säga något..." mumlar Justin tyst.
"Jag antar att du inte är rädd för Justins fans?" ler Pattie mjukt, jag skrattar.
"Nääe, inte direkt" ler jag, Justin skrattar och pussar mig på näsan.
"jag ska på ett event i kväll....vi skulle kunna gå ut med det då?"
"Redan ikväll?" frågar Pattie förvånat.
"Jag gar inget emot det" säger jag.
"Nej men, då kör vi på det."
jag nickar och kan inte låte bli att bli lite närvös.
"Stylisterna kommer klockan fem, eventet börjar åtta." ler Justin.
"Okej" säger jag.
*
Efter frukosten drar jag och Justin ut på stan.
Vå går runt ett bra ta, jag har redan börjat störra mig på paparatzzis, hur ska det bli när vi har gått ut med vårat förhållande?
Justin's perspektiv.

Vi sitter i limon på väg till Eventet, jag kan inte hålla ögonen borta från Kiddo, hon är så vacker.
Någon öppnar dörren och jag går ut, jag tar Kiddos hand och hjälper henne ur bilen.
Vi blir nästan bländade av alla blixtrar, och frågorna haglar över oss.
Vi går längs den röda mattan och kommer tillsist till ett ställe där en fotograf undrar om vi kan sätta oss ner och göra en interjuv, vi säger ja.
"Så, Justin, är ni tillsammans?" Jag ler och kysser Kiddo mjukt.
"Vi är tillsammans, ja" Kiddo elr stort mot mig.
Dåså, då är vi ett officielt par.
Jiddo.

Wiiiiho!
Tycker jag är duktigt faktiskt!
Aja, nästa kommer väl ikväll eller imon!
Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

MERRRR

2011-12-11 @ 17:21:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0