Born To Survive - Turn Around. - Del 13

Ibland önskar jag att jag bara kan fly, flyga långt långt bort.
Men, med Justin.
Fly långt långt bort med Justin.
Lämna allt och alla bakom oss.
Justin har tagigt med mig till Atlanta, hem till honom.
Jag känner mig äntligen hemma någonstans.
Det är bara det att det här är Justins hem...ska det vara så?
Jag vet inte vad jag ska göra.
Mitt liv har varit sämre, men det är så jag vill ha det.
Att gå upp på mprgonen och inte veta om man testat en ny drog eller överhuvutaget vaknar imorgon.
Man kanske inte ens överlever fram till lunch.
Jag har inte hört från mamma på sex månader, lite orolig.
Skit i det nu.
Tillbaka till Justin.
Jag vet inte hur jag ska kunna tacka honom nog.
Jag fixade mitt liv till skit och mörker.
Och han kom tillbaka till mig, lysste upp min värld igen.
Jag älskar dej Justin, mer än allt annat♥

Justin's perspektiv.
Jag drar snabbt upp mobilen och skriver en ny tweet.
Jag ler svagt för mig själv, sedan hoppade jag ur sängen, jag drog på mig ett par jenas och kollade på klockan, redan halv sex?
Gästerna kommer sju, haha, kanske ska väcka Kiddo?
Tjejer vet ni, hon kommer kanske få panik?
Who know?
Jag drar snabbt på mig ett par jenas och går in till Kiddo, jag drar upp rullgardinen och sätter mig bredvid henne, lutar mig över henne och ser henne öppna ögonen.

Kiddo's perspektiv.

jag vaknar av solljuset som skinner in genom fönstret, jag öppnar sakta ögonen och möts av ett anskte några centimeter från mitt.
"Morgon Sunshine" ler han, jag skrattar mjut.
"Du är ju knäpp" skrattar jag och ler mjukt till honom.
"Vad är klockan?"
"Halv sex" flinar Justin.
"När kommer de?"
"Sju" flianar Justin.
"VA?!" skriker jsg och flyger upp ur sängen, jag känner Justins brännande blick som granskar min kropp.
"Sluta glo bieber!" flinar jag och går bra till min väska.
Jag drar fram kläder och rena underkläder.
"Vänd dig om Bieber" flinar jag, han skakar bestämmt på huvudet.
"Men kom igen!" stönade jag, han flinade bara, ett sånt där retsamt flin, så där satt alltså Justin Drew Bieber, utan tröja och jävlades med mig.
"Du leker med döden" flinar jag.
"I know, but I like it, är det inte så det ska vara?"
"DU DIN LILLA!" skriker jag och brottar ner honom.
"Eyy! Tare lungt!" skrattskriker han, jag flinar.
"Egentligen måste det här se ganska fel ut" flinar han, vilket får mig att flyga av honom.
Jag i sportbh liggandes ovanpå Justin utan tröja, pressade nära vranara med ansiktena några milimeter ifrån varandra, ja, det ser fel ut.
"Din perverse lila jävel" muttrar jag och drar av mig sportbh:n och knäpper snabbt och vant på mig en ny.
Jag drar av mig byxorna och trosorna, jag drog på mig dem rena och sedan kläderna.
"Nice" nickar Justin åt mitt klädval, jag himlar med ögonen.
"Gå och klä på dig Bieber" flinar jag, han kommer fram till mig och drar mig nära intill honom.
"Du är hetere än vad man tror" flinar han innan han lämnar mitt rum.
Jag himlar med ögonen innan jag sätter igång med mitt hår.
När jag är klar med det drar jag upp min mobil och skriver en snabb tweet.
Jag sminkar mig och efter det skriver jag ytterligare en tweet innan jag fixar mig klart.

Justin's perspektiv.

Jag log för mig själv, Kiddo var med mig i Atlanta, kunde det någonsin bli bättre?
Ja, om jag kunde kalla henne min och få kyss hennes välformade läppar, jag ska inte gå in mer i detalj vad jag vill göra med henne...för perverst....
Jag kollade på mig själv i spegeln, aja, får duga.
Jag springer ner för trappan och hamnar mitt i ett samtal mellan mamma och Kiddo.
"Så du sjunger?" undrar mamma.
"Jämt" skrattar Kiddo, hennes varma skratt får genast fjräilarna i magen att vackna till liv, typiskt mig.

Wiiho!
Så, tycks?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0