Like You More Than I can Admit To Myself-Del 6

"Get a room" fnyser Chaz, och de avbryter kyssen, Catlin lutar sig fram och snurrar flaskan, den hamnar på mig.....
"Du ska.....



"Om, du säger något som har med Justin att göra så slår jag dig, bara så att du vet..." säger jag mor Ryan som genast flinar mot mig....
"Det skulle du inte ha sagt bruden!"
"Helvete, jag antar att jag får stå för mitt mistag, vad ska jag göra?"
Ett elakt flin spelar på Jadens läppar, och jag får en lite obehaglig känsla i magen.....vafan har han nu hittat på?
"Justin, av med trjöan!" säger Jaden med ännu ett elakt flin....
"Ehm, VA?!" säger Justin förvånt, och Jadens flin blir bara större, men Justin drar av sig tröjan, jag kan inte låta bli att kolla lite åt hans håll, visst han är vältränad men, jag har sett snyggare sex-pack.....så....
"Jaden, kan du säga vad jag ska göra....?"
"Självklart, miss." säger han med ett elakt skratt, "Kyss Justin´s mage från byxkanten till munnen!"
"Men..."
"appap, inga men, kör nu!"
"Okejrå...." Jag lutar mig fram och kysser Justin från byxkanten till munnen, när jag är ungefär vid naveln, så...eftersom jag sitter gränsle över honom, efter Jadens order, att det reser sig där nere på honom, ojoj, jag kommer upp till munnen och kysser honom i nån sekund, typ 10, sedan reser jag mig från honom och ser att utbuktnigen under byxorna är ganska stor nu, du kan jag inte hålla mig längre, ett finiss smiter över mina läppar, och snart har alla set, och alla börjar att skratta, förutom Justin....
"Ojoj, Biebz är visst kåt.....?!" frågar Drew lurigt....och en rodnad sprider sig naturligtvis på Justins kinder..
"Det är inte mitt fel att hon är så jävla sexig!" fnyser han, och jag och Catlin brister ut i en skatt-attack, ett litet intärnt skäm skulle man kunna säga....!
"Uhm...ursäkta..."mumlar Justin fram och gör en ansats till att resa sig upp...
"Eyy, justin...." säger jag och tar tag i hans hand....."gå inte" säger jag med ett leende.....
"Så at du ska kunna hacka på mig eller?"
"Justin, du vet att det inte är sant, det där kan hända den bästa, okej? Jag har träffat killar som blir kåta av att jag pratar med dem, det där var inget okej?"
"Okej" säger han med en liten suck.....
"Men skärp dig! säger jag med ett leende och boxar till honom löst på armen....
"Aje!" säger han och lådsas gråta, jag skrattar till och ger honom en lätt kram...
"Jag sa ju det!" säger Catlin...
"Vad saru att du sa saru?" frågade Chaz förvirrat...lol, han är lite efter...!

”lol!” säger jag och alla skrattar......

”du har börjat gilla Biebz eller hur, erkänn?!” säger Caitlin med ett djävulskt flin.....

”tjaa.....jag kan ju inte säga att jag hatar honom, och inte att jag älskar honom, å inte att jag inte bryr mig......men, han sjunger fortfarande som en tjej, som får att man får huvudvärk och har en jävla svamp frisyr.”

”sam!”  säger Caitlin argt, antar att jag gått för långt....

”Meeen.......jag gillar honom som kompis, han är riktigt schyst faktiskt........! Och eftersom jag vill att han ska klippa sig, och är med på en deal om det, så kommer han snart se riktigt snygg ut också....”

”Jag tar det som att jag inte är så hemsk ändå...plus att jag inte kan vara så jävla ful om du går med på att gå ut med mig.....bara för att jag klipper mig...” säger Justin med ett flin, och jag rodnar självklart, och som om det skulle bli bättre av det så säger Caitlin

”Aww, båda är kära i varandra men ingen av dem vågar erkänna, gulligt!”

”Fan  vad jag hatar er!” muttrar jag, och vänder bort blicken, men i ögonvrån ser jag att Justin är precis lika röd i ansiktet, och också vänder bort blicken precis som jag.....det Caitlin kanske är sant......jag kanske.....kanske......kanske.......hjälp.......jag tror, jag kanske börjar känna något för Justin....jag menar, han är söt, snygg, snäll, gulligt, och precis som Caitlin sa, så är han exakt en sådan kille som jag alltid drömt om att ha....ända sedan...sedan...min hand åker genast ner till min ena handled, och den andra till min vänstra höft......inte ens Caitlin vet något om vad som hänt, visst, eller, hon måste ha sett mina handleder, eller inte, men min tattuering då? Den måste hon måste väl ha sett? Eller? Justin sträcker sig plötsligt mot min hand som döljer de tusentals ärren på den, han tar försiktigt bort den.....och tar den i sin han, så att handleden är uppåt, jag vet inte varför, men utan att tänka på den drar jag av mig min skjorta, och lägger även andra handen i Justin´s i och med det, blottar jag båda mina handleder för någon för första gången, på dessa två år.....

”Varför?” frågar Caitlin med gråten i halsen, jag känner den första tårarna rinna ner för min kind, och då går det inte att stoppa resten, mina kinder är genom blöta på mindre än en sekund.....jag måste till Molly, bara försäkra mig om att hon fortfarande andas, så länge hon andas, andas jag......men så fort hon slutar....

”Jah.....jah, må......ste......tihil sjuhukusett........” snyftar jag fram......jag längtar till att det vassa kniv bladet pressas genom mitt tunna skin.....måste.....får inte.......

”Är det så allvarligt?!” frågar Justin med en blandning av panik och oro, han kanske bryr sig...på riktigt.....?

”Nej....jag måste....måste till Molly.....!” snyftar jag fram, ska jag våga bäretta för dem vad som hänt, varför jag tänkt avsluta mitt liv många gånger, för många gånger!?

”Jag kan köra ditt dig...” säger Justin, jag nickar långsamt......plötsligt sträcker Justin sig fram och drar bort lite av mitt hår, och då minns jag vad som hänt igår, och vad jag försökt göra den kvällen, märket på halsen är inget ärr än, det är färskt och nytt...och det är jag som gjort det....

”Vem gjorde det här?!” frågar Justin, han är helt rasande.....”jag ska döda den som gjort det här mot dig!!!!” Då rinner tårarna snabbare....

”Justin, det.....det.....det var jag.” säger jag och tittar han i ögonen.....

”Duh.....duh” han gråter ”vill....”

”dö” avslutar jag, och det känns som om en stor sten släppt från mitt hjärta, att konstatera det för mig själv och mina närmaste vänner var det bästa jag gjort på länge......

 

Justin´s perspektiv

Hon vill dö, jag fattar inte, ingen gör något, och jag ser paniken komma krypande i allas ansikten, så jag lutar min fram och läger armarna om henne, i en varm omfamning...hon får inte dö, jag, jag, jag vill inte att hon ska dö....

”Sam.....jag vill inte att du ska dö....” viskar jag i hennes hår, och då känner jag att tårarna börjar rinna snabbare.

 


 

FÖRLÅT!!! Uppkoplingen la ner på min data så kunde inte uppdatera! sorry!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0