Jag ser att....OBS! LÄS DETTA! INNEHÅLLER INFO OM NÄSTA DEL OCH NOVELL!!!! JÄTTE VIKTIGT!!!!

Jag ser att jag faktiskt inte förlorat så mycket läsare på mitt lilla extremt dåliga uppdaterande, men jag ska skärpa mig nu. Ikväll kommer jag hem typ halv nio, men imon har jag ledigt, så jag ska sitta uppe hela natten och skriva den sista delen på Born 2 Survive. Hoppas ni förstår, det är väldigt mycket som händer i mitt liv just nu, jag menar, vi har faktiskt bötjat pack och förbereda oss för att flytta hem igen!:D
Iaf, nästa och sista delen kommer ikväll/natt.
Men efter det måste jag veta, ska jag fortsätta på Like u more than I can admit to myself? Eller ska jag börja på min nya som heter Time 2 Go Redhead?
Och den största frågan av alla. Ska nästa novell inehålla Justin Bieber? Nåååååh? Svaaara?
Jag ian ju inte börja skriva innan jag vet det lixom....heheh, men asså, om det ska det så kommer det blir gryyymt annorlunda! HELT EXTREMT! Har redan sanckat om det iaf det skulle bli han med Linne, hon började as garva och älskde den, så jag tror jag träffat rätt! Åter igen! Förlåt för usel uppd och tack för att ni är så tålmodiga med mej!
Jag är ändå ganska ny, haha, har bara bloggat sen....2010? 2009? Inte vet jag...hehe, aja, puss på er!
Älskar er! Ni betyder guld!
Xoxo Matti♥

Kommentarer
Postat av: Jasmine

GÖR EN ONE DIREWCTION NOVEL! haha wierd att jag säger det eller? xD

2012-01-26 @ 16:30:30
URL: http://mydirectionstory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0