Key...

Har tråkigt, e typ assa trött! Ehm...känner att jag håller på att få ett migrän annfall, men ni vet ju hur jag är!xD Allt för er, har just publicerat del 22, Hope You Like It!
Ehm, aja, jag är ju sånn så jag sitter uppe halv ett och väntar på kommentarer, men det kommer inga:'(
Haha, nej men det är väl klart! Hrm....vad skulle ja, JUSTE! Mitt uppd schema ser ut typ så här(garanterar inge eftersom, ehm, ja...hehe, jag är jag!):
Mån-tisdag i del per dag
sön-lördag olika varje helg, men minst en del!
Sjuk: minst en del, men kan bli fler.
Lov: olika, men minst en del per dag, men borde bli typ 5....
Semester: ja, om ja är bortrest så antar jag att jag får göra tidsinställde, sen kan jag säkert tvinga en kompis att lägga upp nån del om ja mezzar den till henne, men ibland när vi är ute o reser har vi varken mobil elr data me oss, så just den punkten är oklar!
pussar!<3
jute, sov så gott, hoppas på måååånga fina kommentarer imon!<3
Lite fina höst bilder jag tagit och sen redigerat:)
Några knäppa bilder jag tagit på bygget!:)
Nu sk ajg sova....eller redigera lite fler bilder...hum....hur som helst måste ja på toa först!

Vet inte när nästa del kommer....imon någon gång, ska in till gammla stan och sen ikväll ska ja hm från momo o mofa, så...aja, det kommer en del imon iaf!
Buss och kran!

Kommentarer
Postat av: Emma

sjukt snygga bilder

2011-10-23 @ 12:40:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0