Like You More Than I can Admit To Myself-Del 37



"Du får vänta tills ikväll, för om fem minuter kommer din mamma komma in" flinade hon.
Jag suckade lågt, hon hade rätt kunde jag konstatera när jag hade kollat på klockan.
"Jag lovar" Jag flinade, smekte hennes bröst en sista gång och kysste henne intensivt.
"Älskar dig"



Sam´s perspektiv

Precis som jag sagt så kanackade hans mamma på fem minuter senare, jag och Justin fixa i ordning oss.
Jag gick och öppnade dörren och in kom hans mamma, jag log mot henne och hon besvarade mitt leende.
"Justin, kommer du? Vi ska åka nu!" Justin kom utrusandes från badrummet, tog sin mobil, drog på sig skorna och jackan och tog sedan min hand och drog med mig ut ur rummet, eftersom jag var klar, Pettie bara skrattade och följde snabbt efter oss in i hissen.
Justin´s perspektiv

Tre timmar senare var vi tillbaka i hotell rummet.
"Middag om tre timmar!" ropade mamma innan jag stängde dörren.
Jag vände mig om, och mötes av Sams glödande ögon.
"Jag håller vad jag lovar" flinade hon tyst och kysste mig intensivt, jag log mot hennes läppar och lyfte upp henne.       Jag bärde henne mot sängen där jag försiktigt la ner henne och la mig sedan ovanpå henne, jag började sakta dra av hennes tröja, jag fick av den och hon började dra av mig min tröja.
Hennes händer smekte min mage och hon sög tag i min underläpp, jag stönade lågt och började dra av hennes kjol.
Hon började fumla med min gjyllf samtidigt som jag fick av hennes kjol, jag drog av hennes strumpbyxor och smekte hennes kropp, ner mot rumpan och upp mot brösten, över magen och ryggen för att slutligen stanna utanpå hennes bh.
Hon log mot mina läppar och pressade mig närmare henne, hon började smeka min rygg och mage och hennes händer vandrade ner mot min kalsångkant.
Hennes hand smekte mig långsamt och retsamt längs kanten till mina kalsonger, hon lätt ena pekfingret glida innanför vilket fick mig att rysa till, hon lätt sakta hela handen glida innanför mina kalsonger, hon fattade sakta tag i den och böjade sakta men säkert att runka av mig, jag stönade lågt och pressade henne närmare mig.
Hon fortsatte men lite snabbare och jag började fumla med hennes bh:spänne, jag var så fruktansvärt kåt och uphetsad nu att jag inte kunde vänta en sekund till.
Jag slänger iväg hennes bh och börjar sakta dra av hennes trosor, hon flinade och fortsatte snabbare och hårdare, men med andra handen drog hon av mig mina kalsonger.
"Vill d..." började jag, men hon kysste mig oassionerat och började trä på en kondom.
Jag stönade högt och hon pressade sig tättare in till mig, jag kysste hennes svaga punkt och hon stönade.
"Nu är det min tur" flinade hon tyst och jag besvarade hennes flin, och sen trängade jag in i henne.
Hon stönade högt och jag fortsatte glida in och ut i henne.
Jag kände hur mina muskler spände sig och jag stönade det var så jävla skönt att det knappt kan vara sant!
Sam´s perspektiv

Jag stönade och pressade mig mot honom, gud vad jag älskar den här killen.
Jag stönade igen och kysste han intensivt.
*
Veckorna hade blivit till månader och mitt och Justins förhållande var starkare än någonsin.
Vi var i mitten av Justins Tour som slutade vid Jul, det var i mitten av November och Justin skulle tillbaka till Kanada, Standford på Turne Paus, själv skulle jag till Hawaii med Dem, Mile´s och Moll, som jag hade tvingat med...haha, det var ju inte riktigt lätt att övertala dem på sjukhuset att hon skulle få följa med, men det hade gått! Yey!

*

Jag vaknade av att Justin låg och kollad epå mig.
"Idag åker du till Hawaii" var det första han sa, jag smålog lite.
"Och du till Standford" jag kysste honom.
"Men vi ses jue snart!" sa han lite glanadre.
"Om två veckor, och det är inte så länge"
"Nope, för sen kommer du till Standford" han kysste mig.
"Jap" skrattade jag och reste mig upp.
Han granskade min kropp medans jag retse mig upp,
"haha, Justin! Sluta glo!" Han flinade och reste sig upp och drog in mig i hans famn.
"Jag glor så mycket jag vill" flinade han och kysste mig.
Jag himlade med ögonen och började dra på mig mina kläder, sen tog jag min väska som jag skulle ha med mig till Hawaii, mina andra saker åkte med Justin till Stanford, eftersom jag skulle ditt sen, typ lagom till Halloween.
"Kom då!" sa jag med ett leende, Justin satte på sig sian skor och vi gick ut genom dörren, vi åkte ner och satte oss i en bil som skulle åka till flygplatsen.
Väl framme på flygplatsen började Justin larva sig med sin kamera, han började knäppa sjukt mycket bilder på mig och ställde frågor, vilket bara fick mig att skratta.
'"Så? Hur är det att dejta Jb?" skrattade Justin.
"hur har ni de i erat förhållande?"
"När slöpps eran duett?"
"Funderar du över att bli sångare, du har en fantasktisk sångröst"
Jag himlade med ögonen.
"det är fut att ljuga, Bieber" flinade jag, Justin bara himlade med ögoen,
"Juste!" jag puttade löst till honom, vilket bara fick Justin att le, och så plötsligt var vi framme vid min Gate, vi hade gått igenom säkerhets kontrollen och checkat in, men nu var det dags att säga farväl.
Justin drog in mig i hans famn oc kramade om mig länge innan han sakta och försiktigt kysste mig.
"Kommer sakna dig" mumlade han.
"Kommer sakna dig med" suckade jag, jag kände att jag var på bristnings grännsen, och att mina ögon var blanka.
"Älskling, vi ses om två veckor" sa Justin och kysste min ömt igen.
"Jag vet" mumlade jag, han log.
"Älskar dig" mumlade han och kramade om mig hårdre.
"Älskar dig med" log jag, Justin kysste mig en gång till, jag fick en kram från alla i resten i crewet, innan Justin kramade om mig en gång till och så började alla i crewet gå mot deras gate.
Jag suckade och vinkade till Justin som genast vinkade tillbaka.
Jag sjönk ner i en av sofforna och plötsligt hoppade tre upprymada tjejer på mig och kramade mig.
"MOLL! DEM! MILE`S!" skrek jag och vi kramade om varandra i en gruppkram.
"Demi och Miley, Molly, Demi och Miley!" log jag, de kramade om varandra, och efter fem minuter var snacket i full gång, presic som vanligt, och det var som om vi känt varandra i all evighet.
efter ytterligare tio minuter var vi på väg på planet, några hade bett om aoutografer av både mig, Mile´s och Dem, och faktiskt även av Moll, vilket hon var mycket fundersam över, vi satte oss på planet och pratet fortsatte.
Men jag saknar Justin....
Plötsligt vibererade min mobil till och jag drog snabbt upp den och läste, jag log stort och skrev ett sanbbt svar.
Jag stängde enkelt av mobilen efter att ha satt den på "fligthmod" och stoppade sen ner den i stolsfickan framför mig, planet började röra på sig och vi fortsatte prata, vi åkte Firts Class, oc stolarna var ställde mittemot varandra, det var liksom två stolar, och så mittemot dem två till, så man kunde snacka, sjukt bra...hehe.
"Sååå" flina Mile´s.
"Jag har hört något om att en viss Bieber och en viss Sweet har lyckats falla för varandra?" hon log stort och höll upp en skvaller tidning.
Jag skrattade.
"Well, då har du hört rätt!" skrattade jag.
*
Vi steg av planet med varsit stort leende å läpparna, värmen slog emot oss med en sådan kraft att jag var tvungen att flämta efter luft, vi gick mot flygplatsen, vi kom in och skönt nog var det inte så många fans, vi gick för att hämta våra väskor, och sedan gick vi mot bilen som Mile´s redan sett till skulle komma och hämta oss.
Chauffören lastade in våra väskor och vi hoppade in i bilen, sen bar det av till hotellet.
När vi gick ur bilen stannade alla och bara stirrade.
"WOW" mumlade Dem, Mile´s bara flinade.
"Man är ju bäst på att hitta hotell!" flinade hon, jag log stort och vi kramades alla fyra, hotellet var fantastiskt!
Vi log stort och gick sedan och cheeckade in, sen bar de raka vägen till vårat rum.
Så fort vi kom in började vi springa runt och kolla på alla rummeb, det första vi kom in i var den stora hallen, shirt, helt underbart!
Hallen.

Vi sprang vidare och jag öppnade dörren till ett rum och blev helt kär..
"DET HÄR RUMMET ÄR MITT!" skrek jag och kasatade mig på sängen, nästa som skrek var Moll,
"DET HÄR ÄR MITT!" skrek hon högt och sekunden efter skrek Dem och Mile´s i munnen på varandra.
"DET HÄR ÄR MITT!" fast från två olika delar av den lilla lägenheten.
Sams Room.
Mollys Room.
Mileys Room.
Demis Room.
Vi sparng om kring, och plötsligt skrek Dam till,
"KOM HIT!"
Skrek hon och alla spanrg åt det håll som hennes skrik kom ifrån.
"WOW" flämtade alla i mun på varandra.
"Vi ska helt klart ha tjejkväll ikväll!" skrattade Miley och alla nikcade instämmande.
"Okej, men vi sätter på oss myskläder så beställer vi roomservice, och har en riktig tjejkväll, vad tycks?" undrade Mile´s.
"Yaay!" vi kramades i en tjejig kram.
"Haha, vad jag har saknat att hänga med tjejerna!" log jag stort.
"Justin kan inte vara så dålig heller!" skrattade Dem.
"Han är bäst" log jag.
"You have SOO mutch to tell us!" skratade dem, sen sprang vi in och beställde upp mat, efetr ne halvtimme kom den, och då hade vi satt på oss mygrejer och klockan närmade sig halv nio.
Vi åt innan vi hoppade i poolen.
"So, now, tell us!" skrattade Dem.
"Var ska jag börja?" undrade jag.
"Förklara för mig varför du har en sån här instoppad i en av dina bh:ar!" skrattade Mile´s och höll upp en kondom, när alla såg vad det var  barst alla ut i skratt.
"What do you think?" flinade jag och lutade mig tillbaka i den varma poolen, gud, jag sakande faktiskt Justin.

Har skrivit på den här delen den 14? Tror det, hope you like anyway!
Love U, comments för mer!
Puss!<3

Kommentarer
Postat av: Linnea

bra matilda!!!

jätte bra att du skrev så mycke :D

men nu måste du skriva meeeer

3333333

( B.O.B )

2011-11-14 @ 18:53:13
Postat av: Elwira

"LOOOVVVEE" meeeerrrr :)

du är åzum på att skriva bah så du vet!!!!!

och du skrev lång del denna gången :) =))

2011-11-14 @ 20:25:44
URL: http://jbieberland.blogg.se/
Postat av: B:O.B

Hey, söto!

Gillar mitt namn? Ofc!!

Haha, men vettu en grej?Ä

Din novell ÄGER!!

Åsum XD

Puuuuusss!! Sitter här o vänte på neste dele!! 8D



PS: Det var grymt att du skrev så grymt mycke <3

2011-11-14 @ 20:40:49
URL: http://mittsuperintressantaliv.bloggo.nu/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0