Vem fan du än är, dra åt helvete!

Sånt här tål jag inte.
Om du nu inte väll läsa var snäll och gå och ta dig.
Du har ingen aning om vad du har startat.
Jag är inte känslig men sånt här är inte okej.
Jag blir så fruktansvärt frustrerad.
Det har inte ett skit med bloggen att göra, vafan jag än gör i mitt liv så har det inte att göra med det här.
Och med tanke på vad som står i inlägget så är det extremt respektlöst.
Kom aldrig tillbaka.
Du skulle aldrig någonsin våga säga det här face 2 face till mig, dels för att jag skulle slå till dig och derför att du inte skulle vågat, för inte ens en du kan vara så dum.
Att du sedan inte säger ditt namn gör saken inte bättre.
Du är nog den mest patetiska människan på jorden.

Kommer ingen del idag, har ingen jävla lust alls nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0