Born To Survive - You Making Me Hot, Hot, Hot. - Del 16

Så fort hans läppar nudar mina känns det helt obegripligt att jag blev arg, och allt rinner av mig.
Allt som existerar är Justins läppar hårt tryckta mot mina. Utan att jag är medveten om det besvarar jag kyssen lika hårt och intensivt.
Och precis då känns det som att Justins läppar sänder elektriska stöttar igenom min kropp.
Vilket får mig att vilja ha mer.
Jag pressar han mot mig och kysser honom intesivt, Justin besvarar kyssen lika intensoivt och pressar min kropp mot hans med hjälp av hans händer som han placerar på min rumpa.
Jag vill ha mer. Nu.

Jag vaknar utav att någon rör sig i min famn, jag öppnar ögonen och möter Kiddos vackra annsikte, hon sover. Jag ler för mig själv.
Hur kan man vara så vacker? Jag suckar tungt och reser mig försiktigt upp, jag går in i min garderob och tar fram ett par jens och en tröja. Jag drar på mig kläderna och lyfte försiktigt upp Kiddo, jag sveper ett täcke om henne, om jag skulle möte mamma, och det faktum att hon bara har bh och trosor på sig, jag ler lite, jag går in till hennes rum och bäddar ner henne.
Jag kysser henne mjukt på pannan innan jag springer ner till mamma.
"Någon är visst glad idag" ler hon.
"Jepp" skrattar jag och tar emot jucie glaset hon räcker mig.
"Väcker du eller jag Kiddo?" undrar hon.
"Du kan väl?" ler jag, närvös hur det ska vara mellan oss efter igår.
"Okej" svarar mamma och försvinner upp för trappan till Kiddos rum.
*
Kanske tio minuter senare kommer en strålande Kiddo ner för trappan, hon ger mig en glödande blick innan hon tar en macka och sätter sig på stolen mittemot mig, mamma sätter sig ner bredvid mig och ger oss en misstänksam blick.
"Jag tänker inte ens fråga" muttrar hon, jag skrattar tyst.
"Så, vad ska ni göra idag?" undrar mamma.
"Ehm, det är onsdag, så jag ska till studion"
"Och du ska med" flinar jag mot Kiddo som himlar med ögonen.
"Okej då" säger hon med ett vackert leende.
*
"Kiddo! Kom då!" ropar jag upp till hennes rum.
"Fem minuter" svarar hon, jag suckar.
"Jag kommer fan och hämtar dig nu!" ropar jag, jag springer upp för trappan och öppnar dörren, där står Kiddo, i bh, hon flinar åt mig.
Vilket genast får mig att klä av henne med bliken.
Hur lyckas man vara så sexig?
Jag tar några steg mot henne och lägger armen om hennes nakna midja, hennes nakna hud bränner mot min och jag känner att mitt hjärta slår hårdare.

Kiddo's perspektiv.

Jag känner hur huden bränner där hans arm nudar min hud, han drar mig närmare sig och mitt hjärta slå snabbare, jag ser in i hans bruna ögon men han ser så intensivt på mig att jag är tvungen att vika undan med blicken, han pressar sin kropp närmare min och jag känner hans hjärta slå, lika snabbt som mitt.
Jag låter sakta mina händer glida upp för hans rygg och stanna i hans nacke.
Justin lägger ett finger under min haka och tvingar mig att möta hans intensiva blick, han för sakta sitt ansikte närmre mitt och sekunden efter möts våra läppar i en intensiv kyss.
Kiddo's perspektiv.

Jag tänker tillbaka på vad som hade hänt i mitt rum en halv timme tidigare.
Jag tittar upp och möts av Justins intensiva blick.

"Baby I hear melodies when your heart beats
Baby it sings to me like
Fa la la la la, Fa la la la la
Baby I hear melodies when your heart beats
Baby it sings to me like
fa la la la la"
Han ser intensivt på mig och ler sedan, jag besvrarar han leende.
*
"Perfket Justin!" ler killen som jag tror är Justin maneger, och som jag tror heter scooter.
"Så, din tur Kiddo" ler Justin mot mig och sträcker mig sin hand, jag ler och känner hur mitt hjärta slår snabbare när han rör mig.
"Han du bakrunden eller ska du göra den?" undrar killen, jag flinar.
"Here" ler jag och räcker han den, han ler förvånat mot mig.
"Inte första gången du är i en studio?" gissar han, jag flinar och nickar innan jag vant ställer mig framför micken.

"I've been stranded on a lonely street
Got lost in the shadows 
Fell hard in the battle
Heard crys and the suffering
Walked through the darkness
Left broken and heartless 
I'm calling out, can you hear my voice?
I'm gonna find you through all the noise
You know there's nothing that I wouldn't do
Shine your light as I reach for you 

My heart beats for love 
My heart beats for love
It's the sound that I hear 
Tells me not to give up
It breathes in my chest
And it runs through my blood
My heart beats for love 
My heart beats for love"

Kort jag vetxD
Men ska sova om typ, 3 min?!
Aja, puss på er!
Nästa kommer imon!
Whis me luck på kemi provet nu!
Pussar!

Kommentarer
Postat av: Hanni

Känner igen rubriken...? :P

Men jag har bestämmt mig för att läsa "Born to survivr" under jullovet! Kommer bli asgrymt ;)

Puuuuuss min älskling<33

2011-12-08 @ 21:38:57
URL: http://mittsuperintressantaliv.bloggo.nu/
Postat av: Emma

God luck and please write som more.. Älskar ditt skrivande

2011-12-08 @ 21:55:00
Postat av: Linnea

asså det är ingen ide för mig att skriva en kommentar för du vet redan att jag kommer skriva att jag vill läsa MEEEEEER!!!!!

2011-12-09 @ 01:52:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0