Born To Survive - Three Girls - Del 25

Jag känner ett par armar om min midja och snurrar runt, jag avslutar sista tonen, sedan känner jag Justins mjuka läppar mot mina och publiken ljublar högt.

Kiddo's perspektiv.

Det har redan gått två månader sedan min första konsert, och jag har fixat en egen lägenhet, till mig, Sew och Joy.
Justin är i England tre veckor på en mina turnée.
Saknar jag honom?
Dum fråga, klart jag gör.
Jag kollar oråligt ner på mina boots och väntar på att deras plan ska landa.
Jag suckar tungt och skriver en snabb tweet.
Det är helt sjukt vad mina flowers har gått upp, jag är redan upp i 10 miljoner.
"KIIIIDOOOO!" skriker en välbekant röst och jag tittar upp och ser två leende tjejer.
Sew och Joy.
"Hey!" ropar jag och vi kramar om varandra i en grupp kram.
"Guuuuud vad vi har saknat dig!" Jag skrattar,
"Har saknat er också!" ler jag oh vi hämtar deras väckor.
*
Jag låser upp dörren och vi går in.
"W-O-W" bokstaverar Sew, jag skrattar.
"Välkommen hem tjejer!"
De ler stort mot mig och vi kramar om varandra.
Jag känner att min mobil vibererar i fickan.

"Vi ska träffa Demi i helgen" ler jag.
"Demi vem?" undrar Sew.
"Lovato"
"Krajtz" flinar Joy.
*
"Hahahahahahaha jag döööööör!" skrattar Joy som ligger på golvet och läser en gammal tidnings artikel om mig och Justin.
"Hrm, jag citterar; Justin gillar även ett ta på sin flickvän, han taffsar hela tiden och som det ser ut så verkar inte Kiddo ha något emot det. Han tar henne på rumpan och även brösten, och detta på en offentliga platser, så vad händer då när dörren är stängd och låst och gardinerna fördragna?" både jag och Sew börjar skratta så mycket att vi ramlar ner fårn soffan som vi och tidigare Joy suttit i
- Joy har redan ramlat ner eftersom hon är så lätt road-
"Juste, jag ska till studion i morgon! Mitt album behöver finslipas, det läpps ju nästa fredag!"
Sew och Joy utbyter en blick.
"Snäääääälllllaaaa får vi också sjunga?" säger de i munnen på varandra och gör varsitt puppyface.
"Jag är fan inte dum! Klart ni får!"
"Jooo det är du!" jag ger henne en mördar blick och sekunden efter bryter kuddkriget ut.
*
Jag vaknar av tre röster, alla är välbekanta, men jag kan bara placera två av dem.
Joys och Sews.
"Sover hon?" undrar rösten som jag nu hör är en killes.
"Ja, ska vi väcka henne åt dig?" undrar Sew.
"Nejdå, låt sötnosen sova, hon är så söt när hon sover"
Så slår det mig.
"JUUUUUUUUUUSTTIIIIIIIIIN!" skriker jag och flyger ur sängen.

Andra tidsinställda!
Wiiho!
Nästa kommer...på annan dag(25 dec typ....eller 26...vi får se!)
Puss!
Xoxo Matti



Kommentarer
Postat av: Emma

SNÄLLLLLLLLLLLLLLLLA MATILDA! Jag vill ha detr nu... KOMMER EJ ATT KLARA MIG I TYP 2 DAGAR

2011-12-23 @ 14:52:40
Postat av: Anonym

JAG KMR INE KLARA MIG I TVÅ DGAR SNÄLAA SKRV IDAH IGEN

2011-12-23 @ 15:03:02
Postat av: ellen

MERA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2011-12-23 @ 17:49:13
URL: http://jelenaastooryys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0