Born To Survive - Sweet Little Boy - Del 15

Jag börjar gå och ser Kiddo en bit fram, och styr snabbt och vant stegen mot Simmerwodd parken som ligger fem minuter från mitt hus, väl framme går hon till den mörkare delen, hon stannar och drar upp mobilen, förmodligen kollar hon på klockan, hon suckar lättat och mycket riktigt, sekunden senare kommer en kile fram till henne, de kramar snabbt om varandra, i ljuset från gatlycktorna ser jag något jag inte räknat med. Kiddo tar emot en liten påse med vit pulver i, hon får en bunt papper och sedan en liten lapp, hon nickar sakta, jag hör att killen säger,  "gå fem minuter efter mig" återigen nickar hon, killen försvinner och jag och killarna får brotom hem, men jag kan inte få det ur huvudet, vem var killen. Och framför allt.

Vad är det för pulver i påsen?



I want U 2 be mine.


Kiddo's perpspektiv.


Jag stoppar ner påsen i fickan, snabbt som fan.

Jag skum läser igenom papprerna innan jag öppnar dörren till Justins hus.

Justin...

Jag suckar tungt, vad ska jag göra?

Han betyder så mycket...men på ett sätt känner jag mig så hjälplös i hans närhet.

Han får mig att glöda, hans närhet får hela mig att bokstavligen ta eld.

Varje sekund av kroppskontakt slukar jag åt mig.

Han gör mig galen.

Jag vet inte vad som är fel på mig.

Men något är det.

Jag drar av mig skorna och möts av tre leende killar.

Två av klär av mig med blicken...medans den tredje ser på mig med sådan intinsivitet att hela jag sakta börjar glöda, jag kollar upp och möts av Justins intensiva bruna ögon, och mycket riktigt, han har fått mig att ta eld.

Jag ler svagt mot honom.

"Vad ska vi göra?" undrar killen som jag tror heter Julian.

"Sanning eller konka?" flinar den andra, som jag tror heter Gabbe?

"Visst?" ler Justin och kollar frågande på mig, jag nickar,

"ska bara lämna lite saker..." mumlar jag och försvinner upp för trappan, plötsligt känner jag att min mobil vibererar.

Oscar.

Jag suckar, orkar verkligen inte med honom nu, ur mycket jag än sakanar honom.

jag trycker på avböj, samtidigt som jag känner ett par händer på mina höfter.

"Klickade du nyss din pojkvän?" hörs Justins lite hesa röst, jag ryser till.

"Vi har gjort slut" säger jag så nonchalant jag kan, men känner gråten i halsen.

 

"I hope you doing fine
And if you ever wonder,
I'm lonely here tonight
Lost here in this moment and time keeps slipping by
And if I could have just one wish
I'd have you by my side" sjunger Justin lågt i mitt öra medans han puttar mig mot mitt rum.
Han öppnar dörren och puttar varsamt in mig i genom dörren, innan han stänger den efter oss och ställer sig tätt intill mig.
"varför?" viskar han tyst och lutar sin panna mot min.
"Han har flyttat till LA..."
Justin lägger armarna om mig.
"Han behandlar mig som om jag vore en dumbom som skulle göra precis som han.
"Men så är det inte" Justin ler svagt mot mig.
"Nej, verligen inte" skrattar jag tyst.
"Han måste vara dum om han tror det" Jag ler stort mot Justin.
"Jag vet inte hur fan du gör, men du får mig alltid på bra humör."
Vi kysser nästan varandra, men innan det förbjudna sker, knackar någon på dörren, jag drar mig snabbt undan.
Varför slår mitt hjärta så snabbt?
Justin's perspektiv.

Jag sväljer hårt några gånger, hon kysste mig nästan.
Jag ser Kiddo resa sig från sängen som hon snabbt satt sig på.
Hon går sakta fram till dörren och öppna den.
"Kommer ni eller?" Hon nickar och vänder sig mot mig, hennes intensiva blick tar kol på mig.
"Jag kommer snart, ska bara fixa en grej, gå ni" mumlar hon, jag lämnar rummet med bultande hjärta.
*
"Vad hände?" frågar killarna för säkert femte gången, men som tur är kommer Kiddo ut från sitt rum, med ett stort leende på läpparna.
"Då kör vi!" ler hon, alla nickar och Julian snurrar flaskan.
Den stannar på Kiddo,
"Sanning"
Julian är snabb med att fråga.
"Är du oskuld" hon himlar med ögonen, och jag ler inombords, killarna känner verkligen inte henne.
"Vad är så kul?!" undrar Gabbe som sett mina och Kiddos blickar.
Kiddo's perspektiv.

"Jag förlorade den när jag var tretton" Julian och Gabbe glor på mig.
"Va?!"
"Pallar inte förklara" flinar jag bara, de grymtar och snurrar flaskan igen, den här gången stannar de på Justin.
"Sanning"
"Vem var den senaste du låg med?" undrar Gabbe, jag sväljer, nej, snälla Justin, låt mig slippa.
Allt han gör är att ge mig ytterligare en intensiv och granskande blick innan han säger.
"Selena"
"HAR DU LEGAT MED SELENA GOMEZ?!" nästan skriker Julian, "hon är så jävla het!"
"Jo tack, jag vet" flinar Justin och kastar en blick på mig.
"Kom igen, hon är väl inte hetere än nån annan" stönar jag, killarna flinar.
"Inte hetere än dig Sunshine" viskar Justin hest och snurrar flaskan, den stannar på Julian.
"Konka."
"Kyss Kiddo" flinar Gabbe, det huger till i magen, snälla nej...
"Kiddo..?" han kollar frågande på mig.
"Jag har ändå inget val" muttrar jag och pressar mina läpar snabbt mot hans.
Justin's perspektiv.

Att se dem får mig att vilja spy, jag reser mig snabbt och går snabbt in på mitt rum.
Jag slänger mig på sängen, plötsligt hör jag steg och en mjuk röst.
"Justin..kan jag komma in?"
Kiddo...ja!
Jag skynndar mig fram och öppnar den låsta dörren.
"Förlåt..." mumlar hon.
"Jag tänkte inte på att du kanske...."
*
Tre timmar senare är klockan halv tolv, Julian, Gabbe och deras familjer stänger precis dörren efter sig, Kiddo är på sitt rum, jag går upp på mitt rum och skriver ett sms till henne.
Jag tror...jag är kär i dig♥
Och innan jag hinner ändra mig trycker jag på skicka.
Kiddo's perspektiv.

Jag stirrar på smset, nej det får inte vara sant, jag känner ångesten bubbla upp inom mig, och plötsligt kommer vreden.
Han får inte vara kär i mig!
Jag går mot Justins rum och knackar på, han öppnar dörren, han är klädd i - vilket jag noterar noga - mjukis byxor och kepps, ingen tröja.
Jag klampade in i hans rum och satte mig ner på sängen, Justin såg trött på mig.
"Ska du förklara dig?" fräser jag.
"Vad gör du här Kiddo?" undrar han lite irriterat.
"Stop it Bieber!" säger jag och höjer rösten, "Du kan inte gilla mig! Det är inte rättvist!"
"Vad pratar du om?"
"Det här" muttrar jag och visar han smset.
Justin svarar inte utan kollar bara ner i marken.
"Jag har...vetat det ett tag...men inte vetat vad jag skulle göra...men när jag såg dig kyssa Julian, och visste att du inte har pojkvän längre...då brast det." säger Justin ömt, han tar tag i min hand och drar upp mig på fötter.
"Du är den mest speciella och unika människa jag någonsin träffat, och jag har träffat många människor." han tar ett steg mot mig.
"Snälla...sluta..." mumlar jag tyst, "vad ska det här betyda...?"
"Det betyder att du också har känslor för mig, Kiddo" Justin tar ytterligare några steg mot mig och tvingar mig baka tills jag står pressad mot väggen.
Hans andhämtning vart tyngre, liksom min, och hans blick var så intensiv att jag knappt kunde se på honom mer. Hela jag vart som paralyserad och kunde inte röra på mig eller få fram ett enda ord över läpparna.
Jag kontrollerades av Justin. Det han gör med mig är helt obegripligt, allt som existerar är Justin,
hans kropp hårt pressad mot min.
"Hur kan du vara så säker på det", mumlar jag tyst fram och känner hur pulsen ökar.
"För att om jag skulle göra så här... " Justins läppar kommer närmare mina, jag jag känner min kropp bli varm och blundar hårt för att inte tappa fattningen helt."...så skulle du inte reagera."
Jag öppnar inte ögonen, varför gör Justin så här mot mig? jag kanske inte är tillsammans med Oscar, men jag älskar honom fortfarande, jag älskar honom av hela mitt hjärta.
Så vad är då felet? Varför knuffar jag inte bara bort Justin och gåt tillbaka till mitt rum?
För att jag inte vill.
Varje gång jag får någon kroppskontakt med Justin blir hela min kropp varm och jag vill bara ha mer.
Något jag tidigare inte hade varit med om, och vilket jag hoppats aldrig skulle få vara med om.
Att vara kär i Oscar var av dem värsta sakerna jag varit med om, att vara så svag inför nogon.
Usch.
Jag öppnar återigen sakta ögonen och möts av en leende Justin, hans leende får mitt hjärta att dunka snabbare och snabbare.
"Av med kepps jäveln" muttrar jag, Justin flinar, drar av keppsen och kastar den på sängen.
När jag ser hans bruna ögon se intensivt på mig försvinner allt jag någonsin kunnat kalla förstånd och jag placerar händerna i hans nacke.
"Ändrar dig så." mumlar jag och drar honom närmare mig.
"Inte om du inte gör det, och om jag fattat det rätt så ändrar du dig inte" mumlar han hest innan han pressar sina läppar hårt mot mina.
Så fort hans läppar nudar mina känns det helt obegripligt att jag blev arg, och allt rinner av mig.
Allt som existerar är Justins läppar hårt tryckta mot mina. Utan att jag är medveten om det besvarar jag kyssen lika hårt och intensivt.
Och precis då känns det som att Justins läppar sänder elektriska stöttar igenom min kropp.
Vilket får mig att vilja ha mer.
Jag pressar han mot mig och kysser honom intesivt, Justin besvarar kyssen lika intensoivt och pressar min kropp mot hans med hjälp av hans händer som han placerar på min rumpa.
Jag vill ha mer. Nu.

Bäst jag är!
Han precis klart!
Pussar!
Fem kommentarer för mer!

Kommentarer
Postat av: Linnea

mer mer mer mer mer mer mer mer mer !!!!!!!!!!

2011-12-07 @ 23:33:44
Postat av: Emma

Mer

2011-12-08 @ 07:06:15
Postat av: Anonym

mer

2011-12-08 @ 08:33:44
Postat av: Emma !

gud vad bra ! MER

2011-12-08 @ 17:39:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0