Born To Survive - When You Walk Side By Side, Whit Me And Get High Whit Me. - Del 27

Jag sturtar upp för trappan och låser dörren till mitt rum.

Jag börjar snabbt rota igenom alla mina väskor men kan inte hitta den lilla lappen med Marks nummer.

Jag drar åt mig byxorna som jag tror att jag hade på mig den dagen.

Där, jag drar upp lappen läser snabbt numret som står på det och slår sedan in det på min mobil.

"Mark" svarar han.

"Hej...det är Kiddo" Jag kan höra att Mark genast hamnar på hel spän, "Hon har ringt."


Mark and Kiddo.


"Tell me" säger Mark och jag hör att han drar ut en låda.

"Hon säger att hon är frisk, hon vill att jag flytta med henne till Sverige"

"Hum...." mumlar han, "Vi har inga kontakter där, det är därför, vi har ingen koll på vad hon gör med dig, men frågan är, tänker du följa med?"

Jag drar ett djupt andetag.

"Nej"

"Så hur ska du göra då?" Jag suckar.

"Jag stannar här, hos Justin, hon vet inte var jag är, hon är redan i Sverige" Jag hör att Mark suckar.

"Lova att ringa såfort det händer något" Jag nickar men kommer på att han inte kan se det,

"Ehh, självklart" jag flinar.

"Och lova att ta det lungt med....ja.." jag suckar.

"Mm"

"Vet Justin...?" frågar han.

"Nej, och så ska det förbli" muttrar jag, "hejdå"

"Bye" jag lägger på och slänger mobilen i sängen, jag hukar mig framför byrån som står mot väggen, jag drar ut en av lådorna och tar fram ett cigarett packet, ag tänder en och drar ett djupt bloss,

"Vet Justin?" upprepar jag med ljus röst för mig själv, "nä, varför skulle jag berätta det" muttrar jag och öppnar dörren precis när någon slår upp den.

"Vad är det du inte ska säga till mig?" väser Justin sexigt och pressar upp mig mot väggen med sin kropp.

"Ehm, inget" viskar jag, han är välmedveten om att jag blir för distraherad för att ljuga när han är så nära mig.

"Jaså?" flinar Justin, omöjligt ännu sexigare och börjar kyssa min svaga punkt.

Jag stönar lågt, "inniinget" stammar jag och håller inne ett högre stön när han börjar suga intensivt.

"Så?" flinar han mot mi hud och jag känner hur det suger till, jag kommer få ett sugmärke, promise!

Jag kan inte svara utan stönar bara, jag känner att Justin flinar igen.

"Vet du? Vi tar det en annan gång, vill inte avbryta det här" flinar han sexigt och lyfter upp mig och bär mig mot min säng.

Ja och well, ni kan väl gissa hur det slutade...

 

*

 

Jag vaknar och tittar trött omkring mig, jag möts av en leende Justin som har ansiktet tre milimeter från mitt, MINST!

Jag skrattar och kysser honom på näsan, han ler mot mig innan hans leende försvinenr och han ser alvarligt på mig.

"Vad är det här?" frågar han och ser alvarligt på mig samtidigt som han håller upp påsen med pulvret och en spruta.

"Det är det som jag inte har sagt något till dig om..."

"Du drogar fortfarande, eller hur?"

 


 

Kort del, jag vet, btw, TIDSINSTÄLLD!

Blogg.se funkar ovnaligt bra, alla mina tidsinställda kommer upp!

Yey!

Iaf, kände att det var bra att sluta där, bara jag vet om hon drogar eller inte, nanana!

Kommerntera!

Puss!

 



Kommentarer
Postat av: ellen

NEEJ,MERA!!

2011-12-27 @ 21:40:26
URL: http://ztoryzaboutjustinbieber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0