Svar på kommentar...

Från: Anonym om: Yaaay!:
skriver du fortfarande? älskar novellen!!


Svar: Ja, jag skriver, sorry så heeeeeeeeeeeeeeeeeeemskt mycket för att ni kanske tror att jag inte skriver längre, är himla ledsen för det, lovar ska bättra mig, och jag vet att ja sagt det 100000 gånger, men nu menar jag det verkligen, det var den här kommenataren som fick mig till det, jag vill inte att ni ska tro att ja slutat skriva! Har varit sjukt rörigt i mitt liv sneaste tiden, hade probs med min "brother" theo, ett tag, va ledsen och allmänt förvirrad över det med branden, plus att jag fått veta om min barndom som legat i mörker tills nu, ska skriva en ny del nu, får åka lite tidigare från dansen, elr Aaliyha, hon håller kvar mig till 8 halv 9, men det ska årdna sig, nu7 SKA uppdateringen bli bättre, lovar! Ni ska snart få veta vad som händer med Sam och Justin, har ni några bra ideer som ni skulle vilja hända dem, elr något annat, maila mig på: [email protected]
Så svarar jag så snart jag kan!
Peace out dueds!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0