Born To Survive - But, What Do You Know About Him? - Del 6

Jag vakanar av att sol ljuset skinner in genom fönstret, jag skriver en lapp till honom innan jag lämnar huset, ut i morgon solen, jag har nog aldrig måt bättre.

Jag ler stort mot morgon sloen, jag börjar sakta gå hem till mig, jag smitter in genom mitt fönster som alltid, jag går in i min garderob och kolar igenom den lite innan jag drar fram en fin outfit.
Jag log stort mot mig själv i spegeln innan jag snabbt fixade håret och sminkade mig, jag öppnade fönstret och satte mig med benen ut genom fösntret, jag såg ut över Stanford, jag drog fram min väska och tände en cigg, jag drog ett djupt bloss och lätt solen värma mig.
Jag fimpar cigaretten i den tomma skålen som står bredvid mig, sedan rycker jag åt mig min väska och klättrar ner för stegen som sitter utanför mitt fönster.
Jag börjar gå omking i staden, jag stannar på ett Starbucks och köper en latte, sen fortsätter jag gå, jag är på ovanligt bra humör idag!
*
"Swag!" ropar en röst bakom mig, jag snurrar runt och möts av Sew glada flin bakom mig.
"DU SKOJAR?!" skriker jag när jag ser hennes läxböcker hon har i handen, hon skrattar till.
"Lil syrrans, hon är sjuk, så pappa tvingade mig hämta dem" Jag skrattar,
"Göra någe?" undrar jag, hon nickar,
"Ska bara lämna de här" ler hon och viftar med böckerna, efetersom Sew bor precis där vi står så springer hon in i huset och kommer ut igen tre minuter senare.
"Vad gör Joy?" undrar jag.
"Hon är med Jaden" flinar Sew.
"Ohh, Love is in the air" flinar jag och vi fortsätter gå.
"Hur går det med dig och Oscar då?" Jag skrattar.
"Som alltid"
"Inget skit alls?"
"Oscar vet bättre än att vara otrogen mot mig igen...han vill nog inte se mig så igen, och det var faktiskt på fyllan!" Sew skrattar.
"Du och dina usla ursäkter" flinar hon, "Ja...så arg som du var du vill nog ingen se dig, skärskillt inte den som orsakat det."
"Jag trodde att jag slagigt ihjäl honom" suckar jag, Sew skrattar.
"Så ingen skit längre?"
"Nope, Nada!" ler jag stort.
"Hur går det med killar för dig då?" Sew ser generat ner i marken.
"Ehm...jag kanske har en chrus"
"VEEEEEEEEEEM?!" skriker jag, vilket leder till att Sew börjar skratta, hon har seriöst inte varit kär sedan 1:an, enligt Joy i allafall.
"Kanske...Will...." mumlar hon tyst och kollar återigen ner i marken.
Mina ögon blir stora.
"JAAAAAAAA!" skriker jag, vilket får flera personer att vända sig om och titta på oss.
"Han gillar dig, trust me!" Sew skrattar.
"Men du har visst en till kille på gång, player"
"Ehh va?" frågar jag fövirrat.
"Någon som börjar på J och slutar på Ustin?" Jag spärrar upp ögonen.
"Är jag tillsammans med Justin?" frågar jag återigen förvirrat.
"Har jag hamnat i koma eller något?" Sew skrattar,
"man ser att han gillar dig, på lång väg" jag stirrar på henne.
"Men jag har pojkvän, han är som min bror...jag kan liksom vara mig själv med honom" Sew nickar.
"Så du litar på honom?"
"Jag tror bara att jag har hittat en vän för livet" Sew ler.
"Det är så gulligt, ni har känt varandra i en dag, men han vet redan allt om dig och din bakrund, men vad cet du om honom?"
"Inget..." jag får en stort klump i magen.
"Han kommer väl inte att...?" jag vet precis vad hon tänker.
"Du har an tagigt sitt sista andetag." säger jag stelt.

Ohhh, vad är det dem tror Justin kanske gör?
Kommentera för mera, MINST tre kommerntarer, annars kommer inget nytt!
Puss!<3

Kommentarer
Postat av: emma

Mer... It's my drog!

2011-11-24 @ 15:55:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0