Episode 2 - A Beutiful Game.

"Är du seriös?" frågade hon och stirrade på mig.
Jag nickade, "Ja, men det topp hemligt."
"Ingen får veta något, han vet det knappt själv, han tror jag gjorde abort, jag har inte träffat honom på flera månader."
Hon nickade sakta.
"Din hemlighet är trygg hos mig vännen" mumlade hon.


Uhm, I know it's wrong.
I just didn't have the power. I love Sam more than anything else.
I didn't understand myself. Cuz I was a loser.

Justin's perspektiv.

Jag visste att det var fel. Egentligen.
Men äh. Jag pallade bara inte. Jag älsakde Sam mer än något annat.
Jag förstod inte själv varför jag gjort det här.
Jag kollade ner på mobilen och skylten som talade om att jag hade ett missat samtal från Bridget.
Jag suckade tungt. Jag måste snacka med henne, förstå att vi inte var något.
Få henne att tro att det var en fylle grej eller något.
Men det skulle bli svårt.
Eftersom vi legat så många gånger med varandra.
Och det hade varit helt fantastiskt alla gånger.
Jag måste verkligen prata med Sam.
Jag lyfte upp mobilen och slog in hennes nummer.
Några toner gick innan hon svarade.
"Hey" mumlade hon trött.
"Jag undrar om du ville komma hit, jag saknar dig.." mumlade jag hest, det lät som att hon fnös.
"Jag kommer gärna, saknar dig med..." svarade hon.
*
Tre dagar senare stod jag på New Yorks flygplats tillsammans med mamma,  Kenny och Scooter.
Jag såg Sam komma ut från en gate följd av sin livvakt, Hampus och så fort hon kom ut från säkerhets kontrollen attackerades hon av kameror.
Hon såg mig och jag log stort mot henne, hon började att springa för att komma ifrån paparatsizzarna och jag fångade upp henne i min famn.
Vi tog hennes grejer och åkte tillbaka till hotellet.
Ingen hade sagt ett ord, vi bara njöt av att få vara i varandras sällskap.
Sam's perspektiv.

Jag låg på Justins sida av sängen och funderade på allt som hänt den senaste veckan.
Det kändes så overkligt.
Men jag älskade honom.
Jag kom ihåg att något sådant här hade hänt med en äldre tjej.
Men hon hade gått ut i pressen med det.
Jag suckade lite och kände hur min mobil vibererade till bredvid mig där jag låg i sängen.
Min blick gled till mobilen.
Jag skratade till och himlade med ögonen.
Jag låste upp mobieln och svarade snabbt.
Nice 2 know. Kan inte vänta...hehe, I've missed U!

*
"Hey babe" den lena rösten väckte mig och jag slog upp ögonen och upptäckte en Justin som hade ansiktet tre centimeter från mitt.
Jag log snett och drog ner honom över mig.
"Jag måste duscha" mumlade jag mot hans läppar, han flinade nöjt.
"Det var min plan, jag ska med" jag skrattade lågt och han lyfte upp mig.
När han väl satte ner mig igen så var det på bänken inne i badrummet.
Han började att kyssa min hals och gjorde ett sug märke, han visste att det gjord mig fruktanvärt upphetsad.
Han bröjade sakta dra av mig min tröja samtisigt som jag drog av hans.
Han fumlade med mitt BH spänne och fick tillslut av den, han smekte mina nakna bröst och jag började dra av honom byxorna.
Våra kyssar blev intensivare och intensivare och jag hade aldrig längtat efter att få honom så mycket som nu.
Han naffsade mig i underläppen och fick av mig byxorna.
*
Justin's perpspektiv.

Jag drar mig sakta och retfullt ur henne och hon stönar en sista gång innan hon ser på mig.
"Jag har saknat dig" ler jag, hon skrattar lågt.
"Pervo" hon tvålar in sig själv och sköljer av sig en sista gång innan hon lämnar duschen.
Jag gör det samma och när jag kommer ut till sovrummet står hon i underkläder och väljer käder.
"Vart ska du?" undrar jag.
"Ut" svarar hon enkelt utan att vända blicken mot mig.
"Jahup..." svarar jag, när hon är klar lämnar hon rummet utan ett ord.
Något känns inte rätt.
"Out."

Sam's perspektiv.

Jag kollar ner på mina jens och går snabbare samidigt som jag drar skin jackan tättare om mig.
Jag inser att Justin inte längre är en sånn stor del av mitt liv.
Han vet inte mycket om mig eller min karriär.
Inte mer än ett av mina fans, trotts att han är min pojkvän.
Vi glider isär och det sårar mig att han inte ser det, eller kanske inte bryr sig.
Jag suckar lågt och drar med handen över det nu över sminkade sugmärket på min hals.
Jag drar upp dörren till studion och möter upp med Sofie, hon ler åt mig och tillsammans går vi till ett av de många rum med inspelnings bås som här finns.
"Hur går det med Justin?" Jag rynkar pannan och kollar ut genom glas rutan innan jag,
ner i micken - så hon kan höra vad jag säger - svarar,
"Njae...vettefan, vårt förhållande är inte på topp", hon nickar och säger,
"Jo, Scooter sa det.."
"Snackar du med Scooter om årat förhållande?!" utbrister jag förvånat.
"Näe, men om din PR, erat förhållande är bra för er PR, och vi tycker ni borde håla ihop nu, det är bra för alla.."
"Kanske inte för min personligen, jag har betydligt större problem än att jag inte har den bäsa PR:ett i världen just nu" muttrar jag och hon ser funderam ut.
"Ni ska på ett event ikväll, spela in det här nu, Justin vet nog redan"
Jag suckar och vi spelar in det sista av låten.
Det värsta jag vet är att något hoppar på mig med PR grejer i sista sekunden utan att jag vet något.
*
Irrietat drar jag handen genom håret och staylisten frustar irriterat till.
Men nickar och jag reser mig upp, klänningen är fin.
Men jag är inte på humör för att spela förälskad med Justin.
För just nu är det ett spel.
Inget viktigt.
Jag lämnar rummet och går hand i hand med Justin ner till receptionen.
Vi hoppar in i limon och tio minuter senare står jag, återigen ensam på röda mattan.
Våran rellation har bivit nån sorts spel.
It just was a game to me. A game about love and hate.
But over all, a game about to be the most famous person.
But I'd love it. I love him.

Ledsen för ingen uppdatering alls! Men jag har inte hafft tid, har haft de nationella proven i matte och jag suger verkligen på det!
Men nu hoppas jag att jag ska kunna börja skriva igen!
Puss på er!
Xoxo Matilda
Två kommentarer för nästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0