Born To Survive - Get A Life. - Del 37

"Du är helt otrolig" flinar Liam och kysser mig.
"Så, vad heter du lilla vän?" ler jag mot henne.
"Miley" ler hon, jag skrattar.
"Så, ska vi ta en glass?"
"Gärna!" ler hon glatt och ett brett gulligt leende sprider sig över hennes läppar.


Justin's perspektiv.

"Aey! Bro, släpp henne!" säger Ryan och drar skvallertidningen ur händerna på mig.
"Hon har ju tydligen kommit över dig" säger han menande och pekar på tidningens framsida, jag tvingar mig att se på bilden. Hur ont det än gör.
"Get a life bro" suckar Chaz på min adra sida och dunkar mig i ryggen.
Jag suckar djupt, det värsta är att de har rätt.
"Du vill ha henne tillbaka och ringer och säger att du ska lura henne, är du dum?" säger Ryan och rynkar ögonbrynen. "Du är ju prinscharmig, du vet precis hur man gör för att få en tjej på fall, och det är fan heller så"
"Men Kiddo är ingen tjej, hon är Kiddo."
"Hon har fortfarande ett kvinnligt kön, eller?" flinar Chaz och vi alla tre skrattade till.
"Well, det kan man lätt säga" flinar jag.
"Så? Hon måste väl tänka som alla andra tjejer?"
"Det är just det som är problemet, hon tänker inte som andra tjejer, Ryan, skulle alla andra tjejer slå till dig? En av skolan absolut populäraste killar? Hon gick in till hundra procent för att krossa er, hon använde mig, ni var där, jag med, tjejen är inte som alla andra."
"Och det är inte Liam Hemsworth heller, han är annorlunda, det kan man se. De passar ihop."
"Vad sa du att han hette sa du?"
"Liam?" sa Ryan undrade.
"Nej i efternamn?!"
"Hemsworth?"
"Det är ju fan Julians storre brolla..." mumlar jag och skriver snabbt in Kiddo Swag and Liam Hemsworth i sök rutan på min dator.
image description
"Fml" muttrar jag tyst,
"Aey, är inte det där killen som Selena var kåt på?" flinar Ryan vilket i sin tur ledder till att jag snärtar till honom i bak huvudet. Hårt.
Han flinar bara till svar. Jag smäller igen datorn samtidigt som Ryan drar upp sin mobil.
Tre sekunder senare vibererade min iPhone i min ficka.
Get a Life @biieberrboy, she's over you. Totally.

Jag himlade med ögonen och svarade.
@itsryanbutler, Yeah, what can I say? Get a girlfriend? Oh, i did forget, u already have one, where is she? Cant see her? Is she gone?

Han svarar med ett flin.
@biieberrboy, well, I got one, you don't. Somthing more u want 2 talk about? Good. So, now, get a life!
How many of U belibers want justin 2 get over @Kiddo_Swag?

Kiddo's perpsketiv.

"Eyy! Släpp mig!" skriker jag när Liam börjar linda sina armar om mig för att lyfta upp mig ur sängen.
"Haha, det går nog inte" flinar han och lyfter upp mig,
"Meh! Fan ta dig!" säger jag. Han flinar bara bredare och bär in mig i badrummet.
Han trycker in mig i duschen.
"Nej!" skriker jag samtidigt som han sätter på kalvattnet, jag skriker till innan jag drar in honom också.
*
Vi ler mot kamerorna och fortsätter gå längs stranden.
"Egentligen" flinar Liam och vänder mig mot sig. "Så är det fuskigt att du är så snygg"
Jag flinar och himlar med ögonen innan jag kysser honom mjukt.
Han ler mot mig och vi fortsätter gå.
Plötsligt skrattar Liam till.
"vad?" undrar jag medans han kollar ut över vattnet.
"Jag kan inte se dig tillsammans med Justin bara" flinar han, jag himlar med ögonen och ser ut över det blåa havet.
"Ärligt. Inte jag heller."

Wadda!
Hello, anyway, sitter och drygar här i lobbyn.....ehm, klockan är...15.28 (9.28 I SVERIGE)
Idag kom jag hem....ehm.....pöss!!
Snart blir uppd bättre huns!
TIDSINSTÄLLT!

P.s JAG ÄR HEMMA!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Emma

jäääääääääääätte braaaaaaaaaaaaaaa... Mera!

2012-01-14 @ 16:29:28
Postat av: Linnea

ASSÅ jag tror inte ens att jag behöver skriva nått.....



ses imorrn <3

2012-01-14 @ 20:44:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0