Born To Survive - Whatta Fuck Is You Doing?! - Del 36

"Nej!" säger jag och skakar på huvudet.
"Synd att jag vill då" säger han och hans flind växer.
Han tar tag i min tröja och drar ut mig, jag hoppar upp i hans famn, jag ser djupt in i hans ögon och blir som paralycerad. Jag kan inget annat än att se djupt in i hans ögon.
Jag lutar mig fram i hans famn och våra läppar samman länkas i en mjuk men väldigt känsloladdad kyss.

Justin's perspektiv.

Den fantaskiska sångaren och även sedan några veckor tilbaka Justin Biebers ex flickvän, Kiddo Swag har under några veckor setts ute med vännen Liam, men det kanske är mer än vänner?
Kiddo twittrade för några veckor sedan.

People find new love , new friends and new animis.
Say hi 2 Liam.

Bara vänner alltså?
Men för några dagar sedan synttes vännerna ute på stranden, de kysste varandra.
Har Kiddo redan kommit över Justin?
Redan hittat en ny?
Vi gratulerar paret. För ärligt, Kiddo behöver inte Justin.
Och enligt källor nära Kiddo så har de inte haft kontakt sedan ett telefon samtal dagen efter breakupen.
Sårade Justin Kiddo eller kanske tvärt om?
Det är troligare att Kiddo sårat Justin, eller vad säger ni?
Sorry Biebz, men tjejen din värkar ha gått vidare.
Sedan dess har det kommit ut många bilder på paret.
Allt vi kan hoppas på nu är et utalande från Kiddo.

Tillsklinad från ex:et värkar inte Kiddo skämmas eller ha några problem med att vissa sin kärlek.
Kanske är det så man ska göra när man vill hålla kärleken vid glöd Bieber?
Charm kungen har blivit av charmad av en tjej, den kaxiga Kiddo har övertaget.
Go girl! Så ska det se ut!
Känd dig ägd Bieber! Totalt dissad av en tjej, första gången, kanske?
Vi har också upp gifter om att Liam ska vara storebror till Julian, en av Justins vänner som Kiddo skall ha träffat Julian under sin första tillvaro i Atl när hon bodde hos Bieber.
Kanske dags att börja kämpa om du ska ha tjejen tilbaka?
All Lycka Önskar Vi Jiddo, nej nej, fel, vi menar förstås.
Kiam

Jag biter mig hårt i läppen, jävla, helvetes, SKIT!
Jag slänger tidningen hårt i golvet.
Varför häder detta mig?
Varför sa jag så till henne i telefonen?
Kiddo's perspektiv.

Jag går ut från tatto studion och flätade in mina fingrar i Liams.
En bit bort ser jag ett gäng killar som är på en tjej, en av killarna, han som värkar vara ledare har en tröja med mitt ansikte på.
"EYY! KILLAR! skriker jag och börjar gå mot dem.
"Vad har den här tjejen gjort er?" frågar jag och går fram till dem, killarna ser på mig med upphetsade och avgudande flin medans tjejen bara står och skakar av räddsla.
"Hey" ler jag mjukt och drar in den lilla tjej i min famn, killarna kanske är i fjorton.
"Det här är inte coolt om det är det som är meningen. Det är bara så jävla mesigt att det inte är sant."
Killarna kollar skrämt och chockat på mig, "Inte lika stöddiga längre va? Inte van att det kommer en tjej och säger emot?"
"Eh.." stammar killern med mig på tröjan.
JAg höjer bitchigt på ögonbrynen, "Jag trodde jag hade bättre fans än det."
Killen stammar och hans kompisar klappar han tröstande på axeln.
"Det gäller er med, jävla svin." muttrar jag surt. "Patetiskaste jag har sett på länge" sedan tar jag den lilla tjejens hand och går därifrån, jag ser i ögon vrån att hon vänder sig om och ger killarna fingret.
"Du är helt otrolig" flinar Liam och kysser mig.
"Så, vad heter du lilla vän?" ler jag mot henne.
"Miley" ler hon, jag skrattar.
"Så, ska vi ta en glass?"
"Gärna!" ler hon glatt och ett brett gulligt leende sprider sig över hennes läppar.

Ja, kände att ja va på bra humör idag.
Så ny får en del idag.
Pöss
Xoxo Matti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0