Like You More Than I can Admit To Myself-Del 23 part 1

"Jag älskar dig väldigt väldigt mycker Sammy Veronica Sweet" log han


Jag log mot han.
"shit, jag måste duscha" flinar jag. "får man joina?" jag skrattar och kysser han intensivt "ta det som ett svar" flinar och drar täcket runt kroppen och gr mot badrummet. "jag tar det dom ett ja" ropar jag Justin efter mig och sekunden efter han jag hans armar runt mig, han kysser mig hårt och intensivt. "då tog du det rätt" flinar jag mot hans läppar, vi gör det en gång till i duschen, sen somnar vi i Justins breda säng, trötta och helt sjukt lyckliga.

Justin's perspektiv
Morgonen efter vaknar jag av mitt super jobbiga alarm på mobilen, jag har en interjuv om tre timmar och en konsert ikväll, imorgon bitti åker vi tillbaka till Atl. Jag kysser Sam ömt på läpparna och hon öppnar sakta ögonen. "hey" mumlar hon trött "hey sweetheart" log jag och kysste henne igen "tack för igår" flinar jag sen, "tack själv" skrattar hon. "Kenny hämtar oss om en timme" hon flyger upp ur sängen och in i badrummet jag skrattar åt henne, tjejer. Prick en timme senare är vi klara och Kenny kommer och hämtar oss
"SATIN! KOM NU!" skrek kenny, jag garva och öppna dörren till korridoren, Sam smet förre mig ut,
"Hur fan kom du ditt?" undrade Kenny förvånat.
"Jaduu" flina hon "ska vi gå eller?"
"Mm" mumla Kenny, Minoo flinade mot Sam och blincka med ena ögat åt henne, Sam började skratta och de gick tillsammans ut.
Vi satte oss i bilen och åkte mot Ellen GreDerShow, tio minuter senare var vi framme, jag blev skickad till sminket och en halv timme senare stog jag redo att gå ut på scen.
"Lycka till snygging" log Sam och kysste mig, sen var hon tvungen att springa iväg för att jag skulle ut på scen.
"Och välkommen, JUSTIN BIEBER!" skrek Ellen, ljud nivån höjdes med 100% och jag sprang ut på scen med ett stort leende på läpparna.
"Hey! Justin!" log Ellen och kramade om mig, jag log och besvarde kramen, jag satte mig ner och hon gjorde det samma.
"Så, du har haft ett hemligt förhållande med Sam Sweet, men det kom ut bilder på er, så ni valde att gå ut med ert förhållande, hur går det för er med allt hat?"
"Ehm...jo, det är klat väldigt påfrestande på ett förhållande om en av dem får massa hat för att den är tillsammans med den andre" började jag "Men det som sårar Sam sårar mig, jag älskar henne och vi är lyckliga tillsammans, så jag tycker bara det är onödigt, jag tror inte att vårat förhållande kommer ta slut bara för att mina fans får Sam och mig att må dåligt, Sam har gått egenom mycket i sitt liv, och jag vill bara att hon ska vara lyckling, och den dagen, som jag värkligen hoppas aldrig kommer, som hon inte vill vara min längre ska jag låta henne gå" sa jag med ett milt leende.
"Så, du hoppas att du och Sam ska leva tillsammans livet ut?" undrade Ellen.
"Om jag säger ja nu så låter jag riktigt klängig, men jag hoppas och tror att om jag och Sam inte är tillsammans är vi vänner för livet"
"Aww, det är så gulligt!" Jag skratta
"Jag bara måste fråga, har du hört Sam sjunga någon gång?"
"Sjunger hon?" frågade jag förvånat
"Om hon gör, hon sjunger som en guddinna! Hon var här för....lite mer än två år sedan, och sjöng sin egen låt Who Says, men sen bara slutade hon sjunga, jag vet ine vad som hände men men, du måste värkligen övertala henne att sjunga för dig någon gång!"
"Det ska jag komma ihåg!" log jag.
"Men nog om det nu, om tre veckor börjar din nästa och sista My World 2.0 Tour, hur känns det? Att det är den sista menar jag.
"Det känns lite konsigt, nästa nästa gång jag åker på Tour är dte ju med mitt nästa album, Belive, så....det känns lite tomt"
"Hur kommer det gå med Satin" jag flina, mitt och Sams kändis namn var fortfarande lite ovant att höra.
"Bra hoppas jag" Ellen nickade
"Men nog om det nu!" sa Ellen "Berätta om ditt nästa album....."
En halv timme senaresprang jag av scenen och mötes av Sams läppar, finns det ett bättre välkommanande?!
"Kom nu ungar! Vi måste till din Konsert Justin!" ropade Scooter, jag tog Sams hand och vi gick ut till bilen.
Fem timmar senare var min konsert i ful gång och jag hörde introt till One Less Lonely Girl och jag såg att Alfredo, min dansare, kom ut med en pall i ena handen och Sams hand i den andra, han ledde ut henne till pallen och satte henne ner, jag började sjunga och Sam log stort.
När jag sjungit klart kramar Sam om mig och publiken skriker lite extra när jag snabbt kysser hennes kind.
Sam´s perspektiv




Jag känner en tår rinna ner för min kind, han skulle åka om bara tre veckor. Jag torkar snabbt bort den iriterande tåren, varför gråta egentilgen? Jag har en underbar pojkvän och jag tror inte han kommer lämna mig så lätt...eller så kommer han det....
Jag sätter mig ner i soffan och suckar, Justin är världens guligaste kille, men han kan få vilken tjej som helst, varför skulle jag vara den han valde?
Och hur i hela världen ska jag klara mig utan Justin i två månader?

Japp, har fortfarande dåligt samvete...hehe, men älskar man er så gör man, rigth!
Iaf, här har ni part 1 av del 23, part 2 kommer ikväll/natt eller imon!
Puss påer!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0