Like You More Than I Can Admit To Myself-del 18 part 1

"So, tell me everything"


Justin´s perspektiv.

Jag shoppade in i bilen efter en lång kväll i studion, jag kollade snabbt på klockan, halv ett, jag suckade, jag saknade värkligen Sam.
Min mobil vibererade och jag rycktes från mina tankar.

Från: MinAllraSötasteFlickvänSam<3
Jag ler stort och innan jag staratar bilen för att köra de tio minutrarna hem öppnar jag smset.

Hey snygging:P Jo...jag skulle behöva snacka med dig om en sak....helst nu på en gång, men ska sova hos Moll så det går inte, saknar dig! Kan vi ses imon?:)
Pussar Din<3

Jag log åt hennes sms, men jag fick en klump i magen, när tjejer behövde "snacka" brukade det aldrig vara något bra....men Sam var ju inte som vilken tjej som helst.
Jag började köra hem och för varje minut som gick kom jag bara på värre och värre saker som hon skulle vilja prata, precis när jag parkerat bilen kom jag på det.
Hon ville göra slut, jag tvär brommsa och slett upp mobilen.

Till: MinAllraSötasteFlickvänSam<3
Kan vi ses nu?:* Sakanr dig så mycke att jag inte kommer kunna sova, snäääälla?:d<3

Jag väntade spänt på svar.

Sam´s perspektiv.

"...och så drog jag mig ur för att jävlas" avslutade jag, min mobil vibererade,
"Från Justin" gissade Moll
"Hur..." började jag "Ditt leende" svarae Molly, jag nickade sakata.
"Awww" slank det ur mig när jag läst egnom vad han skrivit, vilket gjorde att Molly, bokstavligen slet mobilen ur handen på mig.
"aww, åk du" jag klarar mig, måste ändå sova om fem minuter, annars börjar det där alarmet pipa" sa hon med ett stort leende och en nick mot maskinen hon var kopplad till, jag log stort.
"Okej" sa jag o kramade om henne
Till: VäääääärldensSnyggastPojkvänJustin<3
Okej, ja, jag erkänner, jag har bytt nmn på han.

Är hos dig om fem, cya soon!<3
Svarade jag, jag gjorde en sängkyss åt Molly som hon fångade o satte på munnen.
"spara dem till Justin" flina hon, jag slrattade och gick ut ur rummet, på vägen till bilen ringde jag Nina.
"Hey" mumlade hon, förmodligen nyvaken eller konsentrerad på nått annat.
"Väckte jag dig?" undrade jag oroligt.
"Nejdå, jag kollar på tv, vem sover du hos?" undrade hon.
"Justin" svarade jag.
"Vem?!" utbrast hon och man hörde att hon stängt av tv:n i bakrunden.
"Min pojkvän Justin" upprepade jag och satte mig i bilen.
"Jag behöver väl inte ge dig en föreläsning om att ni måste använda skudd?" undrade hon lite frånvarande.
"haha, nej, du kan ta det lungt, vi har varit tillsammans i lite mindre än en vecka, eller kanske tio dar" skrattade jag
"Jag hade tänkt göra det för att vara jobbig, men det orkar jag inte, okej, över till viktigare saker än att skydda sig mot oönskade graviditerer, vet han?" undrade hon.
"Jo...ja, han vet allt, men inte att du finns" sa jag o startade bilen.
"Du, jag vill träffa pojken! Han kanske är värsta fula apan!" jag brats ut i skratt.
"Googla på justin Bieber, jag kan lova att han inte är ful!" flina jag.
"Är han du drjtar fulare än Justin Bieber?!" frågade hon förvirrat.


"Han Är Justin Bieber" svarade jag.

Wiiiiiho! Jag är bäst! Delade in den här delen i part 1 och part 2 för det är lättare att hoppa och tyckte det var ett bra slut!:) Jobbig jag är!<3 Ni får se Nina´s reaktion lite senare, men nu är det Justin som gäller för Sam, hoppas det löser sig!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Skitabra, spännande, måset ha mer, nu, måste lugna ner mig, djupa andetag Hanna, djuuuupa andetag NEJ JAG VILL INTE LUGNA NER MIG! SUPERBÄSTABRAIGA YHEA!! :* Puss <3

2011-10-21 @ 23:41:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0