Like You More Than I Can Admit To Myself-del 17

Det är inte över än, han är MIN och jag kan döda för att få han

Jag rös till och gick ner till Nina.
"Nina, jag drar till Moll, behöver snacka med henne om en grej." sa jag och peka med tummen mot dörren.
"Okej, ring mig om du stannar borta längre än fyra" log hon och ksatade ett äpple mot mig, jag fångade det med ena handen och tog upp mina bil nycklar från bordet med den andra.
Jag drog på mig mina vita slitna comverse med ena handen och min skin jacka med den andra, jag rusade upp på migg ru och hämtade en väska, stoppa enr äpplet, mobilen, nycklarna, bilnycklarna och efter lite tvekan lappen.
Jag sprang ner för trappan igen och öppnade dörren.
"Kom ihåg att ringa om du blir sen!" ropade Nina.
"Lovar! Älskar dig Nina!" ropade jag tillbaka.
"Älskar dig med Sam." jag slängde igen dörren efter mig.
Löven hade redan börjat bli lite röda och oranga, shit redan, det var fortfarande varmit vissa dagar, men inte mer än 20, kanske 25, men det var ju ändå redan Septem...nej, Oktober, jag öppnade dörren till bilen och stände den efter mig. Jag satte i nycklarna till bilen och drog snabbt upp min iPhone.
Jag staratar bilen ocj kör mot sjukhuset, väl framme parkerar jag och hoppar ur bilen, jag drar upp min väska på axeln, jag låser bilen och tar upp mitt äpple ur väskan, jag bitter en bitt och öppnar dörren in till Sjukhuset.
"Molly Sweet?" frågar jag och tuggar på mitt öpple.
"Rum 120" svarade kvinnan med ett leende,
"har hon flyttats?" frågar jag förvånat, kvinnan kollar på sin dataskärm.
"Ja, hon är helt frisk, men vi vill kunna se till henne nån vecka till" svarade hon men hade fortfarande ögonen på skärmen.
"Okej" svarar jag med ett leende och går mot hissen, tre minuter senare står jag framför hennes dörr, jgag öppnar dörren och möts av en Molly med ett stort leende på läpparna.
"HEY! HUR GICK DET?" Ropar hon och kastar sig på mig, jag flinar
"Vadå?" flinar jag och duckar för ett slag, jag sätter mig snabbt på sängen och Moll stirrar på mig
"S.Ä.G" bokstaverar hon för mig.
"Well, han är ju inte direkt dålig på att strula" Molly kastar sig över mig
"Detaljer, tack!"
"Har jag något val?" frågar jag och försöker komma undan hennes grepp.
"Nänänä" säger hon, "nu säger du!"
"okej, okej okej! Men du, jag har en grej jag måste snacka med dig om..." jag kollade på lappen och suckade, innan jag väcklade upp den och gav den till Molly, hon höjde på ena ögon brynet mot mig och väcklade sakta upp lappen, hon läste snabbt.
"Fyfan" muttrar hon.
"Inte för att jag bryr mig men....." hon såg mig i ögonen.
"Vet Justin om....?" jag skakade på huvudet
"Inte än..." hon såg allvarligt på mig.
"Jag ska säga, tare lungt!" hon log mot mig.
"Asså, klockan är....halv tolv, men du fick ändå åka hit?" Molly kollade konstigt på mig innan hon sken upp.
"Ninna´s regler!" sa vi båda i mun på varandra innan vi brast ut i skratt.
"så här gör vi med den" säger Molly och gjorde lappen till en boll innan hon kastade iväg den, jag följde den med blicken innan den hamna på golvet.
"So, tell me everything"


Min dator e på dåligt humör så bilden kommer när den e glad igen:)
Edit: Bilden upp nu, bara ääääääääälskar den!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Du e BÄST på att uppdatera, och jag älskar dig MEST!

Superbraig del!! Man vill bara ha mer!! Så vad väntar du på? Sitt inte där och läs min kommentar, skriv istället!! D:

2011-10-21 @ 21:55:09
URL: http://mittsuperintressantaliv.bloggo.nu/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0