Like You More Than I Can Admit To Myself-del 15

Kanske en och en halv timme senare var jag klar, och när jag kom ut från prov rummet med kläder och hår fixat mötes jag av det vackraste jag någonsin sett.


"She so beutiful"

"Wow" mumlade jag igen, att hon kunde vara så vacker.
Hon log blygt mot mig, hon var magiskt vacker.....
"Justin, stäng munnen" Ryan, han hade en störrande förmåga att alltid förstöra saker.
"Hrm..." mumla jag, Sam skrattade gulligt och jag log stort mot henne.
"Jag hade ingen anning...." mumla jag, hon såg förundrat på mig "...om att sådan skönhet exesterade"
Hon tittade generat ner i golvet.
"ska du säga..." mumlade hon och jag såg att hennes kinder färgat röda, jag log mot henne och hon besvarade generat leendet.
"Limon är här, Bieber" hörde jag Kennys välbekanta röst ropa, jag log mot Sam och räckte henne min hand.
"Vart är det vi ska egentligen?" log hon och fattade min hand.
"Vanty Fair Party" log jag.
"och jag går ditt som din...?" undrade hon, jag kollade tveksamt på Kenny, han nickade, nästan omärkligt, men det var ett tecken, han sa att det var okej, att Sam och jag skulle gå ditt som ett par, det hade ändå redan kommit ut bilder på oss.
"Som min flickvän" log jag, hon tog ett steg och jag följde efter, Kenny hjälpte oss till bilen, eftersom mina fans på något sätt hade fått reda på var vi var. Jag la armen beskydande om Sams axlar och vi kom oskadda till bilen. Kenny öppnade dörren åt henne och hon hoppade in och sen jag.

Sam´s perpektiv.
När Justin klev ut ur bilen med mig vid sin sida, hade han tagit min hand och let mot mig, då hade det brutit ut, blixtarna, frågorna, skriken, gråten. Jag hade varit på några sådana här Event förut, men det här var stort.
"Justin, Justin! VI ÄLSKAR DIG!" skriker hans fans, han ler mot paparatzzizarna, Justin stannar och lägger en arm om min midja.
Paparatzzizarna börjar att ta ännu fler kort och jag blir i stort sätt bländad. Det kommer fram en kvinna i kanske 40 års åldern, hon ler mot oss och frågar.
"Hej Justin, skulle du vilja ställa upp på en interjuv?" det kommer fram en kille med en film kamera som börjar filma oss.
"Visst" ler Justin.
"Hur länge har ni dejtat?"
"Ehm...." Justin kollar på mig "Några veckor" säger han sen med ett leende.
"Hur träffades ni?"
"Jadu..." justin flinar och kollar på mig "man kan väll säga att....hum...." jag skratta
"Man kan inte riktigt säga att jag gillade honom från första början"
"Jaså? Inte kärlek vid första ögonkastet dårå?"
"Kind of"
"Vad var det som gjorde att du fick henne på fall då?" jag skratta,
"Asså, hon var lite av en hetaer när vi först träffades"
"Och sen?" reporten lyfte på ögonbryen, som om det skulle ha hänt nått...ja, ni fattar...
"Han vissade en annan sida av sig själv" log jag, reporten nicka
"Men nu måste vi nog gå"
"Ha en fortsatt trevlig kväll."
Kankske en halv timme senare har vi kommit in i det stora huset där festen är, jag får syn på två välbekante ansikten som ler stort mot mig, jag springer fram och vi kramar varandra länge.
"Shit vad jag har saknat er!" utbrister jag med ett leende.
"Vi har saknat dig med Sam" jag vänder mig om och möts av en förvånad Justin.
"Känner ni varandra?" frågar han förvånat.
"Frågan är hur ni känner varandra?!" frågar Mile´s lika förvånat
"Väntaväntavänta" utbrister Dem "Är ni? Jag menar?! Awww" jag brister ut i skratt, så typiskt Dem. Justin skrattar och tar min hand.
"Så, din första pojkvän, grattis" flinar Mile´s.
"Och Justin, det är här mina bästa vänner, Miely och Demi" ler jag. "förutom Molly dårå."
"Okej" säger han och kollar på oss, jag skrattar "Du fattar inte ett skit, eller hur?"
"Nae"
Justin´s perspektiv

Jag öppnar dörren åt henne och hon går in, jag följer efter henne och drar snabbt av mig skrona vilket hon redan gjort, jag ler mot henne och kysser henne sen.
"Tack för att jag fick följa med" mumlar hon mot mina läppar.
"Tack för att du ville följa med" mumlade jag mot hennes läppar och kysste henne intensvivare.
Hon log mot mig och besvarade.
"Jag måste byta om" flinade hon sen och drog upp sin väska över axeln, jag tog hennes hand och lede in henne til mitt rum. Sam fösvann in på badrummet och jag drog av mig mina byxor och satte sen på mig ett par mjukis byxor, sen drog jag av mig tröjan, just då kom Sam ut.
"Det gör inte mig nått om du inte har på dig nån tröja" flina hon och satte sig på sängen.
jag skrattade och drog på mig en tröja och satte mig sen brevid henne jag vände mig mot henne och kysste henne passionerat hon besvarade kyssen jag drog ner henne i sängen och vi fortsatte kyssas, jag avslutade kyssen och bet mig i läppen för att stilla mig lite, Sam flinade mot mig och drog ner mig igen. Hon kysste mig igen och särade sakta på läpparna, delad andning, vi rullade runt och nu låg hon överest, jag kysste henne intensivare och våra tungspätsar nuddade varandra. Jag flinade mot hennes läppar och vi rullade runt igen, hennes händer landade runt min nacke, hon kysste min hals och jag lätt mina händer vandra ner till hennes rumpa jag drog upp henne litte och hon kysste mig ivrigt, våra tungor mötes och jag lätt min tunga vandra in i hennes mun och hon lätt sin vandra in i hennes mun, hon lät sin ena hand smeka min rygg innanför min t-shirt och kysste mig intensivare. Hon drog av mig min t-shirt och smekte min mage.
Sam´s perspektiv

Jag kände en bulla mot mitt lår och flinade mot Jutin´s läppar jag smekte hans mage och jag kände att hans händer vandrade uppåt, han drog upp mig lite med hjälp av hans händer på min rumpa, han läppar flyttade sg från min mun ner till min kind och vidare ner till min hals, han sög lite ocg jag flinade och kysste honom på läpparna igen.
"Go´natt" flinade jag och kysste han en sista gång, jag kände för att jävlas lite.....
"Fan dig sötnos" muttra han och besvarade mig kyss, sen drog han in mig i sin famn och viskade "du är bäst, sov sött" jag log och kysste han en sista gång "du är bättre" mumlade jag innan jag somnade i Justin´s famn.
Jag vaknade av att Justin pussade mig på kinden, bästa sättet att vakna på, jag log.
"Go´Morgon hottie" log Justin mot mig
"Morning" flinade jag och reste mig upp,
"Nää, en litet stund till?" bad Justin med sitt pupyface
"Fan dig" muttrade jag och han drog ner mig i sin famn igen. Jag log mot honom och gossade in mig i hans famn.
En halv timme senare gick jag upp, Justin låg kvar i sängen och kollade på mig, jag gick in i badrummet och kollade mig i spegeln.
"FAN JUSTIN!" skrek jag
"Kunde du inte ha gjort ett litete mindre sugmärke?! muttra jag, jag hörde Justin´s skratt från sov rummet, jag suckade, typiskt han.
Justin Bieber, 17, sågs igår på Vanty Fair Party, tillsammans med flickvännen Sam Sweet, 18.
Sjärnorna har efter ett kortare förhållande valt att gå ut med sitt förhållande, eftersom ingen av dem tycker om att ljuga för sina fans.
Vi frågade flickidolen om en interjuv och han svarade att det gick jätte bra.

Så, Justin, vem är denna skönhet som som står brevid dig?

Jo, det är min underbara flickvän Sam. Han ler när han säger det och Sam tittar generat ner i marken.
Ni har valt att gå ut med det efter ganska kort tid varför?
Inegn av oss gillar att ljuga, och att inte gå ut med det brukar bara orsaka problem.

Okej.

Jag gåt ut från sidan och kollar mig i spegeln igen.

Så jääääwla stolt, hehe, nejmen vad tycks?

Kommentarer
Postat av: Josefin

grymt bra!! :D åhhh, såå bra skrivet! din uppdatering äger! hihih <3

2011-10-20 @ 20:48:51
Postat av: Hanna

Josefin har helt rätt!! :) Du skriver bäst!! Kramar på dig <3

2011-10-21 @ 13:41:55
URL: http://mittsuperintressantaliv.bloggo.nu/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0