Like You More Than I can Admit To Myself-Del 29

"Det där var fantastikst!" sa jag glatt och log stort. "Jag sa ju att det skulle vara dina fans" skrattade han, jag log och kysste honom. "Du har visst alltid rätt" skrattade jag mot hans läppar.



Tio minuter senare var vi framme på deras hotel, och jag trodde jag skulle dö.
Jag hade nog aldrig varit så här trött i hela mitt liv...förutom....de åren, men det var en annas sorts trötthet, nu var jag trött, och lycklig.
Justin öppnade dörren till sitt rum och rog sen in mig, förvånad insåg jag att vi skulle dela rum.
Allt jag kunde göra var att gapa.
"W.O.W" sa jag chockat, Justin log.
"Du you like?" frågade han retsamt.
"Om jag gillar det? Justin, det är helt fantastiskt" log jag stort.
"Vänj dig, du är med mig nu babe" flinade han. Jag log mot han och ställde min väska bredvid hans, som konstigt nog inte var upp packad?
"Vi kom samma dag som jag åkte" förklarade Justin när han såg min blick, jag nickade och öppnade min väska, drog fram sovkläder, hotpants och ett linne som slutade några centimeter under naveln, Justin log mot mig.
Jag orkade inte gå in på badrummet, så jag drog av mig min tröja och mitt linne, jag lände Justins blick bränna i nacken, och snurrade snabbt runt.
"Vad?" frågade jag.
"Det står något sjukt sexigt och distraherande i mitt rum och byter om bara, annars är det inget." Jag började skratta, drog på mig mitt linne och drog sen av mina byxor för att sätta på mig mina hotpants, när jag var klar kastade jag mig i sängen bredvid Justin.
"Trött?" flinade han.
"Död" svarade jag, han skrattade ågt och reste sig upp, gick bort till sin väska, drog fram ett par stora sorts och drog på sig dem, sen drog han av sig tröjan och kom tillbaka till mig och kröp ner under täcket bredvid mig.
Han drog sakta in mig i hans famn.
"Var det inte inatt jag skulle få dig" skrattade han hest, jag log.
"Jag hade inte tänkt att åka här ifrån, och jag är betydligt mycket roligare när jag är pigg" flinade jag, öppnade ögonen och kysste honom ömt en sista gång innan jag somnade.
Justin´s perspektiv

Jag kände hennes hand mot min mage och log, jag drog hennes sovande kropp närmare mig och andade sin hennes doft.
Om sanningen skulle fram hade jag inte kunnat eller fått prata med henne, om jag gjorde det började jag sakna henne så mycket att det gjorde ont och jag blev så deprimerad, och tappade helt konsentrationen och lusten att sjunga. Så till slut hade Scooter, bokstalvligen tvingat mig att hämta hit henne, vilket såklart hade gjort mig sjukt glad! Jag kramade om henne innan jag sjönk in i drömmarnas värld, för att drömma om Sam.
Pattie´s perspektiv

Klockan var halv åtta och Justins SoundCheck började om tre fyra timmar, och vi skulle vara i arenan om två, jag knackade försiktigt på Justins, och Sams dörr, Sam hade efter mycker om och men från Justin fått sova med honom, men det var okej, och om det inte var det innan så blev det det när jag såg dem ligga och sova där inne tillsammans. de var så himla gulliga att det inte finns ord, jag var på väg att gå ut igen men kom ihåg att jag måste väcka dem.
"Justin, dags att vakna" sa jag tyst och skakade om honom.
"mm" mumlade han "bara tio minuter till" Sam rörde på sig och seckunden efter slog hon upp ögonen och loh mot mig.
"Jag tror jag kan få upp honom" skrattade hon.
"Äntligen en morgon människa!" utbrast jag glatt, hon skrattade.
"Men det är nog bäst att du går ut" flinade hon.
"Jag vill nog helst inte veta" skrattade jag och ämnade rummet.
Sam´s perspektiv

Jag skrattade, "dags att vakna Bieber" mumlade jag mot hans öra medans jag sakta lätt handen vandra ner för hans mage.
"Liten stund till bara" mumlade han, jag flinade och lätt sakta handen glida inanför hans shorts.
"säker?" undade jag.
"mm" svarade han, då lätt jag sakta min han glida innanför hans kalsonger, ta tag i hans sak
(kan ni kommentera och säga vad ni vill att jag ska skriva?! för just nu är ja lite förvirrad!) och rörde sakta handen fram och tillbaka, jag märkte att han försökte att inte lådsas som något, men den hårdnade och började stå upp, och efter ett tag kunde han inte hålla sig längre utan stönade, jag skrattade lågt.
"dags att gå upp" sa jag med ett flin och rörde handen snabbare, tillslut stod den rakt upp och då flög Justin upp ur sängen.
"Vad ska jag göra åt det här nu då?!" sa han lite iriterat, men mest stressat, jag ryckte på axlarna.
"Inte mitt problem" flinade jag "det var du som inte vill gå upp" han såg surt på mig.
"Du ska få" sa han surt, jag skrattade.
"I know you loved it" flinade jag. Jag gick in på badrummet, duschade snabbt, byte om och sminkade mig, när jag kom ut hade Justin byt om till ett par svarta jeans och en vit t-shirt, han drog snabbt på sig en grå hoddie med svart tryck på, haha, man såg fortfarande tydligt utbucktningen under jensen, man behövde knappast veta att den var där för att se den.
"Det här är ditt fel? Vad tror du att folk kommer tro nu?" undrade Justin lite surt, jag skrattade och tog ett steg mot honom.
"Att du är en helt vanlig tonårings kille" flinade jag och lätt handen landda där igen, han kollade surt på mig.
"I know you live it" skrattade jag och kysste honom, "ska vi gå?" undrade jag.
"Bäst för dig att du har en bra förklaring till min mamma och de andra" muttra han, "jag kan gott förestlääa mig vad de kommer tro!" jag skrattade.
"De kan tro vad det vill."
Mycket riktigt kollade alla konstigt på Justin, eller hans utbyckning.

En och en halv timme senare var vi på väg till Arenan, när vi skulle gå den sista bitten försökte justin dölja att han hade stånd så mycket som möjligt, han gjorde en grimars och satte hande för, jag tog hans andra hand.


"Du ska få betala sen" väste han i mitt öra.
"I will" flinade jag och kysste honom precis när dörren in til arenan slog igen bakom oss.

Justin´s perspektiv

När de andra hade lämnat oss ensama drog jag snabbt med henne in i min loge och låste dörren.
"Nu får du hjälpa mig! jag kan inte gå ut så här å sceen!" sa jag me dett flin, hon skrattade lågt och tog ett steg fram och kysste mig intensivt.
Fem minuter senare stod vi och strulade medans jag tryckte upp henne mot vägen, det hade blivit lite bättre av det....jag hade släkt mitt sug efter henne....för just nu.
"Jag älskar dig" mumlade jag mot hennes läppar.
"Och jag dig" log hon mot mina läppar.

"Justin! Ditt SoundeCheck börjar nu!" skrek nån från andra sidan dörren.
"Jag kommer!" skrek jag byte snabbt tröja, tog hennes hand och vi gick mot sceenen, jag sprang ut på sceenen och höll fortfarande Sam i handen.
"HEY! Barsilien!" skrek jag i mikrofonen.
"HEEEY!" skrek hundra hypra tjejröster.
"Vill ni höra min och Sams duett som kommer på mitt nästa album?" skrek jag i micken.
"JAAAAAA!" svarade alla, jag gav henne en mick, hon såg ut att vilja döda mig i den seckunden, men det han hon inte, för då startade introt till låten, och jag började sjunga.
""It´s been said and done.
Every beutiful thought´s been already sung.
And I guess right now here´s another one,
So your melody will play on and on.
With the best of´em
You re beutiful, like a dream come alive,
incredible.
A centerfold
miracle,
lyrical.
You´ve saves my life again.
And I want you to know baby."
Vid det här laget var publiken helt galen....inte så konstigt, låten var bland dem bästa jag hört, jag log mot Sam och tog hennes hand och så började vi sjunga på refrängen, hand i hand.
"I, I love you like a love song, baby
I, I love you like a love song, baby
I, I love you like a love song, baby

And I keep hittin´re-peat-peat-peat-peat-peat

I, I love you like a love song, baby
I, I love you like a love song, baby
I, I love you like a love song, baby

And I keep hittin´re-peat-peat-peat-peat-peat" Vi log mot varndra och Sam drog ett djupt andetag och började sjunga, de som inte hade insett hur duktigt hon var skulle helt klart göra det nu.
"Constantly, boy,
You play througn my mind like a symphony
There´s no way to descirbe what you do to me
You just do to me, what you do.
And it feels like
I´ve been rescude
I´ve been set free
I am hyptonized
By your destiny
You are magical
Lyrical, beutiful
You are...and I want you to know baby."

Vi log återigen stårt mot varandra och publiken skrek mer än förut, allt var helt galet, och jag hade inte varit så här lycklig på länge!
"I, I love you like a love song, baby
I, I love you like a love song, baby
I, I love you like a love song, baby

And I keep hittin´re-peat-peat-peat-peat-peat
I, I love you like a love song, baby
I, I love you like a love song, baby

And I keep hittin´re-peat-peat-peat-peat-peat

"No one compares
You stans alone,
To every record I own
Music to my heart,
Thats what you are
A song that goes on and on..
I, I love you like a love song, baby
I, I love you like a love song, baby
I, I love you like a love song, baby
And I keep hittin´ re-peat-peat-peat-peat-peat
I, I love you like a love song, baby
I, I love you like a love song, baby
I, I love you like a love song, baby
And I keep hittin´ re-peat-peat-peat-peat-peat" vi vände oss mot varndra, flätade smman våra fingrar.
"I love you...
Like a love song..."

Vi såg varndra i ögonen och kysstes sen intensivt, under publikens jubel och applåder.

Well, hope you like it! Är typ död här! SÅ HOPPAS FÖR ERT EGET BÄSTA ATT NI GILLAR DET!
haha, nej men, puss och go´natt!<3

Kommentarer
Postat av: emma

Jätte bra!

2011-11-01 @ 10:28:54
Postat av: Anonym

skit braaaaa

2011-11-01 @ 19:28:32
Postat av: Elvira

Älskar den ^^ meeerr !!

längtar tills nästa del du skriver as bra, :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0