Like You More Than I can Admit To Myself-Del 27

"Du värkar ju inte vara bäst på att svara i telefon" sa jag resamt "och att må så här dåligt vill jag aldrig mer göra, så det är klart jag följer med!" han log stort.
"Kom då snygging, vi ska hem till dig och packa!"


Justin´s perspektiv.

Sam låste upp dörren och gick in, jag gick in efter henne, vi tog av oss skorna och gick upp på hennes rum, hon drog fram en väska och började backa.
"Justin, hur länge ör hag borta?" frågde hon.
"Tills vi kommer hem igen, om en och en halv månad" log jag.
"aha okej, kan du ta fram ett par strumpor, i lådan där?" jag nickade och öppnade lådan, det var inte bara hennes strump låda, utan hennes troros och bh:ar låg även där. Jag drog upp två par spets bh:ar coh tre par stingtrosor.
"I like" flinade jag och höll upp dem.
Sam vände sig om och flina.
"intressant?"
"Jag har inget emot att se dig i det här"
"You Wish" flinade hon, jag ställde mig upp drog in henne i min famn.
"Jag är ganska bra på att få som jag vill" viskade jag hest, kysste henne svaga punkt, om och om igen.
Hon skratta.
"jag har redan packat ner sånt."
"OCH SÅ LÄMNADE DU DET DÄR HEMMA?!" frågade jag i falsett.
"Jag har bättre grejer, du kommer inte bli besviken" flinade hon och kysste mig inetnsivt.
Exakt tre 3 timmar, 25 minuter och 4 sekunder senare satt vi tillsammas med Kenny, Scooter och Mamma på mitt privat plan på väg tillbaka till Brasilien, jag kollade på Sam som satt och sov med huvudet lutat på min axel.
Jag log och pussade henne på pannan.
Hon log i sömnen,  jag log och tog ett kort på henne, la upp det på twitter.
Are finally with my Shawty again!
jag klickade på tweet, la ner mobilen och lätt mig somna.
Sam´s perspektiv

Jag vaknade av att Justin kysste min hals, min svaga punkt, konstigt nog, jag satte mig upp och kysste honom.
"Något speciellt?" flinade jag mot hans läppar, "något roligt du vill se eller ha?"
"Dig" var hans svar, jag flinade.
"Du ska få hela mig, i vad du vill, ikväll" skrattade jag och kysste han igen, sen ruffsade jag honom i håret, flätade in mina dingrar i hans och gjorde mig redo för att planet skulle landda.

Den här delen ger jag till Emma som skrev en gullig kommentar så jag fick lust att skriva, puss på dej Emma! Ha ett bra höstlov! Vi ses imon!
Puss på er alla!♥

Kommentarer
Postat av: Nichole

Du har en helt wicked novell :)

Den är fett grym! Ska definitivt börja läsa den :)



Kika gärna in hos min novell/blogg om JB =)

Puss.

2011-10-30 @ 00:33:08
URL: http://touchedbybieber.blogg.se/
Postat av: emma

Tack! Jag kan nämligen sitta via telefonen och läsa och låta mina sista pengar dras när jag är snart hemma. Så du skriver verkligen bra

2011-10-30 @ 02:08:33
Postat av: Elvira

Älskar din novell blogg :) Är typ as inne i den :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0