Like You More Than I can Admit To Myself-Del 25

Jag han inte skriva mer än så, för jag sjönk ner på min kude och somnade.
Med Ninnas hund i famnen, Justin i tankarna och datorn framför mig.

Dagarna gick och jag försökte få tag på Justin flera gånger, men inget svar, det hade gått tre veckor sedan jag hörde av han sist, det ända tecken av att han var i liv var hans tweets och bilder från media...jag suckade tungt och loggade in på twitter.

What happened to us?

Skrev jag, jag var inte den typen som höll på och fixa och greja, skriva förtvivlade tweets och sånt, om han inte ville ha kontakt med mig så var det hans beslut och allt jag kunde göra var att ackseptera det.
Plötsligt ringde det på dörren, jag suckade och gick ner och öppnade, i vanliga fall hade Nina gjort det, men hon var ute, jobb förmodligen.
Jag öppnade dörren och mötes av....Carina, jag blev helt paff.
"Va?!" utbrast jag, det var allt jag kunde säga.
Hon kollar ner i marken, "förlåt" mumlar hon, "kan inte jag få komma in, jag har ett par saker att förklara...." hon kollade ner i marken, hon såg ut att skämmas...jag övervägde i ett par sekunder...
"okej" sa jag och tog ett steg åt sidan så att hon kunde komma in, hon tog ett försiktigt steg in och drog sakta av sig skorna.
"Kom, vi sätter oss i köket" sa jag och vi gick tillsammans in i köket.
"Till och börja med....förlåt så hemskt mycket...men du ska veta att vi aldrig ville skada Molly, vi...jag var fruktansvärt avundsjuk....vi fick kontakt med din pappa....och han var arg på dig...så han sa att han skulle förbjuda dig att träffa Molly...men sen började han hota oss....så om vi inte hjälpte till...." hon drog ett djupt andetag "skulle han döda dig med" mina ögon blev stora.
"Skadade ni Molly för att jag skulle få leva?" Hon nickade.
"Jag träffade Justin för ett par dagar sedan....jag sa att jag skulle åka för att träffa dig...och vem jag var....han gav mig en räjel utskällning, han älskar dig värkligen" jag log lite.
"Jag har ingen kontakt med honom längre" jag suckade,
"Han gav mig det här, det är till dig" jag kollade på henne och tog förvånat emot kortet.
Sam, jag älskar dig, men har haft mycket att göra på senaste tiden, med att sakna dig bland annat. Hoppas du kan förlåta mig!♥
Kom till Mrs.Jones, blomster affär imorgon klockan 12, en övenaskning väntar.
Pussar, Din Justin.


Ohhh, vad händer nu?! Hope You Like! Mer kommer ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0