Like You More Than I can Admit To Myself-Del 23 part 2

Jag känner en tår rinna ner för min kind, han skulle åka om bara tre veckor. Jag torkar snabbt bort den iriterande tåren, varför gråta egentilgen? Jag har en underbar pojkvän och jag tror inte han kommer lämna mig så lätt...eller så kommer han det....



Jag suckade och kände plötsligt ett par armar om min midja, Justin.
"Justin..." mumlade jag "kan vi prata?" Justin såg oroligt på mig
"Klart" sa han och drog med mig in i hans loge "vad ville du, söt?"
"Du åker iväg..."  mumlade jag "kommer du lämna mig?"

Justin´s perspektiv

Att höra henne uttala orden kändes som att få en kniv huggen rakt i hjärtat, jag visste ju inte ens själv.
"Nej...." sa jag och såg henne i ögonen "självklart inte" hon såg på mig och den lilla gnutta tvivel som jag såg i hennes ögon knäckte mig.
"Jag vet inte okej....jag vill inte lämna dig....jag vill värkligen inte...men....jag är borta i två månader...det är lång tid...jag...du kommer inte vilja vänta"
"Vad säger det?" undrade hon och jag ser att hennes ögon är blanka.
"Oh, älskling" mumlade jag och drog in henne i min famn.
"snälla gråt inte, vi klarar oss, jag lovar" hon kollade upp mot mitt ansikte och jag torkade försiktigt bort hennes tårar.
"är du säker?" undrade hon.
"Helt säker" log jag och kysste henne. Men jag var fortfarand einte helt säker.
"Kan inte du sjunga för mig?" hon skratta.
"Kanske....."
"Snäääääääääälla?" log jag och gjorde mitt puppyface
"fan dig, den här är till dig" sucka hon och drog fram sin iPhone, satte ihop en bakrund och började sjunga till den.
"It's been said and done.
Every beutifal thought´s been already sung.
And I guess right now
Here´s another one,
So your melody will play on and on
Whit best of´em
You are beutiful,
like a dream come alive,
incredible
A centerfold
miracle,
lyrical.
You´ve saved my life again.
And I want you to know baby.

I, I love you like a love song, baby
I, I love you like a love song, baby
I, I love you like a love song, baby

And I keep hittin´ re-peat-peat-peat-peat-peat

I, I love you like a love song, baby
I, I love you like a love song, baby
I, I love you like a love song, baby

And I keep hittin´ re-peat-peat-peat-peat-peat

Constantly, boy
You ply to my mind like a symphony
There´s no way to describe what you do to me
You just do to me, what you do.
And it feels like
I´ve been rescued
I´ve been set free
I am hyptonized
By you destiny
You are magical
Lyrical, beutiful
You are....and I want you to know baby
I, I love you like a love song, baby
I, I love you like a love song, baby
I, I love you like a love song, baby

And I keep hittin´ re-peat-peat-peat-peat-peat

I, I love you like a love song, baby
I, I love you like a love song, baby
I, I love you like a love song, baby

And I keep hittin´ re-peat-peat-peat-peat-peat

No one compares
You stand alone,
To every record I own
Music to my heart
Thath´s waht you are
A song that goes on and on
I, I love you like a love song, baby
I, I love you like a love song, baby
I, I love you like a love song, baby

And I keep hittin´ re-peat-peat-peat-peat-peat

I, I love you like a love song, baby
I, I love you like a love song, baby
I, I love you like a love song, baby

And I keep hittin´ re-peat-peat-peat-peat-peat

I love you...
Like a love song...."

Jag stirrar på henne.
"Jag vet..jag sjunger inte så bra" mumlar hon och tittar generat ner i golvet
"skojar du med mig eller!?" utbrast jag "det där var det bästa jag hört på länge!"
"tycker du?" undrar hon glatt
"Och de kommer int ebara vara jag, utan alla" ler jag och kyssre henne mjukt.
"Jag brukar inte sjunga för folk" erkänner hon
"det ska vi ändra på" ler jag stort och kysser henne, okej, mot Atlanta nu.
Fem timmar senare sitter jag framför min dator i mitt rum, jag lyckades övertala sam att sjunga en gång till, medans jag i smyg filmade, eller ja, spelade in.....hehe, ska göra en video av den och lägga ut på mitt YouToube konto nu, hehe, sen ska jag länka på min twitter, jag börjar vant klippa till videon, lägger till hennes text och sist men inte minst hennes röst och bakrundsmusik, jag när jag är nöjd med videon lägger jag upp den och går sen in på twitter.

check out what my Shawty wrote to me .. hehe, cute she is!
Ehm, anyway, she says she does not sing well ... lol.
Anyway, look, tell us what you think!
#lovemeshawty
http://www.youtube.com/watch?v=wURFiouBgAk
#lovemyfan
and please, no heat!

jag tryckte på tweet, och sekunden efter fick jag en massa tweets om hur bra hon var, men även såklart hat, jag suckade, men plötsligt såg jag att Sam hade ReTweetat mig, jag log stort
Sweetheart, you are evil! I told ya that I sang badly, cuz´ it´s true!
AND I do notusally sing for anyone......you will get....payback as a biatch!
Nah, but, love U 2!
#lovemysweetie
Well, cuz´  the whole half world already heard me sing, hope you like it!:)

Jag skrattade för mig själv och smällde ihop datorn, slängde en blick på klockan, redan halv två...kanske dags att sova.
Sam´s perspektiv

Jag satte mig i sängen och pilade lite på brevet som jag hittat på våran dörr mata....kanske jag skulle öppna det med Justin....om det var något farligt.....kanske ännu ett hot, jag drog ett djupt ande tag och öppnade kuverät.
Förlåt.

Det var allt som stod, jag vände på pappret och såg att det var fullskrivet, jag tände mig lampa vid sängen och börjad eläsa.

10 oktober 2011, U.S.A Texas.

Jag är så ledsen, jag var stolt över att ha hotat dig, du måste förstå, du har den mest underbara pojkvännen som går att hitta, uppskata det, du har lyckats få det som många tjejer suktar efter.
Ni är lyckliga och jag förstår det nu.
Jag var avundsjuk, jag är inte bättre än Justins heaterz.
Att ta kontakt med din pappa so jag inte visste något o var fel, jag visste inte att du hade det så....att du har det så.
Jag inser nu att jag inte vet något alls om dig.
Min vän, Carina, som tydligen haft kontakt med dig under några år berättade för mig om hur hennes gäng mobbat dig och tagit kontakt med din pappa.
Hon sa även att ingen av de ville göra det de senare tvingades att göra.
Jag vill att du ska veta att jag brutit kontakten med din pappa, jag har adrig heller gett ut någon adress till varken dig eller Justin.
Jag önskar dig och Justin alla lycka.
Förlåt.
//En vän.

Jag drog efter andan, ingen avsänadre, jag suckade.
Justins fans var ändå för finna.

Hehe, blir en part 3 imon...hinner inte skriva klart och vill sååååååååååååååååååååååååååååå gärna ge er en del ikväll!
Pusspåer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0