Like You More Than I can Admit To Myself-Del 22

"Han tänker inte förbjuda henne att träffa Justin, han tänker göra det omöjligt för dem att träffa varandra genom att se till att båda dör"

Moa´s perspektiv
Det hade redan gått tre veckor sedan jag pratade med Molle sist, tänk att han kunde lura mig så, det som var lite tur var att jag hade inte gett ut varken Sam´s, Justin´s eller min adress.
Jag hoppas värligen att inget händer dem.
Jag drog snabbt upp ett papper och började skriva...
Två timmar senare var jag klar och satte snabbt på mig mina skor och jacka och sprang till posten med mitt kuvärt.
Till Sam Sweet

Stod det på, jag log nöjt och la det på lådan.
Carina´s perspektiv

Jag visste vad jag måste göra, och det var precis det jag ville, så varför var det så så jävla svårt att boka den där biljeten?
Justin´s perspektiv

"Hey shawty!" log jag stort när Sam hoppade in i bilen, efter henne kom Nina, jag log åt henne och besvarde snabbt kyssen som Sam gav mig.
Jag, Kenny, Scooter, Mamma, Sam (♥), Minoo och Ninna var på väg till New York, det hade gått tre veckor sedan Sam hade fått det där smset och det var lungt.
Bilen stannade utanför flygplatsen, shit, mycket folk, fans och paparatzziz omvart annat, jag tänkte på det som hänt i går kväll, mamma hade kommit in när jag och Sam låg och strula, jag flina för mig själv, det skulle inte ta lång tid innan hon skulle ha "snacket" med oss, jag ade sett när mamma sa det till Nina, och Ninas svar hade varit.
"Hon gör vad hon vill, för hon kommer göra det oavsätt vad jag säger, hon är sån, hon går den vägen hon tycker känns bekväm"
Jag log vid tanken, jag kände att någon strök min hand så jag kollade upp och möttes av Sams fina ögon
"Sötis, vi är framme" mumlade hon, jag kysste henne en sista gång innan kenny hjälpte mig ut, och Minoo hjälpte Sam, vi gick brevid varandra så jag lyckades fatta hennes hand,vi bar alla på våra väskor och Kenny och Minoo gick brediv mig och Sam.
En halv timme senare sitter vi på mitt privatplan på väg till New York, Sam sitter brevid mig och leker med mina fingrar och jag kollar ut genom fönstret, vi har varit tillsammans i snart en månad.
"Jag skulle vilja snacka med er om en grej" säger mamma och sätter sig brevid oss.
"Jo, ni har ju varit tillsammans i snart en månad, och ni är ju 17..."
"jag är 18" rättade Sam henne snabbt.
"...och 18" ändrar mamma "och när man är tillsammans i er ålder...så ja, brukar man kort sagt ha sex" jag och sam kolla generat ner i golvet.
"Ni får ha det det är inte så jag säger" fyller mamma snabbt i, vilket bara gör mig och Sam ännu mer generade "använd bara skydd okej?" avslutar mamma
"Okej" svarar jag och Sam snabbt, mamma reser sig upp och försvinner, då vänder sig Kenny om.
"Inga oönskade graviditer" flinar han "Tare lungt med Biebz, han kan inte hålla tillbaka sig när han blir kåt" Sam skrattar söt och jag lutar mig över henne och kysser henne ömt.
Några timmar senare är vi trötta framme på New Yorks flygplats.
Vi hämtar våra väskor och åker till hotlet, på vägen ditt somnar Sam i mitt knä, och jag somnar själv snabbt efter det.
Jag vaknar en halv timme senare av att någon tar kort jag rycker till och öppnar ögonen, jag ser att mamma knappar på sin mobil.
"Vad skriver du?" undrar jag, hon vänder mobilen mot mig och jag ser att det är twitter.
Aww, young love!

Jag flinar och pussar Sam på kinden
"Dags att vakna sötnos" viskar jag hon öppnar sakta ögoen,
"Är vi framme?" undrar hon trött.
"Ja, vet du att du är söt när du dover? Eller du är ju alltid söt, men men" hon kollar generat ner i marken.
"Kom nu shawty" hon ler, Minoo hjälper henne in i hottelet och Kenny mig, vi får våra rum, och till min stora besvikelse frå jag och Sam inte dela rum, Sam ska dela med Minoo, Pattie med Nina, Scooter med Kenny och jag själv, tråkigt, aja, det är säkert säkrast så hur som helst.
Pattie´s perspektiv

"Du vet att de kommer göra det ändå va?" frågar Nina medans hon sätter i ett par nya örhängen.
"Ja" jag suckar.
"Låt de hålla på, de gör varandra lyckliga!" Nina ler stort "Och sam kan värkligen behöva någon som Justin"
Jag ler stort.
"Du har rätt!" det knackar på dörren, det är Scooter och Kenny,
"Ungarna och Minoo stannar här" säger han, jag nickar
"Okej, redo att gå?" alla nickar och vi lämnar hotellet.
Sam´s perspektiv
"Minoo" säger jag.
"Mm" mumlar hon, och kollar på mig.
"Jag går inte till Justin" hon flinar "jag ska se till att ingen stör" jag skrattar
"tack" ler jag innan jag tar min lilla väska och gick över till Justin, jag knackar försiktigt på dörren, och Justin öppnar med ett stort leende på läpparna. Sekunden efter har Justin dragit in mig i hans rum och jag har hans läppar hårt pressade mot mina, jag flinar och kysser honom intensivt, jag såg att Justin´s hand vred om låset till hans dörr så att den var låst, jag kysste han passionerat och särade på läpparna, han gör det samma och för en sekund var jag uppfylld av Justins andedräkt.
Jag kände Justins händer vandra ner mot min rumpa, Justin pressade sakta upp mig mot vägen, jag la mina ben runt hans midja och vi fortsatte hångla, tätt samanslingrande.
Jag kände Justins ena hand glida upp under mitt linne, och vidare upp mot min bh, med ett enkelt ryk drog han av mig mitt linne. Jag flina mot han läppar och kysste henne ivrigare, han släppte ner mig och vi bakade mot sängen, innan vi han reagera föll vi handlöst ner i sängen, så jag landade på han.
Jag vi rullade runt och jag smekte hans mage med ena handen, och lätt den andra ligga i hans hår. Jag drog av han hans t-shirt och han kysste min hals, ner mot min svaga punkt, jag stönade lågt vilket bara fick han ännu mer uppspelt.
Snart låg vi och strulade i underkläder, Justins händer var överallt på min kropp och mina händer var i sin tur överallt på hans, våra läppar maserade varndra precis som våra tungor, han smekte min mage lätt och lätt ena pekfingret glida liten bit innan för min bh....
Jag kysste han intensivt och lätt min tunga dansa med hans.
"Vill du?" mumlade Justin hest mot mina läppar, jag nickade, jag hade aldrig gått så här långt med en kille förut.
Jag kände Justin leka med spänet till min bh, jag flinade och sekunden efter hade han kastat iväg den, man kan ju bara tillägga lite lätt att han stirrade.
"Justin, mitt annsikte är här uppe" flina jag.
"Jag vet, men det finns något annat intresant att kolla på här" flinade han sexigt och kysste mig intensivt, jag ände hans tunga mot min och hans ena hand vandrade upp mot mitt ena bröst, slutligen landdade den där och jag kände att han rörde lite på handen, jag flinade och kysste han hårt.
Justin´s perspektiv

Jag drog henne tättare intill mig och kände hennes nakna hud presas mot min.
Hon kysste mig intensivt och lätt sakta sin hand glida ner i mina kalsonger, hon smekte mig sakta och retsamt.
"Vill du?" hon upprepade min fråga, i ett, om ni frågar mig, sjukt sexigt ton fall.
"Ja" svarade jag hon flinade och tog tag hon rörde sakta handen fram och tillbaka, jag stönade tyst och kände hur det reste sig.
"Oh, Biebz kåt igen" flinade hon och drog sakta av mig mina kalsonger, jag drog henne intill mig och smekte hennes bröst innan jag drog av hennes trosorna, jag stäkte mig över henne och drog fram en kondom.
"I help you" flinade hon sådär sexigt helt oemotståndligt, hon öppnade den och trädde sakta på den, bitt för bitt, rörde händerna fram och tillbaka.
Jag drog ner henne och kysste henne intensivt innan jag gled in i henne.
Att vara så nära henne var den bästa känslan jag någonsin upplevt, jag kollade på henne och hon stönade lågt.
Jag kysste henne intensivt och hon red mig sakta, sen lite snabbare och lite snabbare.
Jag drar ner henne brevid mig och kysser henne intensivt hon besvarar kyssen.
"Det där var det bästa jag gjort i hela mitt liv." säger hon andfått, jag ler och nickar "då är vi två som tycker det" säger jag innan jag tränger in i henne igen.
Sam´s perspektiv.

Känslan av att han tränger in i mig går inte att beskriva, tänk dig att stitta ihop med den du älskar, vara samanlänkade.
Jag stönade lågt och kysser han "jag älskar dig" mumla jag mot hans läppar
"älskar dig med" mumlar han hest tillbaka, hela min kropp fyls av ett glädjerus, jag känner att justin inte är i mig längre utan ligger andfått bredvid mig, han drar in min i sin famn.
"Jag älskar dig väldigt väldigt mycker Sammy Veronica Sweet" log han
"Jag älskar dig också väldigt väldigt mycker, Justin Drew Bieber" log jag och kysste han.

OMG! Dem gjorde det! Dem gjorde det!
Känner att jag bara måste skriva så, haha, typ alla gör det! Nejmen tycks? Hope You Like It!
Love ya'll!
Pussar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

MER

2011-10-24 @ 17:26:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0