Like You More Than I Can Admit To Myself-del 20

"Go´natt snygging" mumlar jag och känner att han drar mig tättare intill sig, sen somnade jag, men ett stort leende på läpparna och Justin i tankarna.

Jag vaknade nästa morgon ut av att någon kollade på mig, jag öppnade sakta ögonen och mötes av Justins vackra ögon.
"Hey" mumlade jag trött och mjukt.
"Kan jag låna duschen?" frågade jag sen.
"Om jag får följa med" flinade Justin.
Justin´s perspektiv.
"Om jag får följa med flinade jag, var på jag fick minst 20 kuddar över mig, vilket i sin tur gjorde att jag började asgarva.
"hahaha...jag....ahahaht...ar....hahah det..hahah...som...haha...et..t....hahaha. nej" skrattade jag fram "men de är klart du får" log jag sen, hon reste sig upp, men jag drog ner henne och kysste henne lätt "nu får du det" flinade jag, hon himlade med ögonen och försvann in på badrummet.
"Ta handducken som händer på krocken" ropade jag efter henne.
"key" svarar hon.
Sam's perspektiv
Tio minuter senare kliver jag ur duschen, jag torkar mig med den vita handucken o sätter på mig rena underkläder, sen sätter ja på mig mina andra kläder och virar handucken runt håret. Jag går ut genom badrummet o ser att Justin håller i min mobil.
"du måste byta nummer." säger han allvarligt, han vissar upp sms:et jag fått, det är ett hot, från ett fans, men det är inte vilket fans som helst. Det är samma fans som gav mig lappen, samma fan som nu sammanbetar med min pappa.
________________________________
shit....läskigt! Redigerar när ja kommit hem, delen skriven från mobilen.
P.s Hanna, du skrev att jag aldrig ger upp, inte längre, om man ger upp är man en förlorare, vilket jag har varit ALLDELES för länge!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Gud, spännande!! Och du är absolut ingen förlorare, du är min hjälte <3

2011-10-22 @ 15:11:18
URL: http://mittsuperintressantaliv.bloggo.nu/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0