Like You More Than I can Admit To Myself-Del 21

"du måste byta nummer." säger han allvarligt, han vissar upp sms:et jag fått, det är ett hot, från ett fans, men det är inte vilket fans som helst. Det är samma fans som gav mig lappen, samma fan som nu sammanbetar med min pappa.


I know where you live, and I will find you, I'll make your life a living hell, again.

Från: Dåli nummer.
Jag har pratat med din pappa, ahn hälsar.
Du kommer aldrig mer få träffa Justin, jag vet var du och han bor.
P.S Han ska bli min.

"Justin, vi måste åka hem till mig på en gång" sa jag med en gnutta panik i rösten.
"Vet din pappa var du är?"
"Ja" mumlade jag och kollade ner i marken, Justin kanske inte förstår hur farligt det här var, men jag ade inte bara satt mitt eget liv på spel genom att börja dejta Justin, utan även hans.
"Förlåt" mumlade jag när vi gick mot bilen.
"Varför?" undrade Justin, och jag hörde paniken som var blandad med oro i hans röst.
"Jag har satt ditt liv på spel" sa jag och satte mig i bilen. Hans ögon blev stora innan han han sansa sig och han dölja sin reaktion.
Han parkerade bilen utanför mitt hus, 20 minuter senare.
"Nina är hemma" mumlade jag och öppnade dörren, men innan jag han gå in drog han in mig i sin famn.
"Det spelar ingen roll om du utsätter mi gför livsfara, jag älskar dig och allt jag begär av livet är att få vara med dig" mumlade han mot min panna, jag log.
"Älskar dig med" svarade jag och kysste han innan jag gick in.
"Ninna, Nina, mi padre me encontró a mí, que amenaza con matar a Justin y yo, necesitamos a la policía, que he cubierto desde entonces." sa jag snabbt och vant, när jag skulle säga något snabbt pratade jag ofta Spanska, Nina var ute i hallen på två röda sekunder, Justin såg ut som ett frågetecken,
"Justin, vi ska till Polisen, nu." sa jag och fattade hans hand.
"Sam, ¿hay algún adulto que pueda llamar? Los padres de Justin? Alguien?" frågade Nina medans hon satte på sig sina skor.
"Justin Pattie madre, su guardaespaldas Kenny y Scooter Director, Pido a Justin para enviar un mensaje de texto a los que" la jag snabbt till,
"Justin, smsar du din mamma Scooter och Kenny?" undrade jag, han nickade.

Tio minuter senare var vi framme på polisstationen och mötes av, tre poliser, Pattie, Justin´s mamma, Kenny och Scooter.


Justin´s perspektiv

Jag var mer orolig för henne än för mig, jag kramade hennes hand lite hårdare, en tryckning som betyde att jag älskar henne, hon värkade förstå och kramade min hand tillbaka.

Poliserna, som förövrigt heter Anna, Minoo och Henrik, lede in oss i ett rum och sam började berätta, efter kanske en timme hade hon nästan berättat klart.

"Och så igår fick jag en lapp från ett av Justins fans" hon drog upp lappen ur fickan och gav den till en av poliserna, Anna, hon granskade lappen
"mm" mumlade hon och antecknade något i sitt block.
"Och imorse när jag fixat mig hade jag fått ett sms från ett dålt nummer."
"Vad stog det? Orda garnt" hon drog upp sin mobil ur fickan och vissade smset för Minoo, och även hon antecknade något i sitt block. Jag la armen om Sam medans hon berättade klart.
Pattie´s perspektiv(Justin´s mamma)

Jag var riktigt oroligt för Sam, och såklart Justin, men det kändes som om hon döljde något, när jag granskade henne fick jag mitt svar, hennes armar var fulla av ärr, och på halsen fans ett som fortfarande syntes väl, hon hade försökt begå självmord, mer än en gång. Jag hoppas för mitt liv att vi alla överlever det här, och då menar jag inte bara Justin, utan även Sam, jag menar alla, för om Sam dör, kommer Justin dö med henne, inte bokstavligt, men hans själ.
Scotter´s prspektiv.

Jag kollade på poliserna,
"Justin, kan jag få sncka med dig?" undrade jag, Justin nickade, "mellan fyra ögon" la jag till, Justin kysste Sam på kinden och följde med mig ut.
"Justin, du måste snacka med dina fans" Justin suckade,
"Jag vet" mumla han "men hennes pappa är helt ärligt läskig" Jag nickade
"det kommer gå bra, men nu, de ända du kan göra, prata med dina fans, jag bokar in en interjuv imorgon, okej?"
"okej" nickade han.
Nina´s perspektiv

Pattie var riktigt trevlig, hon och jag satt och pratade med varandra medans Scooter och Justin var ute och pratade, poliserna hade tagit med sig Kenny för att överlägga om eventuelt skydd för Sam, och hon i sin tur satt och såg helt borta ut, jag känner henne så pass väl att jag visste bättre än att störa henne när hon hade den minen.
Hon kved till lite och jag vände snabbt blicken mot henne, granskade hennes annsikte.
"Det kommer gå bra, okej, han kommer inte kunna göra något"
"Det är inte det, jag har varit med om värre saker, mycket mycket värre saker. Jag är bara orolig att det ska hända Justin något" hon suckade "Jag är i stort sätt odödlig efter allt" sa hon och vissade upp sina handleder.
Jag och Pattie log medlidsamt.
"Hur många gånger?" undrade Pattie, Sam gjorde en grimars.
"Du kommer hata mig" suckade hon.
"Hur kan jag hata dig när du gör mig son lycklig?" Jag log,
"Över tusen kanske" sa Sam med en enkel axel rykning, hon var vann id att folk udrade och det var en vardaglig grej för henne helt enkelt.
Pattie gjorde en grimas "stacka..."
"Säg det inte" sa Sam med ett litet leende.
Kenny´s perspektiv

"Hon får skydd av oss" sa polisen vid namn Minoo, "vi ska se till att de skyddas båda två" sa hon med ett alvarligt leende.
"Du får förstås också hjälpa till" fyllde Henrik i.
"Vi har möte har i morgon bitti klockan 8, ta med dig Scooter och Pattie och Nina" la Anna till.
"Jag följer med ikväll och ska se till att Sam mår bra" sa Minoo, "du ansvarar för Justin" sa hon, jag och Minoo började gå tillbaka till dem andra, vi kom tillbaka in i rummet samtidigt som Justin och Scotter kom in.
"Sam, jag är din nya livvakt, Minoo" sa Minoo med ett litet leende, alla i hela rummet pustade ut och Justin kysste Sam länge.
Ett fans perspektiv.

Jag, Malin, Fanny, Moa och Alex satt och diskuterade "Satin" eller Sam Sweet´s och våran stora idol Justin Bieber´s förhållande.
Jag, Malin och Fanny tyckte att de var gulliga, och så länge Justin är lycklig är vi det.
Men Moa och Alex hatade det, eller i alla fall Sam, jag kommer ihåg när jag gjorde det, det jag gjort mot henne var helt obegripligt, och jag ångrade mig så! Jag kan inte fatta att jag gått så långt att jag lätt mig övertalas till att försöka mörde hennes bästis framför hennes ögon, jag är en hemsk människa!
"JAg har skickat ett hotbrev till henne" sa Moa plötsligt stolt.
"Du sa att du hade vad?" utbrast jag, Malin, Fanny och Alex förvånat.
"Äru helt dum i huvudet eller?!" utbrast Alex surt "Bara för att jag inte gillar att de är tillsammans beöver man ju inte hota henne! Du sårar ju Justin också!" Moa kollade ner i marken och såg ut att skämmas.
"Jag har snackat med hennes pappa också, han kommer förbjuda henne att träffa Justin, problemet löst!" sa hon med ett stort leende, jag stirrade på henne.
"Minns ni att jag sa att Sam var mobbad förut? Och att mobbarna försökte döda hennes bästis framför hennes ögon?" Alla nickade. "JAg var en av dem" de andra stirrade på mig "och det var hennes pappa som tvingade oss till det." alla leenden var borta.
"Moa, du tror att han ska förbjuda henne att träffa Justin?" Moa nickade tveksamt.
"Det är fel, Sam och hennes pappa har inte träffats på två år...sen det hände."
"Han tänker inte förbjuda henne att träffa Justin, han tänker göra det omöjligt för dem att träffa varandra genom att se till att båda dör"

Omg, typ ääääälskar mig själv för den här delen!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag älskar också dig för den delen! SUPERBAR OCH HUR FREAKING SPÄNNANDE SOM HELST <3 Det är verkligen toppen, och mycket bra att man får se det från många olika synvinklar :)

2011-10-22 @ 21:41:20
URL: http://mittsuperintressantaliv.bloggo.nu/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0