Hallå där köt o blåbär, shan bannab här, nä....aja, whatever!

haha, okej, skulle gärna vilja en grej (vilket jag tycker jag kan få eftersom jag har så sjuuukt bra uppd!) Jo iaf, skulle ni kunna kommentera det hr inlägget och säga vad ni tycker om storyn än så länge? Vad ni tycker om min tolkning av Justin, och hur jag gjort Sam? Själva handlingen, uppdateringen och mitt sätt att skriva? Om ni vill får ni gärna skriva om ni har några önskemål på vad som ska hända här näst, alltid kul att veta!
P.S Del 20 kommer nu på morgonen/förmiddagen eller ikväll!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Såklart du ska få det du vill ha!



Storyn är jättebra, trovärdig, spännande och man vill bara ha mer, mer och mer!



Justin vet jag inte riktigt vad jag ska säga om, eftersom som jag inte är någn JB expert, men det finns säkert någon där ute som kan säga vad dom tycker om det.

Men Sam är en toppen karaktär, med en spännande bakgrund. Hon är rolig och är väldigt lätt och "skön" att läsa om (Misstolka inte -.-)



Uppdateringen ligger på topp just nu! Du behöver verkligen inte skriva 6 delar per dag, men det behöver ju inte vara 1 månad mellan varje del. Du kan ju ladda upp med massa delar, alltså skriva och spara dom, och kanske lögga upp en per dag? Då har du mer tid på dig att tänka, utan att behöva känna dig pressad för dålig uppdatering. En del per dag är jättebra!



Ditt sätt att skriva är mycket, mycket bra. Du fångar läsarens uppmärksamhet och gör detaljer viktiga. Och detaljer är viktiga när man skirver. Alltså, du beskriver känslor, omgivning, kläder och allt sånt där superbra!



Vad som ska hända vet jag inte riktigt, men dom verkar ju ha något på gång ;)



Puh, låååång kommentar!! Kram <3

2011-10-22 @ 12:27:38
URL: http://mittsuperintressantaliv.bloggo.nu/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0