You are who you are. Show it.

ingen förtjänar sånt hat, jag har varit I en mobbningshistoria, det är inte kul, ingen tvingar någon att tycka om honom, men det är bara onödigt, belibers förälskar sig i det yttre, ni känner honom inte, även om han kanske värkar var en Åzum kille.
Precis som haeters hatar det yttre, hans leende, hans röst och hans annsikte.
Vad är poängen med ett förstöra någons liv?
Han har lika mycket rätt att sjunga som alla andra.
Ibland kanske det blir lite för mycket "justin" men alla har rätt att vara sig själv, gillar du Jb, ta för dig! Visa dig, var dig själv!
Gillar du inte han behöver du inte visa det så mycket, lyssna på din musik smak, och skit helt och hållet vad dem som gillar han gör.
Varför ödsla sin tid på någon som man inte ens tycker sjunger bra?
det är bara lågt.
Belibers, var belibers, var stolta över det.
Ni andra, som hatar han, varför ödslar ni tid på det?
Om ni ändå inte bryr er? varför orka önska någon död?
För inerst inne vet ni, ni vill inte se någon död.
Han är bara en kille som följt sina drömmar, som jag hoppas jag kan få göra en dag inom dansen.
Du kan inte vara någon annan än dig själv. Men genom att hata någon du aldrig träffat, sjuker du lägre än någon annan, och du får en person du aldrig träffat på dåligt humör.
Man ska inte alltid tänka innan man gör något, men ibland kan det vara dags att tänka!
Skit i honom, över låt att bry sig till dem som älskar honom.
Egentligen är jag ingen beliber, jag har väl dansat till några av hans låtar, gillar låten drummer boy, och att läsa/skriva om honom.
Allt jag kan se är en kille som följt sina drömmar, någon som är grym på att dansa, spela gittar, trummor och piano.
Han kanske inte har den bästa sångrösten, men han är låångt ifrån tallanglös.
han värkar bara vara en najs kille med swag.
Varför kan inte alla sluta, ni som älskar honom, varsegoda, show it!
Ni andra, sluta bara bry er, V-A-D-Ä-R-P-R-O-B-L-E-M-E-T-?
Trött på att så fort man säger något dåligt om honom hoppar en beliber på en, men de har all rätt i världen, efter allt Justin får tåla, så förstår man varför.
All lycka Justin, du är bara en vanlig kille som gör det han älskar.
Du kommer alltid ha dina belibers med dig, även om jag inte är en av dem så kan jag se det på långt håll.
Jag ska från och med ni bättra mig har jag bestämmt.
Håller ni med mig?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0