Like You More Than I can Admit To Myself-Del 30

Vi såg varndra i ögonen och kysstes sen intensivt, under publikens jubel och applåder.



Sam´s perspektiv.

Jag kollade trött ner på min mobil, musiken hade tystanat och jag gissade att konserten var slut om några minuter, jag hörde Justins röst tacka för att alla ville komma och någon minut senare kände jag ett par svatiga armar om min midja.
Justin´s perspektiv
"Eyy! Justin! Duscha först!" skrek hon, han började garva och lätt sina händer vandra in under hennes linne,
"JUSTIN!" skrek hon jag skrattade och drog in henne i min loge.
"Justin, duscha så åker vi till hotellet sen!" ropade mamma från andra sidan dörren jag flinade.
"Okej!" svarade ag "vi ska duscha, sen åker vi hem" flinade jag hest i hennes öra och lätt mina händer landdade under henne bh, smeka hennes bröst. Hon stönade lågt och kysste mig intensivt, jag drog in henne i det lill, men lyxiga badrummet som fanns i min loge, jag drog av henne linnet och hon kysste min intensivt, sen drog hon av mig min tröja, och byxorna, jag drog av hennes byxor.
"Let´s duscha!" skrattade hon och kysste mig intensivt innan hon knäppte upp sin bh och satte på duschen, jag granskade hennes figur bakifrån, jag bet mig i läppen, shit, hur kan man vara så sjukt sexig?
Jag tog ett steg mot henne och drog in henne i min famn, la händerna på hennes bröst, och kysste hennes nacke.
"Ska vi duscha då?" undrade jag, hon nickade och drog sakta av sig sinna trosor. Hon vände sig mot mig och jag pressade henne tät intill mig. Jag bet mig återigen i läppen när jag kände hennes nackna hud mot mitt bröst.
Hon lätt sina händer glid ner för min mage och landa på mina kalsongers kant, drog sakta av mig dem och sen in mig, i duschen.
Jag kramade om henne.
"Hey, shawty" log jag och hon kollade upp mot mig.
"Vet du? Du är 18, men ändå typ 20 centimerter kortare än mig." skrattade jag, hon såg surt på mig.
"Bara för att du är en jätte" sa hon surt och lätt sin hand glida ner, smeka mig ömt, jag stönade tyst mot hennes läppar. Hon flinade och kysste min svaga punkt på halsen, jag stönade lågt igen och drog henne närmare mig.
"Vad gör du med mig?" mumlade jag tyst, jag slog mig för pannan "sa jag nyss det där högt?" undrade jag, hon skrattade, "vad gör du med mig är frågan?" flinade hon och gjorde ett sugmärke på min hals. Jag log mot henne,
"vi måste hem" flinade jag "och jag har inte glömmt, du ska få igen" hon flinade.
"Jag vill få igen" skrattade hon och virade en handduck runt sin kropp, jag log mot henne och virade en handduck runt mina höfter, jag märkte att hennes blick fastnade på något.
"Vad?" undrade jag och följde hennes blick, som stannade på min mage, jag skrattade.
"You like?" flinade jag, hon skrattade.
"Yepp" skrattade hon och drog på sig sina kläder, jag log och drog på mig mina andra, inte sceen kläderna, utan dem jag åkt hit. Jag log mot henne, gick ut till min loge, tog min ryggsäck och drog upp den på axeln.
"Kommer du älskling?" ropade jag.
"I do!" svarade hon och kom ut med sitt blöt hår uppsatt i en hästsvans.
"Oh hey sexy!" flinade jag och kysste henne, hon log.
"Kom nu biebz" flinade hon och tog min hand, vi gick ut ur logen och mötes av, mamma, Scooter och Kenny, med stora flin på läpparna.
"Snyggt blöt hår" flinade min mamma mot Sam, hon kollade generat ner i golvet, jag skrattade och kysste hennes kind.
"Nu drar vi hem" flinade kenny, men hans ögon sa något mer, han flinade stort, och gav mig så-att-ni-två-kan-ligga-med-varandra-era-kåta-små-jävlar blicken, jag skratta och slog till han på armen.
"Erkänn! Det är din plan!" flinade Kenny.
Jag flinade.
"Kanske" sa jag och la armen om Sams midja, Kenny brast ut i ett asgarv och jag kollade surt på han.
"Nu åker vi hem, snygging" log jag och kysste henne.

B
ilderna jävlas nu igen, så det går inte att ladda upp någe! Hope You Like It AnyWay!
Love You Guys!
Puss påer!


Kommentarer
Postat av: Elvira

Den var as bra precis som alla andra.

Men Vill Ha Mer liksom man vill inte sluta läsa :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0