Like You More Than I can Admit To Myself-Del 36

"Damn girl, I love U soooo mutch @samsweet!"


Sam´s perspektiv

Jag log mot Justin som genast besvarade mitt leende.
"Hungrig?" undrade jag och kysste hans kind.
"På dig? Eh, självklart!" flinade Justin, vilket lede till att jag slog till honom i huvudet.
"Älskar dig också!" skrattar han och duckar för mitt andra slag.
"Kom nu" muttrar Kenny och öppnar dörren in till hotellet.
Justin skrattar lågt och kramar min hand, jag ler mot honom och vi går in i hotellet.
"Ni två måste sluta gulla hela tiden! De andra väntar era små idioter!" säger Kenny, vilket får mig och Justin att börja asgarva, vad annars...?
Justin drog in mig i matsalen och satte sig ner, sen drog han ner mig mellan han och hans mamma.

Justin´s perspektiv

När vi käkat drog jag och Sam upp till vårt rum, för att vila lite eftersom vi ändå hade gått upp hal sex i morse, men sovit lite i bussen.
Sam kastade sig på sängen och jag la mig bredvid henne, jag drog upp henne ovanpå mig och kysste henne intesivt.
"Hey" flinade hon mot mina läppar och lätt sakta sin hand smeka min mage under tröjan.
Jag skrattade lågt och kysste henne intensivare, jag kände att hon naffsade tag på min underläpp, jag stönade lågt och pressade henne närmare mig.
Jag särade sakta på läpparna och kände att hennez tunga slingrade sig in i min mun.
Jag började sakta dra i hennes tröja, hon avslutade kyssen och skrattade lågt, innan hon drog av sig sin tröja, och drog snabbt av mig min tröja, hon smekte min mage och började sakta knäppa upp mina byxor.
Jag flinade mot hennes läppar och kysste hennes kind, upp mot näsan, hennes båda ögonlock, ner igen och ner mot halsen, när jag kom till hennes svaga punkt stönade hon lågt, vilket fick mig ännu mer upphetsad.
När hon hade fått upp min gylf drog hon sakta av mig mina byxor, jag drog av hennes kjol och sedan strumpbyxor, vi låg nu och strulade i bara underkläder, jag började leka med hennes bh spänne, jag hade lite svårt att få upp den, vilket fick Sam att fnissa till.
"Behöver Bieber hjälp?" väste hon hest i mitt ena öra, vilket fick mig att stelna till,
"Hur fan kan man vara så sexig?" undrade jag.
Hon flinade, "ska du ha hjälp eller inte?" flinade hon och naffsade mig i öronsnibben.
Jag stönade lågt och nickade, hon skrattade lågt och knäppte vant upp bh spännet.
"Hur fan lyckas alla tjejer?" undrade jag och smekte hennes ena bröst.
Hon skrattade tyst.
"Du får vänta tills ikväll, för om fem minuter kommer din mamma komma in" flinade hon.
Jag suckade lågt, hon hade rätt kunde jag konstatera när jag hade kollat på klockan.
"Jag lovar" Jag flinade, smekte hennes bröst en sista gång och kysste henne intensivt.
"Älskar dig"

Jo, jag vet, kort del...men men
Ohh, haha, har så tråkigt, så lite intimitet sitter aldrig felxD
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0