Like You More Than I can Admit To Myself-Del 35

Jag klickade på tweet, jag ska hitta den som slog henne, och sätta ditt henne.

Damn girl, I love U soooo mutch @samsweet!

Justin´s perspektiv

Jag stoppade ner mobilen i fickan och smög in till Sam igen, jag kröp ner bredvid henne och bara njöt av hennes närhet en liten stund innan jag sakta och försiktigt drog in henne i min famn.
Hon mumlade nått i sömnen innan hon vände sig om mot mitt bröst och kramade om mig i sömnen.
Jag log lite och kysste hennes panna innan jag också lätt mig dras in i drömmarnas värld.

Sam´s perspektiv

Jag vaknade av att jag kände ett par fuktiga läppar mot mina, jag öppnade sakta ögonen och mötes av Justins bussiga haselbrunna ögon.
Jag avslutade sakta kyssen och Justin log stort mot mig.
"Mamma ringde nyss, vi är framme där vi ska käka frukost om en halv timme, så fixade dig snabbt"
Jag log mot Justin, men när jag reste mig upp drog Justin ner mig i sängen bredvid honom igen.
"Du har en halv timme på dig, du kanske är tjej, men så lång tid tar det inte" flinade han sexigt och kysste mig intensivt, jag flinade mot hans läppar och besvarade kyssen lika intensivt.
Jag naffsade lite i hans underläpp vilket värkade få honom upphetsad, jag kände att han smekte min rygg under tröjan, jag kysste hans kind, ner mot halsen och kom tillslut till has svagapunkt, precis under hakan, där halsen börjar. Jag kysser honom försiktigt och förjar sakta suga lite, kysser honom igen och naffsar han lite granna i halsen.
Han stönar lågt och jag flinar mot hans hals, han drar sajta upp mitt ansikte och kysser mig ömt.
"Ibland hatar jag dig" mumlade han mot mina läppar, jag skrattade lågt,
"Jaså, varför det?" flinade jag och smekte hans mage under tröjan.
"För att du är så jävla bra på att göra mig kåt" muttrade han och jag kände hans tunga smeka min underläpp.
"Äslakr dig också" log jag och drog av honom tröjan.
Han flinade och hans händer började glida längre upp mot mina bröst, jag kysste honom intensivt en sista gång.
"Nu ska jag fixa mig" flinade jag och reste mig upp, Justin lådsades vara sur, vilket bara fick mig att skratta.
"Älskar dig" log jag, han skren upp och log ett stort leende mot mig,
"Älskar dig med" svarade han och log mot mig.
Jag drog av mig kläderna och drog på mig rena undeerkläder, sen ett par strumpbyxor, en vit tröja, en svart kjol, och sedan ett par svarta strumpor som slutade en bit ovanför knäna, jag satte på mig en svart vit sjal och gick sedan in i bussens badrum.
Jag bortstade igenom håret och sminkade mig lätt, lagom tills att bussen stannade var jag klar.
Justin´s perspektiv
Jag granskade hennes kropp, damn, jag har en het flickvän!
Hon kläde snabbt på sig och försvann sen in på badrummet, jag byte snabbt om till ett par valiga blåa jens och en vit t-shirt, jag drog på mig ett par bruna snekers och en brun skin jacka, hon kom ut och log stort mot mig.
"Ska vi gå?" undrade jag.
"En sekund" svarade hon, drog på sig en jacka och sina skor och vi gick han i hand ut till bilen som skulle skjusa oss till restaurangen.
Vi satte hos i bilen som började rulla, kanske tio minuter senare var vi inne i standens city, och bilen stannade, jag tog Sams hand och vi gick ut mot hotelet, Kenny gick framför oss och såg till att ingen blev dödad...hehe.
"Sam! Justin! Vem var det som slog dig Sam?"
"Har ni fått tag på hon som misshandla dig Sam?" skriken från alla reportrar blev högre och jag kramade hennes hand hårt, hon log svagt mot mig och vi gick in på hotellet där vi skulle äta, och även sova de närmaste tre dagarna, eftersom jag skulle ha ett par interjuver här.
Jag drog snabbt upp min mobil och skrev.
"Damn girl, I love U soooo mutch @samsweet!"

Peppande kommentarer och jag skriver mer ikväll...o.O

Kommentarer
Postat av: Hanni

Peppa Matti!!

Jättebraigt!! Looooove din novell <3

You're the best :*

Pok @--}--

2011-11-11 @ 15:25:03
URL: http://mittsuperintressantaliv.bloggo.nu/
Postat av: Anonym

meerrr

2011-11-11 @ 15:39:51
Postat av: Linnea

okej peppande kommentar..........

ähh jag vet inte vad jag ska skriva men det hoppas jag verkligen att du gör så att del 36 kommer snart <3333

( B.O.B ) HAHAHAHAHA

2011-11-11 @ 16:06:20
Postat av: Elwira

hmm.. vad ska man säga mer än att du är as duktig på att skriva, längtar till del 36 damn you are åzum ;)



Nej men du är as duktig, !!!<3!

2011-11-11 @ 17:35:02
URL: http://jbieberland.blogg.se/
Postat av: johanna

jättebra kapitel :) gillar din novell.

2011-11-13 @ 14:48:32
URL: http://bieberword.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0