Like You More Than I can Admit To Myself-Del 42

S"Sisten ner" flinade hon plötsligt och vi båda började springa ner, vi knuffades och putades för att komma först, men jag lyckades ändå komma ner först.
"OCH JAG VAN!" skrek jag och flinade åt henne.
"Jag lät dig vinna" muttrade hon, haha, omg, hon var en lika dålig förlorare som jag!


Back Whit My Shawty again, @Samswet

Efter frukosten springer vi upp och byter om, sen har vi tänkt att gå en liten promenad.
"Kommer du älskling?" ropar jag upp för trappan till Sam.
"Ooooooch nu!" ropr hon och kommer ner studsande för trappan, jag ler stort mot henne och tar henne i min famn, sen surrar jag runt, hon skrattar och Jazzy kommer in i rummet.
"Vem är det?" frågar hon morgon trött oc lite surt, jag ler snett.
"Jazzy, det här är Sam, min flickvän, Sam, de här är Jazzy, min lilla syster" Jazzy granskar Sam i två sekunder sen säger hon.
"Vi kan dela på honom" och går in i köket, Sam skrattar till.
"Jag gillar din lilla syster" skrattar hon och jag kysster henne mjukt.
"Hon gillar dig, anars skulle hon inte sagt att ni kunde dela på mig" flinade jag och vi drog på oss skrona.
Vi gick ut genom dörren och jag tog hennes hand.
"Hon är väligt gulluig" sa Sam med ett snett leende.
"Hon är jue släkt med mig" flinade jag, vilket lede till att Sam slog till mig i bakhuvudet.
"Jobbigt nog at du rätt" muttrade hon och kysste mig mjukt, jag besvarade kyssen och tog ett djupt andetag.
"Sam" började jag tveksamt, "Läs" sa jag bara sen och hon tog emot tidningen.

Sam´s perspektiv

Jag kollade oförstående på tidningens framsida där det var en bild på mig och Joe när vi larvade oss, jag bläddrade till sidan där det stod att repotaget skulle vara och kollade förskräckt på sidans överskrift.



Är Sam otrogen?

 
Har Satin splittras förgott?
Är Sam otrogen mot våran Bieber?
Enligt bilder och vittnes ska Sam Sweet, 18, som har varit tillsammans med Justin Bieber, 17, tillbringat två dar i strek med denna kille, vid namn Joe Stew, men det Sam kanske glömt är att hon är tilsammans med super stjärnan Justin Bieber och vi vet vad hon gör.
Joe och Sam ska unde rtvå dagar setts på Hawaii, kramandes och gullandes med ständiga leenden på läpparna.
Är Sam otrogen mot Justin?
Som den tuffa tjejen som Sam är så skulle hon nog inte vara så rädd för fansen och hon skulle nog-om hon var sån-kunna vara otrogen mot Justin, har känslorna svalnat? Är vårat Satin ett förfluttet, är Justin krossad? Vad säger fansen?
Och, är Sam och Joe att par?
Det är frågor som vi hoppas att både Sam och Justin snart ska besvara.
       

    
Is it love in the air?
Hoppas bara att det är ett dumt missförstånd och att allt löser sig snart, för fansen är rasande på söta Sam, och Justin kanske inte mår som bäst!
Hoppas allt löser sig.


Och vad fan är det här?
Är jag och Joe tillsammans nu också?
"Justin..." han tittade sårgset på mig.
"Säg inget jag fattar...jag är bara Justin Bearver" mumlade han och tittade ner i marken.
"Nej Justin! Jág och Joe är gamla kompisar, vi kände varandra när vi var 13, och så träffades vi på Hawaii igen, jag skulle aldrig svika dig!" jag kollade på honom och försökte få honom att inse att jag talade sanning.
"Varför?" frågade han.
"För att jag vet hur dte är att bli sviken av någon man älskar" jag kollade ner i marken och tgo sedan ett djupt andetag, "och för att jag älskar dig Justin, om det inte vore för att jag hade dig skulle jag inte stå här nu" sa jag sedan, det sista lite tystare och Justin drog in mig i hans famn, jag kände en tår dropa ner på mitt huvud och kollade upp på Justin.
"Snälla gråt inte" mumlade jag.
"Jag älskar dig" mumlade han tyst, "Jag kan inte fatta att jag trodde att du var otrogen" snyftade han sen.
"Jag älskar dig med" sa jag och kysste honom mjukt.

Ohh, vad bra, jobbar som en galning med nästa Novell, om det nu blir den, hoppas ni gillar för är sjukt taggad, den här novellen borde vara klar om 2-4 veckor, veror på hur mycket jag uppdaterar, men nu ska jag sova, för ska upp halv sex imonb! Puss!<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

mERRRRR ÄLSAKR DEN !

2011-11-19 @ 11:13:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0