Like You More Than I can Admit To Myself-Del 40

"Redo?" undrade Miley, vi skrattade och nickade, sen krokade jag arm med Dem och Mile´s med Moll och så gick vi ut genom dörren.



Vi gick in på restaurangen som i beställt bord på och satte oss ner, beställde mat och en halv timme senare kom den, vi var mitt uppe i en diskution om vem som hade den gulligaste pojkvännen, jag Miley eller Demi, Molly tyckte Justin, vilket jag var glad över, hon hade ju ingen egen heller, i allafall, plötsligt kände jag en hand på min axel och ryckte till, jag vände mig om och mitt ansikte sprak upp i ett stort leende.
"JOE!" sa jag glatt och kramade om han länge, "gud vad jag har saknat dig!"
*
Jag vaknade morgonen efter av min sms singnal, jag kollade snabbt och såg att det var ett sms från Joe.
'
Jag log.
Till:JOOOOOOE!:)
Visst, kom om en halv timme, är klar då!:)
Jag hoppade snabbt upp ur sängen och ut i badrummet, jag fixade mig snabbt och byte kläder, jag åt en snabb frukost av maten vi hade i rummet, skrev en snabb lapp till tjejerna, drog på mig skorna, och prick en halv timme senare var jag utanför hotellet och såg Joes bil komma.
Justin´s perspektiv, nio dagar senare.

Jag satt på mitt rum och stirrade på killen som kramade om Sam, det var stort och det var överallt,
men var det sant?
Jag öppnade sakta tiddningen och började läsa.


Är Sam otrogen?

Har Satin splittras förgott?
Är Sam otrogen mot våran Bieber?
Enligt bilder och vittnes ska Sam Sweet, 18, som har varit tillsammans med Justin Bieber, 17, tillbringat två dar i strek med denna kille, vid namn Joe Stew, men det Sam kanske glömt är att hon är tilsammans med super stjärnan Justin Bieber och vi vet vad hon gör.
Joe och Sam ska unde rtvå dagar setts på Hawaii, kramandes och gullandes med ständiga leenden på läpparna.
Är Sam otrogen mot Justin?
Som den tuffa tjejen som Sam är så skulle hon nog inte vara så rädd för fansen och hon skulle nog-om hon var sån-kunna vara otrogen mot Justin, har känslorna svalnat? Är vårat Satin ett förfluttet, är Justin krossad? Vad säger fansen?
Och, är Sam och Joe att par?
Det är frågor som vi hoppas att både Sam och Justin snart ska besvara.
Is it love in the air?
Hoppas bara att det är ett dumt missförstånd och att allt löser sig snart, för fansen är rasande på söta Sam, och Justin kanske inte mår som bäst!
Hoppas allt löser sig.

Jag kände ilskan bubbla inom mig, men svalde den, ta reda på om det är sant innan du gör något riktigt dumt.
Det hade jag i allafall lyckats lära mig av alla år med paparatzzis efter mig, jag drog ett djupt andetag, jag skulle snart få träffa Sam, om bara tre dagar, jag kan hålla ut tills dess, då kan jag prata med henne, och kanske ta reda på vem den här Joe är.
Även fast jag inte ville så kände jag att tårarna började rinna ner för mina kinder, tanken fans ju ändå där, tvivlet på att hon älskade mig, men jag måste lita på henne, men de fanns ju ändå en chans...
...att Sam är otrogen...

Ohh, vad händer nu??
Det vet jag! Mohahahahha
hehe, nej men nästa del kommer imon eller på lördag, beror på hur många delar jag hinner skriva ikväll!
Puss
xoxo Matti.

Kommentarer
Postat av: Bob

VAAA!!???

Hon kan ju inte vara otrogen!

Men det e säkert bara ett missförstånd... Dom e bara vänner... Jo, så måste det vara ;D



Skitbra del, väntar med spänning på mer!!! <33

2011-11-17 @ 22:00:41
URL: http://mittsuperintressantaliv.bloggo.nu/
Postat av: Anonym

OMGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG MERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR KAN EJ VÄNTA TILL LÖRDAGGGGGG

2011-11-18 @ 07:16:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0