Like You More Than I can Admit To Myself-Del 38


"Förklara för mig varför du har en sån här instoppad i en av dina bh:ar!" skrattade Mile´s och höll upp en kondom, när alla såg vad det var barst alla ut i skratt. "What do you think?" flinade jag och lutade mig tillbaka i den varma poolen, gud, jag sakande faktiskt Justin.



Plötsligt brast Dem och Moll ut i skratt.
"Mille´s.....hhahhaha.....vad gjorde du med hennes bh...hahah?" skrattade Demi.
"Hon" Miley pekade på mig "sa åt mig att hämta hennes blå linne, som låg under bh:arna, och den där ramlade ut!" skrattade Mile´s.
"So, tell us" flinade Mile´s.
"Det fattar du väl själv?" skrattade Molly och puttade löst till Miley, jag log.
"Är han bra då?" flinde Demi, säg inte att hon är pervers, vi snackar om allt med varandra.
Jag kollade generat ner i marken "Well, han...." jag kollade på de tre tjejerna som med förväntade miner kollade på mig.
"Han är väll bäst" skrattade jag, alla tjejerna började skratta med mig, vi fortsatte snacka, om mig, Justin, om Dem´s breakup med hennes senaste "hemliga" pojkvän, Mollys tillfrisknande och allt annat mellan himmel och jord och lite till som fyra tonårstjejer kan tänkas prata om, jag lägger till att två av dem är världskända och att en av dem dejtar världens kändaste tonåring.
Justin´s perspektiv

Jag kastade mig i sängen, efter att ha hälsat på mormor och morfar hade jag snabbt bytt om till ett par mjukisbyxor och dragit av mig tröjan, jag slängde mig i sängen, jag suckade och drog fram min mobil, jag gick in på kontakter och sedan på Sams, jag tryckte på den och sekunden senare ringde mobilen upp hennes nummer.
Sam´s perspektiv

Min telefon började ringa och två sekunder senare var Miley uppe och hade tagit upp mobilen,
"DET ÄR BIEBER!" skrek hon och alla, inklusive jag, sprang ditt.
"Ge hit!" sa jag men Mile´s vägrade.
"Hey Sötnos" sa han man hörde att han log, sa jag att Miley had esatt å högtalarna.
"Hey Bieber!" flinade Mile.
"Ge hit telefonen!" skrek jag, men ingen lyssnade.
Justin´s perspektiv

"Ge hit telefonen!" hörde jag Sam skrika, jag skrattade, och sekunden senare hörde jag hennes röst i luren.
"Hey Sexy" skrattade jag.
"Helu Biebs" sa hon, jag hörde att hon log.
"Saknar dig" suckade jag, jag hörde at hon suckade.
"Saknar dig med" mumlade hon.
Jag log svagt.
"Men vi ses om två veckor" sa jag lite gladare.
"Det känns som tre år eller nåt!" suckade hon,
"Jadu, jag vet, men du, glöm inte att jag älskar dig!"
"Jag älskar dig med" jag hörde att hon log, och det värmde att höra hennes säga det.
"Godnatt, Shawty"
"Godnatt Sötnos" svarade hon.
"Puss, jag ringer imorgon."
"Puss, älskar dig"
"Älskar dig med" svarade jag innan hon la på.

Puuuh, kort del, jag vet! Men hinner inte mer nu, ska dansa och plugga sen ikväll, men efter det kommer det kanske en till de ikväll, puss!<3

Kommentarer
Postat av: B:O.B

Åhh, JÄTTEBJA!!

Jag bara älskar alla blider du gör själv, som den där hat-lappen hon fick, alla sms, telefonsamtal osv. Det gör att allt blir mycke mer trovärdigt!! Haha, puss på re!

2011-11-15 @ 15:52:03
URL: http://mittsuperintressantaliv.bloggo.nu/
Postat av: Linnea

Jättebra matilda fortsätt skriva och sluta tvinga mig att kommentera när jag sitter bredvid dig ÅZUM!!!!!

2011-11-16 @ 12:22:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0