Hehe, antar att ni gillade??

Well, lååååbga delar värkar ju gillas? Jo men, ligger i sängen o skos sova...om ett tag, när jag kollat allt ja ska...hehe, nej men kändes skönt att kunna skriva en lååååååååååång del, vi behövde ju komma nån stans!xD Anyway, har en åååååååzum ide till novellen, men e ju bäääst, haha, men inom slutar jag 2, e hemma halv tre och åker kvart över fyra, och då ska jag skriiiiiiiiiiiiiiva, haha, lite najs kritik skulle sitta bra! Och inget om hur åzum jag är denna gångxD Iaf, nej men Tell me, vad tycker ni om storyn? Mitt sätt att skriva? Sam? Min tolkning av Justin? Tacksam för svar, då kan jag ju bli ännu mer ååååååååzum! Puss och sed imon! Då ska hg skria en hel del tjej snack, oooch en massa ur Justins perspektiv, har redan börjat leta bilserxD Puss igen!xP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0