Born To Survive - The Bad Things - Del 3

Medans jag sjunger har jag ögonkontakt med Justin, som ler lite mot mig, och jag får en härligt varm känsla i magen, jag tror vi kommer bli riktigt bra kompisar.



Justin's perspektiv


Hennes röst är helt perfekt, som en ängel, jag log för mig själv och lyssnade på hennes ord, trotts den rockiga stilen fanns det nån sorts sällsamhet i låten, hennes vackra röst lekte med tonerna och hon började sjunga på melodin.

 

"Cuz baby now I realize that I was wrong
When I said I didn't need you, so
Miss you bad so now I'm comin' home
So you better leave the light on
Wait for me and just leave the light on"

hon log mot mig och jag ryste till, hela kroppen var hypnotiserad av denna sällsamma tjej, plötsligt känner jag en hand på min axel, jag snurrar snabbt runt och mötes av Joys mörka ögon.

"Hon har en pojkvän" väser hon tyst, "och hon vill inte ha en kille som du" hon släpper mig och går tillbaka till kontroll boret, jag kan inte släppa det hon sagt, jag är inte ute efter något mer än vänskap, varför hade hon sagt så?

"It's been like a permanent December
So much colder than I can remember
When I get you back
This time I swear that I won't
Won't ever let you go
Won't let you go, no
Won't let you go, go, go, go
Won't let you go, no
Go, go, go, go, no, no, no, no"




Kiddo fortsätter sjunga och ler mot mig, jag sätter mig i den slitna soffan och plötsligt hör jag en bil stanna utanför, två minuter senare kommer tre killar in i rummet, de kramar om Sew och Joy och hälsar på mig, jag ser att Kiddos leende växer när hon ser dem, speciellt en av dem, medans hon sjunger,

"I've been to New York
And to L.A
And to Baton Rouge
I met a boy in every city
No one kept me amused
But don't call me a Lolita
Cuz I don't let 'em through
Cuz I'm saving all my lovin'
For someone and it's you"



And here is teh boyfriend.



Dåså, här har vi pojkvännen, en av killarna slår sig enr bredvid mig, medans de andra två snackar emd Sew och Joy.

"Visst är hon bra" ler han, jag nickar.

"Riktigt bra" säger jag och ler mot honom.

"Justin, eller hur?" jag nickar, han ser bekymrad ut medans han kärlekfullt granskar sin flickvän.

"varför så bekymrad?" undrar jag.

"Hon har hamnat i fel sälskap" suckar han.

"Hon ser ut att kunna ta vara på sig själv", han nickar och ler.

"Det kan hon, men hon röker och är aldrig i skolan, hon gör mycket bra grejer, som att slå till Ryan...men det finns mycker dåligt" han suckar igen "hon hatar att bo här" säger han och kollar på mig, "och det värsta är att hon inte lyssnar på mig.

"Jag vet hur det känns, hon kanske har någon sorts trygghet i att inte vara i rätt umgänge, röka?" jag kollar undrande på honom.

"Häng med ut ett tag så kan vi snacka om det, hon ser ut att gilla dig, som vän, jag tror att hon kommer kunna lita på dig, och kanske lyssna mer än vad hon gör på mig" han ler ett svagt leende.

"Hon ser ut som en sådan som hatar att vara kär"

"vad menar du?" undrar han förbryllat.


"Hey!
What do you say?
Cuz I been all around the world
And they just ain't the same
Hey!
What do you say?
Without my baby
I go crazy
And I just gotta scream Ha!


But now I realize that I was wrong
When I said I didn't need you, so
Miss you bad so now I'm comin' home
So you better leave the light on
Wait for me and just leave the light on

It's been like a permanent December
So much colder than I can remember
When I get you back
This time I swear that I won't
Won't ever let you go
Won't let you go, no


But now I realize that I was wrong
When I said I didn't need you, so
Miss you bad so now I'm comin' home
So you better leave the light on
Wait for me and just leave the light on

Won't let you go, go, go, go
Won't let you go, no
Go, go, go, go, no, no, no, no


Won't let you go, go, go, go
Won't let you go, no
Go, go, go, go, no, no, no, no"


Vi reser oss upp och Oscar, som jag har fått reda på att killen heter skickar en slängkyss till Kiddo innan vi går ut ur det lilla huset.

 


Nemen titta! det blev en till del ikvällxD

 

Antar att jag inte kan låta bli!

Puss!<3


Kommentarer
Postat av: Linnea

ÅZUMMMM!!!!! mer matilda mer!!!!

2011-11-21 @ 00:22:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0