Born To Survive - Let's party! - Del 7

"Det är så gulligt, ni har känt varandra i en dag, men han vet redan allt om dig och din bakrund, men vad cet du om honom?"
"Inget..." jag får en stort klump i magen.
"Han kommer väl inte att...?" jag vet precis vad hon tänker.
"Du har an tagigt sitt sista andetag." säger jag stelt.

Kiddo.

Joy.

Dagen gick, och pappa har ringt mig flera gånger, jag kollar mig i spegeln och ler nöjt, jag och Joy är fest fina och ska strax dra, fast egentligen sover vi i Studion, efetrsom vi ska jobba såååå mycket.....haha, våra "föräldrar" är så lätt lurade, tyvärr så ska inte Hippo's ditt, de har åkt till sin momor med deras mamma och pappa...men Justin kanske kommer?
Jag ler återigen ot min spegel bild och vänder mig om för att kolla på hennes outfit, Sew har tyvärr blivit sjuk, hon kräktes för kanske två timmar sedan?
Och efter mycket övertalande från hennes sida, och massa men och om från våran tvingade hon oss att gå, Joy log stort mot mig.
"Hey Sexy!" flinade hon, jag himlade med ögonen, jag och Joy var sånna, riktiga party pinglor, det visste killarna, och väntade spänt på våra outfits...
*
Vi drog på oss våra långa kläningar över och gick ner med våra väskor.
"Vi drar nu!" skriker jag och Joy smäller igen dörren efter oss, vi hoppar in i hennes bil och kör mot festen tänk, klockan är redan tio.
Joy parkerar bilen utanför ett hus med hög dunkande musik, jag ler stort mot Joy och vi går tillsammans in i huset, när vi kommit in får jag en öl och ser ett bekant ansikte, Justin!



Justin's perspektiv
Jag ser Kiddo kolla åt mitt håll och elr stort mot henne, när hon kommer närmare ser jag hennes klädsel, jag biter mig hårt i läppen, jag som trodde att hon inte kunde bli sexigare, och det var ett stort misstag, för det kunde hon tydligen...!
Hon ler stort mot mig och kommer närmare.
"Tjo" ler hon, jag besvarar hennes leende.
"Tja!" flinar jag och tar en klunck av min öl.

*

Jag känner att jag börjat bli lite lullig, Kiddo därimot...hon är riktigt full, jag tar en klunck och allt samvete försvinner, jag och Kiddo står och dansar, nära varandra, intimt, plötsligt känner jag ett par läppar mot mina, jag sluter ögonen och besvarar intensivt kyssen, jag bryr mig inte om något, jag känner att tjejen naffsar tag i min underläpp, kysser mig passionerat och smeker min mage undertröjan.
Jag stönar lågt, hon är så sjukt bra på att kyssas, jag känner hur upphetsad jag är, pressar henne tätt intill mig, hon drar mig bort från dansgolvet in i ett rum, det var tystare, hon kysser mig intensivare och jag pressar upp henne mot väggen, smeker hennes rumpa, kysser hennes hals, letar efter hennes svaga punkt, jag hitter den och ett litet stön smitter över hennes läppar, det får mig bara mer upphetsad, jag känner hennes händer bröja dra av mig min tröja, jag bitter mig i läppen för att hålla inte ett stön när hennes händer glider innanför mina byxor.
Jag kan inte hålla inne med stönet längre, det smitter över mina läppar och jag känner att hon ler ett nöjt leende.

*

Jag vaknar morgonen efter utan att någon reser sig upp ur sängen bredvid mig, jag väljer att inte titta, eftersom jag redan vet så väl vem det är som lämnar rummet, jag tänker tillbaka på nattens stönande, våra tätt tätt samanslingrande kroppar och känner mig så smutsig, hon har en pojkvän, Justin!
det du har gjort ät oförlåtligt, och att du har gjort det m,ed tjejen som kulle kunna slå ner dig med ett hårt och välriktat slag gör inte saken bättre!
Jag känner en våg av dåligt sammvete skölja över mig, jag var inte ens så speciellt full, bara kåt som fan.

Kiddo's perspektiv

Jag rusar ut ur rummet, hittar Joy som ser trött ut, men inget annat, jag tvingar med henne därifrån, vi försvinner ut i morgon solen, klockan är bara åtta, men jag måste bort från det där huset så fort som möjligt.
Hon kör mot studion och när vi äntligen  sjunkigt ner på madrasserna som vi laggt fram frågar Joy,
"Varför så brottom?"
"Jag hade sex med Justin" svarar jag och känner tårarna komma.


Joy drar in mig i en kram.
"Såja gumman, det var på fyllan" viskar hon och smeker mig över håret, då brister det, jag sjunger ihop i Joy's famn och bara gråter.
"Jag kan inte fatta att jag har varit otrogen mot någon som jag äslakr så mycket" gråter jag.
"Kiddo" säger Joy alvarligt, "Jag var nycktrare längre än dig...och när du och Justin började...du vet...så var han bara lite lullig" Jag stirrar på henne.
"Han vet att jag har pojkvän" mumlar jag.
"Du är svår att inte älska" svarar hon, "det kommer gå bra, du har gjort ett misstag, och han har gjort sitt, ni är kvitt"
Jag ler lite.
"Jag ska aldirg mer prata med det där lilla krypet." säger jag emd sammanbitna tänder, han ska dö om det tar slut mellan mig och Oscar för det här.
Dö.

Ojoj, vad händer här?
Börjar på del 8 som kommer upp runt 12 imon, puss!<3

Kommentarer
Postat av: Linnea

meeer mattis annars dödar jag dig på månda

muahahahaha <333333333333 luv ya

2011-11-26 @ 14:58:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0