Bläää på er....:(

Åkej...nu är jag riktigt förvirrad, min statestik går uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuupp och neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer, från dag till dag, ena dan har jag 48 unika, och nästa 19, vafaan?
Och det är inte en enda jävel som kommenterar, tänker I-N-T-E lägga upp nästa del förns minst 5 kommentarer, från olika IP adresser, är inge kul alls, gillar ni inte den nya novellen?
Vill ni höra mer om Justin och Sam, eller en helt ny novell? Tell me!
Det är eran önskan och eran vilja, se till att åf den igenom.

Kommentarer
Postat av: emma

Jag vill att du fortsätter på denna novell som du håller på med. Sedan fortsätter och gör en andra del om justin och sam, den var sjukt bra...

2011-11-26 @ 15:19:51
Postat av: Anonym

den är jätte bra, vill ha mer. men man blir inte så sugen på att kommentera när bloggaren tigger om kommentarer..

2011-11-26 @ 17:54:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0